Jännäilyketju

  • 9 160
  • 38

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Tässä ketjussa jännäillään ja jännitetään.

Itselläni on tässä parikin juttua joita jännitän. Toinen pikkujännäily ja toinen elämäni tähän asti suuren mullistus, eli Grandejännäily.

Ensimmäinen pikkujännäily on se, että saan huomenna uuden auton(työsuhdevehje tosin). Tilasin auton 4.9 ja viimeinkin, reilun 4kk odottelun jälkeen, saan menopelin itselleni.

Toinen kunnon jymyjännäily on ensimmäisen lapseni syntymä. Laskettu aika on 15.1, joten jännäily alkaa käydä jo sietämättömäksi.

Jännää, perkele!
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onnittelut tulevan esikoisen johdosta!

Itse jännittelen kauhusta sitä että kuinka paljon sputnik ottaa tänään pataan kun kokoonpano on tällä hetkellä mitä on..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä jännäilen, että mikäköhän keuhkotauti minulla lieneekään, sairaslomaa nyt sain kärkeen rapian viikon. Jännään myös saadaanko naiseni kanssa asuntolainaa, sitten minä jännään, että koskakohan ilmoittavat sieltä yhdestä työpaikasta, että minua ei ole valittu sinne, koska olisi jo pitänyt ilmoittaa siitä jo aiemmin. Sitten jännää illan kiekkomatsia, lähinnä sitä, että voittaisinko elämäni ensimmäisen kerran jossain vedonlyöntipelissä pari rahaa ja sitten jännään myös, että kuinka ison potin lopulta voitan lotoista tällä viikolla. Jännittävää elämää.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gameday, eli aina jännäkakka housuissa. Toinen mikä jännittää, on kevään aikana valmistuva kandi ja paine siitä, saanko sitä tehtyä määräaikaan mennessä.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Mä jännään sitä että pysyykö meidän firma pystyssä. Mitään ei osata tehdä ja siitäkin yritetään laskuttaa vitusti, ihmekö toi on että töitä ei ole.

Jännään myös saadaanko naiseni kanssa asuntolainaa, sitten minä jännään...

Jos jännittää että saatteko lainaa, ni sitten ootte ottamassa sitä liikaa. Vaikka asiahan ei mulle millään tavalla kuulu ja yllä oleva on vaan mun mielipide.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Auton huolto/korjaus jännittää. Meneekö tonni rikki?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tällä hetkellä megajännäilen sitä, että saanko kämpän Lahdesta jo kuun vaiheessa muutettavaksi. Iso siirto siis elämässä. Yksin uuteen kaupunkiin. Sitäkin tässä jännitellään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikään ei jännitä koska hommat ovat hanskassa. Jotenkin tylsää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jännäilen tässä, koskahan Kela saa käsiteltyä hakemukseni. Saakeli.

Toinen jännäilyn aihe on se, koska saan vastauksen erääseen työpaikkahakemukseen. Muutoin jännäily on aika vähissä, vaikka silti koko ajan jännittä.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Muutto ja uudet työt vähän jänskättää. Lähinnä arveluttaa nuo käytännön asiat ihan pankkihommista vuokratakuun palautukseen ja millainen yleinen säätö on edessä. Onneksi ei ole tuota irtainta omaisuutta oikeastaan yhtään tuottamassa hikeä ja harmia.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tyttöystävän viisumianomuksen kohtalo jännättää...
Ensi viikon perjantaina saa kuulemma soittaa lähetystöön. Silloin joko vi****aa tai ilopissattaa. Siihen saakka vain jännäkakattaa....
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Se saattoi olla jannittamistakin, mutta kylla erilaiset ajatukset mahdollisista elamanmuutoksista vilisivat paassa tiistaina kun vietin paivan "ER":lla. Ensin odotin baut tunnin aivokuvia ja sitten vahan sen jalkeen toisen tunnin selkaydinpunktion tuloksia.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Itseä jänskättää, millainen vastaanotto himassa on 'interior ministerin' taholta, kun olen taas 3 päivää ollut reissun päällä (tosin ihan duuniasioiden vuoksi...) Ei jaksaisi millään tänä iltana olla sosiaalinen, lähteä kutsuihin tai istua iltaa kenenkään kanssa.. pikemminkin vaan avata pullo hyvää viiniä, katsoa joku leffa, lukea kirjaa tai hiukan musisoida ja ennenkaikkea mennä aikaisin nukkumaan. Vaimo vaan arvatenkin on toista mieltä, kun on ollut kotona lasten kanssa koko viikon yksin ja kaipaa aktiviteetteja... Siksipä roikun vielä täällä duunissa... jatkoajassa! Ei hemmetti, on mullakin murheet!!!
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Jännäähän tää elämä on. Tuli eilen ystävien kanssa jutusteltua siitä olenko minä jännä-tyyppi. Pasilan jännä-tyyppi siis.

