Jääkiekkolehden The Kultanumeron kansikuvapoika?

  • 32 416
  • 234

d2uce

Jäsen
Pirnes syöttää Hentuselle mansikoita Harkimon jacuzzissa.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
No niin, The Kultanumero lähenee ja kansikuvapoju on mysteeri. Viime vuoden lehdessä taisi olla tylsästi vain joukkueiden logot mustalla taustalla, joten eiköhän tänä vuonna sitten jonkun naamavärkki pääse paistattelemaan lehden kanteen.

Itse veikkaan Kari Sihvosta tai Jonne Virtasta, mutta kallistun kuitenkin Sihvosen puoleen.

Itse veikkaan Pirneksen Essin, Kapasen Sampsan tai Hentusen Jussin naaman komeilevan kannessa , toisaalta myös Hifk:n musta hevonen Jan "Muuri" Lundell on varteenotettava vaihtoehto :)
Mutta eiköhän siellä kuvassa komeile joku liigan huippunimistä.

Tiedä en, mutta luulen niin.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kannessa on Upi Ylönen ja tekstinä jotain viittausta siitä, että taasko uusi huippuvahti löytyy Upin opeista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Viime vuoden lehdessä taisi olla tylsästi vain joukkueiden logot mustalla taustalla, joten eiköhän tänä vuonna sitten jonkun naamavärkki pääse paistattelemaan lehden kanteen.
Itseasiassa viimesenä kahtena vuotena siinä on ollut joukkueen logot mustalla taustalla, joten mä veikkaan niitä logoja. :)
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minä veikkaisin, että aviisin kannessa on joko:

a) 2 liigan tähtipelaajaa, vaikkapa nyt Kapanen & Hentunen, variaatioita on riittämiin.

b) Tutuksi käyneet liigajoukkueiden logot
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Liigajoukkueiden logot, Bluesin oma isoimpana keskellä. Itse Jääkiekkolehden top 1 pelaaja on kuitenkin Pirnes.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän siinä kannessa taas se logorypäs ole, ja ykköspelaajana on Kapasen Sami.
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Kannessa komeilee Matti Virmanen. Tekstinä on "Näillä mennään! - Jokerit kauteen täysin kotimaisin voimin"

Päivää ennen lehden julkaisua Jokerit on kuitenkin kerennyt jo julkistaa 2 uutta ulkomaalaispelaajaa.

Tai sitten kannesta löytyy nelikko Riksman, Niemi, Pirnes, Hentunen tai osa heistä ja he myös miehittävät rankingin 4 ensimmäistä sijaa.

Voi siinä tietysti olla myös Hjallis ja diilin mainos.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Kannessa on kuva Juhani Tammisesta syömässä Liiga-joukkueiden logoja lusikalla murolautaselta maidon kera.

"Me ollaan Suomen kiistaton ykkösseura - The system has failed"
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Eiköhän kannesta taas löydy ne logot. Tällä kertaa rivissä eikä ympyrässä. Jos nyt kuitenkin siihen joku pelaaja eksyisi niin se olisi Pirnes tai Riksman.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kannessa on kuva Juhani Tammisesta syömässä Liiga-joukkueiden logoja lusikalla murolautaselta maidon kera.

"Me ollaan Suomen kiistaton ykkösseura - The system has failed"

Ai saatana kun kävi naurattamaan mielikuva tuosta. Olisi kyllä ihan loistava kansi tuo! Melkein joutuisi ostamaan kaksi noita lehtiä ja säilömään toisen muoviin että säilyisi hyvänä...
 

ditrim

Jäsen
Mä vedän ihan hatusta ja sanon, että kannessa on Jari Levonen kädet puuskassa.

Saisi kyllä kansikuvapoika tehdä paluun, sillä pelkät joukkueiden logot mustalla taustalla on ihan tylsä kansi.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Jyrki Louhi hattu kourassa & J. Laakkonen ilman paitaa yökerhossa. Ensimmäisen alle 0 € / kausi ja jälkimmäisen 10k€ / pelattu peli. Noin niinkun seuroja(kin) koskevaa talouskriisiä havainnollistamaan.
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Essi Pirnes poseeraa maila jäässä ja ympärillä kaikkien logot. Helppoa
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Petteri Sihvonen ja hänen pelikirjansa. Varma tieto.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Onko tässä kyseessä joku kilpailu siitä, kuka keksii mukahauskimman ehdotuksen tähän ketjuun?

Kultanumeron kannessa lienee tänäkin vuonna seuralogot jossain muodossa. JKL:n mielestä liigan paras pelaaja on aamenenvarmasti Sami Kapanen.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tylsästi on taas heitetty logot kanteen. Ykköseksi top50-listalla nousee Sami Kapanen. Milloin tää lehti muuten ilmestyy kauppoihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös