Morrow10 kirjoitti:Mielestäni oli jo pahemman luokan virhe Jääkiekkolehden kausioppaalta HPK-osiossa:
"Tiesitkö, että Fredrik Svensson pelasi ainoa SM-liiga ottelunsa Kiekko-Espoossa kaudella 97-98?".
Kyseessähän on siis ihan eri Fredrik Svensson (laituri), kuin tämä Kerhon nykyinen puolustaja.
Elmeri Hautamäki kirjoitti:Sama Svenssoni se on.
Morrow10 kirjoitti:Sitten hockeydb valehtelee. Vai pelasiko Kiekko-Espoossa 97-98 sattumoisin kaksi Fredrik Svenssonia vain yhden pelin?
Uskon silti sinua.
Morrow10 kirjoitti:Sitten hockeydb valehtelee. Vai pelasiko Kiekko-Espoossa 97-98 sattumoisin kaksi Fredrik Svenssonia vain yhden pelin?
Uskon silti sinua.
aceman81 kirjoitti:Blues-fanien olettaisi vahvistavan että kyseessä on sama kaveri. Miksi pelasi tuolloin vain yhden ottelun?
Espoon Siniset kirjoitti:Joka tapauksessa muistelisin, että hän tuli alunperin seuraan koeajalle.
rinkeli22 kirjoitti:Muistat väärin. Koeaika kehitettiin yleisesti ottaenkin vasta tänä kesänä Jokerien organisaatiossa.
Uskon silti sinua.
Swift kirjoitti:Pakkohan se on aviisi mennä tästä hakemaan, SaiPan mollaus ainakin toivottavasti jatkuu tämänkin vuoden lehdessä, JKL on tehnyt tästä oman taiteenlajinsa.
Dynamo#79 kirjoitti:Olen yllättynyt, että näinkin moni tämän palstan kirjoittaja kehtaa myöntää tilaavansa tätä kyseistä julkaisua. Itse lopetin tilauksen n. 15 vuotiaana kun aloin kiekosta jotain ymmärtämään. Täysin asiantuntematon lehti, jolla ei ainakaan minulle ole mitään annettavaa.
Kertokaa ihmeessä joku lehden diggari, mitä kyseinen lehti tarjoaa, mitä Urheilulehti tai Veikkaaja ei tarjoa? Entä yksi hyvä toimittaja kyseisestä lehdestä? Kiitän jo etukäteen.
Dynamo#79 kirjoitti:Olen yllättynyt, että näinkin moni tämän palstan kirjoittaja kehtaa myöntää tilaavansa tätä kyseistä julkaisua. Itse lopetin tilauksen n. 15 vuotiaana kun aloin kiekosta jotain ymmärtämään. Täysin asiantuntematon lehti, jolla ei ainakaan minulle ole mitään annettavaa.
Kertokaa ihmeessä joku lehden diggari, mitä kyseinen lehti tarjoaa, mitä Urheilulehti tai Veikkaaja ei tarjoa? Entä yksi hyvä toimittaja kyseisestä lehdestä? Kiitän jo etukäteen.
HLe kirjoitti:Pikkuseurat nyt harvemmin pärjäävät. Esimerkiksi SaiPa, Pelicans, Ässät ja JYP kuuluvat ryhmään, jotka pelaavat yhden sensaatiokauden kymmenessä vuodessa, joten kyllähän heidän veikkaaminen häntäpäähän kannattaa pitkällä aikavälillä.
Tuo on käytännössä mahdotonta. Kuka osasi odottaa Ässiltä noin hyvää kautta? Maalissa joku Ilveksen entinen kolmosveskari, ei luvannut hyvää. Koskaan ei voi kauden alussa tietää kuka on iskussa. Tuohon ei riittäisi pelkkä asiantuntemus, pitäisi osata ennustaa.Mies laidan takaa kirjoitti:Tämä on osaksi totta, mutta toimittajilta pitää odottaa enemmän kuin vanhan tilastollisen todenäköisyyden listaaminen lehteen. Juuri niiden sensaatiokausien löytäminen/ennustaminen jonkinlaisilla perusteluilla osoittaa perehtymistä asiaan. Vanhat tilastot osaa jokainen katsoa itsekkin.
Mies laidan takaa kirjoitti:Tämä on osaksi totta, mutta toimittajilta pitää odottaa enemmän kuin vanhan tilastollisen todenäköisyyden listaaminen lehteen. Juuri niiden sensaatiokausien löytäminen/ennustaminen jonkinlaisilla perusteluilla osoittaa perehtymistä asiaan.
HLe kirjoitti:Pikkuseurat nyt harvemmin pärjäävät. Esimerkiksi SaiPa, Pelicans, Ässät ja JYP kuuluvat ryhmään, jotka pelaavat yhden sensaatiokauden kymmenessä vuodessa, joten kyllähän heidän veikkaaminen häntäpäähän kannattaa pitkällä aikavälillä.
mjarkko kirjoitti:Nyt kyllä ko. lehden taso nousee kohisten. Ovat saaneet toimittajaksi Juho-Pekka Mikolan Satakunnan Kansasta.
Tämä "toimittaja" on suututtanut ässäfanit monesti.
Tumpe kirjoitti:Sekö tekee toimittajasta huonon, jos näkee Dwayne Rolosonin olevan parempi maalivahti kuin Scott Langkow. Satakunnan Kansan levikkialue on koko maakunta, ei sen tarvitse nuoleskella Ässiä. Totuuden kirjoittaminen on ihan suotavaa.
Dynamo#79 kirjoitti:Kertokaa ihmeessä joku lehden diggari, mitä kyseinen lehti tarjoaa, mitä Urheilulehti tai Veikkaaja ei tarjoa? Entä yksi hyvä toimittaja kyseisestä lehdestä? Kiitän jo etukäteen.