Eduskuntavaalit jännättää. Ekaa kertaa äänestämään!

Onhan nuita muitakin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässähän jännitystä on oikein urakalla. Huomenna pitäisi jaksaa lähteä noin 40kilometrin päähän tuomaroimaan neljäksi tunniksi. Ei siinä mitään. Keskiviikkona iski vain nuha päälle. Hieman on tänään parempi olla, mutta ei sitä ikinä tiedä. Samaa aikaa myös vietän huomenna synttäreitäni.. Sängyn pohjalla tai muualla. Hyvin jännää
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt jännittää 3 asiaa:

1. Miten käy Tuxulle ja Artolle. Ja jos tuo pari pääsee vihille, niin montako kertaa eropaperit viedään ja haetaan pois käräjiltä.

2. Keskinen ja Hamamat. Saapuuko Ghanan kaunotar koskaan takaisin Tuuriin? Saako Carl Danhammar puhuttua Vesqun juoksemaan naisen perässä.

3. Martina ja Esko. Onko ero lopullinen? Saako 7päivää houkuteltua parin yhteiselle lomalle kanarialle? Kuinka käy?

Ja ainoa oikea tapa seurata näitä jännitysnäytelmiä on maikkarin viihdeuutiset, tekstitv:n välityksellä.
 
Valmistun huomenna. Tä?

Minulle riittäisi mainiosti, että antavat todistuksen käteen ja sanoisin näkemiin. Ei mitään ylimääräistä siis tarvitsisi olla, mutta eiköhän ne kahvit pakota juomaan. Minulle ei kahvit maistu tällaisissa tilaisuuksissa. Vituttaa valmiiksi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Valmistun huomenna. Tä?

Minulle riittäisi mainiosti, että antavat todistuksen käteen ja sanoisin näkemiin. Ei mitään ylimääräistä siis tarvitsisi olla, mutta eiköhän ne kahvit pakota juomaan. Minulle ei kahvit maistu tällaisissa tilaisuuksissa. Vituttaa valmiiksi.

Saa siellä varmaan kieltäytyä juomasta kahvia. Sanot, että olet allerginen kofeiinille. Jos et voi sanoa, niin sanot, ettet halua juoda nyt kahvia.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt jännätään, mitä pelaajia Lukko vielä ehtii hankkia tämän illan aikana. Ensimmäisestä hausta tuli vesiperä...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt jännätään, mitä pelaajia Lukko vielä ehtii hankkia tämän illan aikana. Ensimmäisestä hausta tuli vesiperä...

Minulla on paha aavistus että sieltä on tulossa jotain tajunnanräjäyttävää, Lukon johdolla on nyt paniikkinappula jo hollilla ja jotain pitää hankkia ettei fanit suutu...
 

ditrim

Jäsen
Saa siellä varmaan kieltäytyä juomasta kahvia. Sanot, että olet allerginen kofeiinille. Jos et voi sanoa, niin sanot, ettet halua juoda nyt kahvia.

Ei kahvista saa kieltäytyä. Se on pyhä rituaalia vuosien takaa. Ja se oli kiven alla sodan jälkeen. Joskus joutuu vihaisesti muistuttamaan ihmisiä, että anna sitä vettä saatana, kun sitä sen ihmisen on ihan oikeasti pakko juoda. Ai eksä juo kahvia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös