Viestin lähetti Tilastomies
Pieni ote Kouvolan Sanomista: "Toni Gardemeisterin pitkäaikaisena kartturina urheilurahoituksen saloihin törmännyt Lukander ...."
Viestin lähetti HCM
Olenko sivusta seuraajana ymmärtänyt oikein, että tämä Jokkeri on KooKoo fani joka on tehnyt paljon työtä sen eteen, että KooKoo nähdään myös ensi kaudella Mestiksessä? Täällä vaan niin kovasti häntä kehutaan ja kiitellään. Kertokaa joku (Jokkeri itse?) joka tietää, olisi todella kiinnostavaa! Kiitos!
Riitti, kun osasi käyttää puhelinta. Minä vaan soitin palokunnan paikalle, ja oli omakin lehmä ojassa. Halusin nähdä jääkiekkoilua Kouvolassa, ja kyllä tämän asian kannatuksen laajuus kertoo siitä, että Kouvola on jääkiekkopaikkakunta, Leppänen laskeskelee.
Viestin lähetti Everton
Mutta paljon on siis vielä töitä jäljelläkin. Toivotaan, että tänne saadaan ensi kaudeksi kilpailukykyinen joukkue ja KooKoo seurana arvoiselleen kurssille!
Kirjoitti Ice Hockey No Sporthan sitä liigaa tavoitteli juuri tosissaan. Melkoinen idiootti kyseessä. Todllahan pelaajistolla sitä tavoiteltiin ja mestiksen Blues ei noussut sinne vieläkään ja tuskin tulee vähään aikaan nousemaan. En väitä, että KooKookaan sinne ihan heti nousisi, mutta kun et näytä aisoista ton enempää olevan perillä niin olisitko hiljaa ja et lähtisi kommentoimaan niitä.
KooKoon selvitys ei kuulemma ole riittänyt liigan selvitysmiehelle, josta johto veti omat päätöksensä ja löi hanskat tiskiin. FPS ei selvitystä ainakaan minun käsitykseni mukaan kyllä antanut, Kalpa, Sport, KooKoo, Jukurit ja Tuto näin kyllä teki. Tosissaan KooKoo tuskin oli liigapaikkaa jahtamassa, vaan parin vuoden päästä oli ilmeisesti tarkoitus ollut olla liigakunnossa. Näihin pitää suhtautua suurella varauksella, koska jonkun teorian mukaan KooKoon alasajoa olisi valmisteltu pitempään ja näin ollen liigapuheet on olleet pelkkää suun louskutusta.Viestin lähetti Puolikaspakki
1) Väitin, ettei KooKoota olisi kelpuutettu liigaan, vaikka se olisikin tällä kaudella tehnyt jymy-yllätyksen ja voittanut Mestiksen Kalpan nokan edestä.
2) Tiedustelit (Ice Hockey) minulta, mihin perustan käsitykseni KooKoon kelpaamattomuudesta liigaan ja kehuit KooKoon taloudellista tilaa.
3) Kerroin näkemykseni perustuvan siihen, että KooKoo meinasi luopua sarjapaikastaan Mestiksessä pääasiassa taloudellisten syiden takia ja etenkin tähän johtaneen taloudelliseen epävarmuuteen. Lisäksi käsitykseni mukaan KooKoo ei ollut tosissaan jahtaamassa liigapaikkaa.
5) Mainitsin, että "jos" sanoja käytettäessä mikä tahansa joukkue olisi liigakelpoinen ja että käsitykseni mukaan myös FPS antoi selvityksensä liigakelpoisuudesta. Lisäksi annoin ymmärtää, että käsitykseni mukaan KooKoon liigakelpoisuus päättyneen kauden taloudella ja pelaajamateriaalilla on alle vaaditun tason.
6) Kuten ylläolevasta lainauksesta käy ilmi, mielestäsi Sport haki liigapaikkaa tosissaan ja minä en tiedä KooKoon tilasta yhtään mitään. Olen siis idiootti.
Viestin lähetti Puolikaspakki
6) Kuten ylläolevasta lainauksesta käy ilmi, mielestäsi Sport haki liigapaikkaa tosissaan ja minä en tiedä KooKoon tilasta yhtään mitään. Olen siis idiootti.
Viestin lähetti Ice Hockey
Kuten sanoin KooKoo tuskin viime kaudella sitä liigapaikkaa tosissaan haki, mutta selvityksen liigaan jätti.
Et ilmeisesti hirveästi ole mediaa seurannut, ketkä sinne sen selvityksen jätti.
Ja väitätkö tosissaan, ettei Sport hakenut liigapaikkaa. Toi on jo niin paksua, että oksat pois. Katkeran Vaasalaisen kommentti. Tosiasia on, että Sport haki sitä liigapaikkaa ja yleisön puolesta liigaan olisi sopinutkin, mutta kun pelillisesti yms. ei riitä ni ei riitä.
Tarkoitin, että jos et tiedä KooKoon tilanteesta mitään niin älä tule kommentoimaan, että kuinka paljon joukkue tekee miinusta yms.
Enkä ole kehunut Kookoon taloudella tai paukutellut henkseleitä totesin vaan pari faktaa tietämättömälle.
Viestin lähetti Puolikaspakki
Voisitko vielä selventää minulle, seuraavat kohdat, kun en (selvästi idioottina) näitä omista viesteistäni ole löytänyt
Missä vaiheessa olen väittänyt, ettei Sport hakenut liigapaikkaa tosissaan?
Koska väitin KooKoon tekevän miinusta ja kuinka paljon?
Miksi keskustelu kääntyi KooKoon nykytilasta Sportin viime kauteen ja allekirjoittaneen katkeruuteen?
Viestin lähetti Everton
Mukava kuulla Jokkerilta faktaa ja mahtava juttu, että Kouvolasta löytyi noin innokkaita kiekkoihmisiä pelastamaan KooKoo!
Nyt täytyy vain toivoa, että se suuri yleisö löytäisi tiensä ensi kaudella jäähallille ja laskelmat pitäisivät. Ensi kauden jälkeenhän tilanne olisi käsittääkseni lähtökohdiltaan valoisampi: velat kuitattu ja omat junnut saaneet Mestis-kokemusta.