Jännäilyketju

  • 9 176
  • 38

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toinen jännäilyn aihe on se, koska saan vastauksen erääseen työpaikkahakemukseen. Muutoin jännäily on aika vähissä, vaikka silti koko ajan jännittä.

No niin, jännäily on kannattanut. Olen saamassa jonkin testin edeltämään työhaastattelua. Ihmettelen vain kovasti mikä se on, tätä nyt jännäilen. Samalla päivittelen sähköpostia, josko se olisi tullut. Pitänee jatkaa tätä jännittelyä huomenissa.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Paluu sairastuvalta puolentoista kuukauden jälkeen. Yksissäkään treeneissä tai joukkuepalavereissa ole tullut käytyä. Katsomon puolelta seurattu sitäkin enemmän. Tänään kovat peliminuutit luvassa, toivottavasti pääsen siis pelirytmiin mukaan. Alivoimalle on tänään turha laittaa.

Siinä fiiliksiä, miltä tuntuu palata baaritiskin taakse pitkästä aikaa. Jännäilyttää.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Keikkaa pukkaa illalla (kitaran varressa). Sarjassaan kolmas, ja jännittää nii prkleesti. Toivottoavasti ei kämmää kovin pahasti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No niin, jännäily on kannattanut. Olen saamassa jonkin testin edeltämään työhaastattelua. Ihmettelen vain kovasti mikä se on, tätä nyt jännäilen. Samalla päivittelen sähköpostia, josko se olisi tullut. Pitänee jatkaa tätä jännittelyä huomenissa.

No niin, jännäily oli turhaa. Testi oli kattava persoonallisuushumpuuki. Tänään olin aamusta haastattelussa joka meni mielestäni todella hyvin, olen näissä kaiketi ihan hyvä. Nyt jännäillään ensi viikkoa, jolloin pitäisi tulla soittoa siitä, miten jatketaan tästä eteenpäin. Jos nyt karsivat pois, ihmettelen melko kovasti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän alkaa jo jännättämään tuleva jalkaleikkaus.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt jännäillään sitä, että onnistuuko Tanja Poutiainen ottamaan mitalin pujottelun MM-kisoissa. Juuri lähti toinen kierros käyntiin ja Poutiainen on toisena, eli asetelmat ovat mahtavat!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Nyt jännäillään sitä, että onnistuuko Tanja Poutiainen ottamaan mitalin pujottelun MM-kisoissa. Juuri lähti toinen kierros käyntiin ja Poutiainen on toisena, eli asetelmat ovat mahtavat!

Taisi jännittää Tanjaakin.

Paska homma, mutta onhan päivä vielä huomennakin.
Minua jännittää tämän päivän matsi. Uhmaan taas kohtaloa ja matkaan Hakametsään, tuohon halliin, jossa Jokerit ei ole koskaan voittanut minun paikalla ollessa. Ehkä tänään?
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Jännäillään huomiseen pääsenkö vuokralle yksiöön. Ihka ensimmäinen tulee olemaan vuokra-asuntoni, joten on syytäkin jännäillä. Jos ei tämä nappaa, niin seuraava koukku on jo katsottu.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Jännäilen, nähdäänköhän kesällä Jokerit -osiossa HCH -tyylistä yksinpuhelua, tosin selkokielellä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jännäilen tässä koska puhelin soi. Tällä viikolla se soi ainakin sen kerran, koska ilmoittavat pääsinkö töihin vai olenko aivan surkea ihmisjäte, joka ei kelpaa kuin kortistoon. Toiseksi jännäilen erästä opettajaani, joka ei viitsi tänäänkään tulla paikalle. Ei tässä olisikaan paljoa näytettävää, että pääsee taas jatkamaan. Kyllä osataan tehdä koulun puolesta simppelit asiat niin vaikeaksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt jännittää sellainen asia että olenko minä kohta kahden asunnon loukussa vai onko minulla ollenkaan asuntoa. Sitä kolmatta vaihtoehtoa toivon toteutuvaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös