Jännitysketju

  • 25 078
  • 119

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Täysin mieletöntä ajatella illan finaalia. Täysin erilainen sunnuntai. Onneksi on muutama olut jäljellä.

Sama. Poikkeaa edellisistä finaalin odotuksista sillä, että tänään on täysi luotto Suomeen.
Käyhän hyvä mies ostamassa muutama olut lisää, jottei kesken matsin lopu.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Huikeaa, huikeaa. Kädet ovat hikoilleet jo nyt varmaan litran, vaikka illan peliin on vielä kuusi tuntia aikaa.

Nyt siis jännittää, että ollaanko yhdeksän tunnin päästä maailmanmestareita!
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole koskaan jännittänyt näin. En edes päivämäärän 14.4.2009 iltapäivällä. Silloin kuitenkin voitot olivat 3-0, mutta nyt se on kerrasta poikki. Luulin, että se on vitsailua, ettei pysty edes istumaan tuolilla, mutta voin todistaa, että sellainen on mahdollista. Huhhuh, ihmettelen kovasti jos tässä viestissä ei ole yhtäkään kirjoitusvirhettä. Gääh, puuh, alkais se peli jo!
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
En ole koskaan jännittänyt näin. En edes päivämäärän 14.4.2009 iltapäivällä. Silloin kuitenkin voitot olivat 3-0, mutta nyt se on kerrasta poikki. Luulin, että se on vitsailua, ettei pysty edes istumaan tuolilla, mutta voin todistaa, että sellainen on mahdollista. Huhhuh, ihmettelen kovasti jos tässä viestissä ei ole yhtäkään kirjoitusvirhettä. Gääh, puuh, alkais se peli jo!

Vahva sama tähän. Jos joukkueella on samanlainen jännitys/häse tila päällä kuin minulla, niin tämä matsi on jo hävitty :)
Mutta ammattilaiset ovat tottuneet paineisiin ja homma hoituu helposti kotiin.
Alkaisi jo, ei pää kestä tätä odottelua
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
On ollut koko päivän sellainen pieni jännitys päällä odottaessa tuota illan matsia, mutta ei silti mitään verrattuna siihen kuinka paljon jännitti ennen HIFK-Jokerit game seveniä tänä keväänä. Silloin oli oikeasti vaikeuksia nukkua edellisenä yönä ja koko päivän ajatukset karkailivat illan matsiin.
Se, että Ruotsi on vastassa tuo oman mausteensa peliin, ehdottomasti mukavin vastustaja voittaa, mutta paskin vastustaja hävitä...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mua on jännittänyt välierästä asti, kunnes pronssipeliä katsellessa koko jännitys illan finaalia kohtaa hävisi. Ensimmäistä kertaa näin tapahtuu kun finaalissa ollaan, vaan eiköhän se sieltä taas se jännitys löydy kun kiekko jäähän tippuu. Yllättävän hyvä ja rauhallinen fiilis, ihan 95-setti. Silloin ei jännittänyt ennen peliä muistaakseni ollenkaan.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samat sanat kuin yllä. Perjantai-illasta asti olen ollut melko lailla toimintakyvytön. Ikinä en muista jännittäneeni Suomen puolesta näin paljon. Muutama finaali on nähty, mutta usein niihin on lähdetty aika rennoin mielin. Nyt olen ihan raunio, eikä peli ole vielä edes alkanut. Näiden piti vielä olla ihan välikisat minun silmissäni.

Ei kehtaa tässä tilanteessa paljoa pään kestämättömyydestä moittia.
 
Muistan ku tuossa 2000-luvun alkutaipaleella pikkujunnuna puin jäkiskamppeet päälle jokaiseen suomen peliin ja kovasti sitten sohvilla hypittiin ja tuuleteltiin maaleja, myöhäisimmistä otteluista näki vain muutaman erän kun piti mennä jo nukkumaan mutta heti aamulla sitte kelailtiin vhs-nauhoilta viimehetket. Harmillisesti hopeaa tuli liian monesti. En kyllä muista, olenko jännittänyt näitä finaalipelejä koskaan niin paljon kuin nyt. Hikeä puski jo tuota pronssipeliä sivusilmällä seuratessa että "kohta on suomen ja ruotsin vuoro.."

