Jääkiekkolehden The Kultanumeron kansikuvapoika?

  • 32 416
  • 234

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sami Kapanen on oma veikkaus.
Tämän viestin seurauksena kaikki JYP-fanit ja ehkä jopa kaikki jyväskyläläiset leimataan ylimielisiksi, itseään täynnä oleviksi kusipäiksi.
Luulitko että vasta tuon viestin jälkeen?
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Eikös tämä kultanumeron kansikuvapoika ole yleensä ollut pelaaja joka on top-50 listalla ykkösenä? Leinon ja Pesosen lähdettyä veikkaaminen on vaikeaa, mutta sanotaan nyt vaikka Viuhkola tai Bruckler...
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikös tämä kultanumeron kansikuvapoika ole yleensä ollut pelaaja joka on top-50 listalla ykkösenä? Leinon ja Pesosen lähdettyä veikkaaminen on vaikeaa, mutta sanotaan nyt vaikka Viuhkola tai Bruckler...

Jos Aki Berg pääsi NHL-meriiteillään listan ykköseksi, niin tällä kertaa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Sami Kapanen.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Joku viisikosta Sami Kapanen, Antti Laaksonen, Jarkko Immonen , Ville Nieminen, Jari Viuhkola.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuzzi kirjoitti:
Jos Aki Berg pääsi NHL-meriiteillään listan ykköseksi, niin tällä kertaa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Sami Kapanen.

No, näinhän se on pakko olla!
Jos ei tuolla NHL-pelien määrällä päästä Liigan top50 ykköseksi, niin johan on kumma. Ja tämä tosiaan vain siksi, että Berg on komeillut tuon listan ykkösenä.

Aika vähissä on kyllä vaihtoehdot Kapasen jälkeen.
 

TeeVee

Jäsen
Niinhän se varmaan on, että Sami Kapanen on kannessa.

Sitten iso juttu, kuinka KalPa nousee Kapasen toimesta, muiden Kapasten (ja Timosen) rooli organisaatiossa ja katsaus miehen NHL-uraan sekä maajoukkue-esiintymisiin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja kannessa on taas vain kaikkien joukkueiden logot. Veikkaajassa mainos josta asian havaitsin.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tuli näköjään postissa minulle jo tänään. Kannessa tosiaankin kaikki logot.

Top 50-listalla ykkösenä oli Jarkko Immonen (JYP) ja sijalla 50 Dale Clarke.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Tuli näköjään postissa minulle jo tänään. Kannessa tosiaankin kaikki logot.

Top 50-listalla ykkösenä oli Jarkko Immonen (JYP) ja sijalla 50 Dale Clarke.

No naputtelehan nyt samaan juoksuun koko lista näkyville, että saadaan alkaa täyspainoinen mussutus.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Paljastetaanpa koko asia suuren kansan tietoisuuteen, ettei kenellekään tule paha mieli tai tippa puseroon. Eli, JKL:n uunona toimii lievästi ylipainoinen Jarkko Immonen. Mitat Jakella 183/90.

Kympin sakissa on Immosen lisäksi Kapanen, Eaves, Berg, Lehterä, Koivisto (Tom), Viuhkola, Bruckler, Pihlman sekä Vehanen. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Täälläkin ollaan positiivisesti yllättyneitä että jo tänään tuli. Nyt kun on sen jo ehtinyt selaista niin täytyy sanoa että jälleen paljon asiallisempi lehti kuin tuo IS Veikkaajan lätkäliite. Tietysti pieni pettymys että jälleen on seurojen logot kannessa, mutta turha valittaa. Itseäni hieman ihmetytti että noin yksimielisesti ollaan nostamassa Bluesia mestariksi.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kyllä mulle Jokerit on ykkössuosikki, sitten ehkä Blues. Jyp jotain kuudensakkikamaa, välieriin tekee tiukkaa.

Kun mulle ei tuu tuota Jääkiekkolehteä, niin mitkä joukkueet siellä oli top3:ssa? Ja oliko Tappara rankattu säälipleijariviivan paremmalle puolelle?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viddu, ei tuonut posteljooni uutta jääkiekkolehteä tänään, saiko muut lehden tänään? Eikö sen tänään pitänyt ilmestyä?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Eikö sen tänään pitänyt ilmestyä?

Niin, ainakin muuan espoolainen kirjainkikkari kaupitteli sangen avoimesti ko. aviisia, joten eiköhän näin.

Itse muuten tartuin em. tarjoukseen. Samalla ostin toiselle kädelle sen toisen iltapäivälehden lanseeraman kiekkoaviisin.

Täältä tähän
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
No niin, The Kultanumero lähenee ja kansikuvapoju on mysteeri. Viime vuoden lehdessä taisi olla tylsästi vain joukkueiden logot mustalla taustalla, joten eiköhän tänä vuonna sitten jonkun naamavärkki pääse paistattelemaan lehden kanteen.

Itse veikkaan Kari Sihvosta tai Jonne Virtasta, mutta kallistun kuitenkin Sihvosen puoleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös