Kerro jo! Ei tässä ole koko iltaa aikaa.Tiedättekös miten hulluja pidetään jännityksessä?
No jos mie sitten huomenna kerron...Kerro jo! Ei tässä ole koko iltaa aikaa.
Kyllä mua nyt jännittää toi tulivuori ja tuhka-asia. Lauantaina pitäisi lentää Espanjaan lomalle, mutta lennä siinä nyt sitten jos kentät menee kiinni.
Kolme viestiä kahteen ja puoleen vuoteen. No, jännittää kumminkin. Paaaljon enemmän kuin muutama tunti takas.Lueskelinpa tätäkin ketjua, kun eteen sattui. Viimeisimmän sivun perusteella voi todeta, että tuo Datsun on aika jännittävä tyyppi.
Mielenkiintoista. Itsekin olen joskus tuollaista miettinyt, tosin paljon pienempää reissua. Yksi ajatus on ollut, että lentäisi Skotlantiin tai Irlantiin ja esimerkiksi vuokraisi pyörän tai jotain. Viskien innostamana ne seudut kiinnostavat. Tai sitten jos kiertelisi Virossa. Pyöränkin saisi kätevästi laivalla. Virossa on paljon esimerkiksi vanhoja kartanoita, jotka kiinnostavat. Tuollaiselle reissulle uskaltaisi lähteä huonommallakin kunnolla, eikä vaatisi niin suurta suunnittelua tai paljoakaan tavaraa mukaan.Parin kuukauden mittainen polkupyörämatka Eurooppaan jännittää, vaikka lähtöön on vielä jokunen viikko.
Skippaamme Suomen ja Ruotsin suosiolla, joten matka alkaa varsinaisesti Juutinrauman sillan ylityksellä. Oikeastaan mitään tarkempaa matkasuunnitelmaa ei ole, mutta olisihan se kiva käväistä Englannin kanaalia ja Välimerta ihastelemassa.Mielenkiintoista. Itsekin olen joskus tuollaista miettinyt, tosin paljon pienempää reissua. Yksi ajatus on ollut, että lentäisi Skotlantiin tai Irlantiin ja esimerkiksi vuokraisi pyörän tai jotain. Viskien innostamana ne seudut kiinnostavat. Tai sitten jos kiertelisi Virossa. Pyöränkin saisi kätevästi laivalla. Virossa on paljon esimerkiksi vanhoja kartanoita, jotka kiinnostavat. Tuollaiselle reissulle uskaltaisi lähteä huonommallakin kunnolla, eikä vaatisi niin suurta suunnittelua tai paljoakaan tavaraa mukaan.
Kolme viestiä kahteen ja puoleen vuoteen.