Mitä? Vieläkö pitää keksiä lisää? No nyt loppuu jo jääkiekkoilijat, mutta näitä kuvien herroja silti yhdistää sama asia kuin kaikkia noita aiempia jääkiekon pelaajia. Jumalauta, voiko tämmöstä ollakaan?
Vieläkäänkö ei raksuta? No nyt pitää kaivaa jo laarin pohjalta.. näiden parivaljakoiden miespuolista osapuolta yhdistää myös sama juttu kuin kaikkia noita ylempiä feissejä. Naisia ei todellakaan yhdistä. Ei todellakaan mitään naisia tässä haeta nyt.
Vieläkäänkö ei raksuta? No nyt pitää kaivaa jo laarin pohjalta.. näiden parivaljakoiden miespuolista osapuolta yhdistää myös sama juttu kuin kaikkia noita ylempiä feissejä. Naisia ei todellakaan yhdistä. Ei todellakaan mitään naisia tässä haeta nyt.
Tämän spoilerin alla on kuvien tyyppien nimet aukikirjoitettuna.
Michael Jackson
Sori, en voi itselleni mitään. Tämän spoilerin alla ne on oikeasti:
1. Erik Karlsson
2. Elias Pettersson
3. Juhani Tamminen
4. Olli Jokinen
5. Sebastian Aho
6. Mikael Granlund
7. Tim Thomas
8. Niko Mikkola
9. Jarkko Immonen
10. Mikko Lehtonen
11. Aleksander Barkov
12. Nicklas Bäckström
13. Mauno Koivisto
14. Henrik Larsson
15. Antti Niemi
16. Antti Aalto
17. Sami Helenius
18. Petri Kokko
Tämän spoilerin alla on kuvien tyyppien nimet aukikirjoitettuna.
Michael Jackson
Sori, en voi itselleni mitään. Tämän spoilerin alla ne on oikeasti:
1. Erik Karlsson
2. Elias Pettersson
3. Juhani Tamminen
4. Olli Jokinen
5. Sebastian Aho
6. Mikael Granlund
7. Tim Thomas
8. Niko Mikkola
9. Jarkko Immonen
10. Mikko Lehtonen
11. Aleksander Barkov
12. Nicklas Bäckström
13. Mauno Koivisto
14. Henrik Larsson
15. Antti Niemi
16. Antti Aalto
17. Sami Helenius
18. Petri Kokko
Olen tainnut onnistua sekoittamaan itsenikin tässä hommassa, ihan noiden neljän ensimmäisen pelaajan kohdalla jo, koska en kyllä saa sittenkään tuota 2.-kohdan janaria kiivaallakaan googlettelulla osumaan tähän porukkaan. Kehenköhän helvettiin minä olen tuon jampan sekoittanut? Kun ei edes mitään uutista, huhupuhetta tai mitään löydy, jolla hänet saisi tähän muuhun porukkaan laitettua mukaan.. Ja hän oli puhelimeeni kirjoitetun listan ensimmäinen nimi ja selkeästi ollut kipinä kaivella noita muitakin nimiä.
Ei jumalauta, onko nämä minun kysymykseni yhtä sekavia ja järjettömiä kuin nimimerkillä @WarWas ?
Ja jännä että silti @Espoon Siniset sai jollain perkeleen googlettelulla kaivettua oikean vastauksen, pienellä twistillä.
Mutta siis, tässä nyt tosiaan
haettiin hahmoja joiden kokonimikaimat ovat pelanneet jääkiekkoa SM-liigassa tai Liigassa vai mikä tämä ylin pääsarjataso meidän maassa ikinä on ollutkaan nimeltään. Suurin osa pelaajista on toki itsekin Liigassa pelanneet, mutta vaikkapa Ruotsin Sebastian Aho, ja tuo jollain tavalla kämmänneeni Elias Pettersson ei ole. Ja sitten on tuota muutakin porukkaa joiden kaimat ovat Liigassa joskus pelailleet.
Aleksander Barkovin isi on nimeltään Alexander, ja Nicklas Bäckströmin kaima-veskan etunimestä puuttuu c-kirjain, joten ne ovat melkein mukana mutta eivät sitten kuitenkaan ihan.
Mutta miksi vitussa tuo Elias Pettersson on listalla?