Jotenkin tuntunut erittäin vahvasti että NYT se kulta tulee. Todella vahva tunne. Hieman outo ja hämmentäväkin, mutta herranenaika, ALKAIS JO !
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Illan Tappara-HIFK-ottelu jännittää minua niin maan perkeleesti. 38 minuuttia alkuun.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Vilpas-Kauhajoki.
Voitolla taistellaan tiukasti Play-off paikasta ja putoamispeikkokin vähän helpottaa otettaan. Lauantaina Kouvot vieraissa. Ensiviikolla ensin Damon Williams kotona ja Uusikaupunki myös kotiparketilla. Jännää aikaa tämä kevät.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt voi sanoa, että jännittää niin et kurat meinaa tulla housuun. Uusi työ alkaa noin puolen tunnin päästä!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minun niskaani ja selkääni jännittää, ja sen takia myös ohimoilla on jännitystila. Kaipaisin luultavasti lihasrelaksantin, kipupiikin sekä ison nuubialaisen hierojan, joka hieroisi selkäni, niskani, hartiani ja vaikka piru vie pakaratkin, jotta ei olisi niin jännittävää eli jännittynyttä. Buranaan on kuitenkin näillä näkymin tyytyminen.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nostellaas vielä tätä ketjua ylös, josko tulis jotain neuvoja tai sitten ei. :)

Tiistaina edessä pääsykokeet, jotka mahdollisesti antaa koko elämälleni suunnan. Jännitys luonnollisesti on erittäin kova ja olenkin yrittänyt sitä hallita tässä ennen koetta erinäisin keinoin. Onko jengillä mitään neuvoja jännityksen poistoon, jos ei kokonaan niin ainakin osittain. Esim kokemuksia jostain päähieronnoista yms, jotka poistavat stressiä ja saa jumit liikkeelle ja ajatuksen kulkemaan. Toimiiko ne edes? Kiveäkään en mielellään jättäis kääntämättä tän asian suhteen.

Vaiko tulta päin vain henkseleitä paukutellen?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Nuori kaveri olet, ei ne pääsykokeet koko elämälle suuntaa anna. Rennosti vaan ja parhaasi mukaan. Jos ei natsaa, niin myöhemmin kyllä. Nimim. 35-vuotiaana osa-aikainen opiskelija.
 

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen ollut tammikuusta lähtien vakituisissa töissä IT-alalla ja varasin äskettäin ensimmäistä kertaa elämässäni ajan serttikokeeseen. Jännittää, mutta varmasti mielenkiintoinen kokemus edessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen ollut tammikuusta lähtien vakituisissa töissä IT-alalla ja varasin äskettäin ensimmäistä kertaa elämässäni ajan serttikokeeseen. Jännittää, mutta varmasti mielenkiintoinen kokemus edessä.

Mahdoton tietää mistä sertistä on kyse, mutta enemmän jännittäisin tästä "vakituisesta" työpaikasta alalla.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hui! Nyt kuumottaa. Kuukauden kova raasto ja tappelu huipentuu tunnin kuluttua kun eteen lyödään pääsykoepaperi. Tätä hetkeä varten ollaan vuodatettu hikeä, uskottu että työ tekijänsä palkitsee. On purtu hammasta kun kaverit menee ryypylle. Tämä on se hetki, nyt on aika loistaa ja sitten kaikki on ohi.

MINÄ PYSTYN SIIHEN!! Taistele KK!!!!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuulin eilen tutulta, et oli nähny yhen mun exän dokaamas. Muistu mieleen, et sehän jäi hitto mulle aikoinaan kakskybää pystyyn.

Tässä seison sen oven takana. Oli väkivaltanen ja sairas tyttö. Ja nyt varmaa hirvees darrassa. Sen miehenkin pitäs olla tuol goisaamas. Mitähän tykkäävät, kun soitan ovikelloo ja kyselen saataviani!

Ei pelota, vaan juurikin jännittää. Tän takia mä rakastan mun elämää: Aina sattuu ja tapahtuu! Hahaha!

Soitan kelloo... Nyt!


Ei oo vielä IS:n netissä tietoa selkkauksesta siinä ja siinä kaupunginosassa. "Tilanne liittyi velanperintään", toteaa ylikomisario Rauno Vittunen. Katso lukijan kuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös