Wrister kirjoitti:Marko Kivenmäki. QUOTE]
Onko hän joku taitelija tai muusikko?
narri kirjoitti:Hyvin ymmärrän että Jokeri-kannattajaa ei jääkiekon seuraaminen viime kaudella kiinnostanut syyskuun jälkeen.Wrister kirjoitti:Marko Kivenmäki. QUOTE]
Itse muiden ketjuun kirjoittaneiden manipuloimana veikkaisin Aki Bergiä.
narri kirjoitti:Wrister kirjoitti:Marko Kivenmäki. QUOTE]
Haa, meinasin jo laittaa tämän Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat -ketjuun, mutten sitten taida kuitenkaan.
krobbe kirjoitti:narri kirjoitti:Haa, meinasin jo laittaa tämän Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat -ketjuun, mutten sitten taida kuitenkaan.
Mutta "hitaana hämäläisenä" hetken mietittyäsi asiaa päätit avata uuden ketjun "Jatkoajan surkeimmat letkautukset ja läpät yms." ja postata minun kysymykseni sinne ensimmäisenä surkeena läppänä. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Nyt minä olen syvästi loukkaantunut, kun minun kirjoituksiani arvostellaan noin ankaralla kädellä.
Ettei homma menisi aivan OT:si, niin kerron uudestaan, että valintani kiekkolehden kanteen on ruoskaletti ja kaikkien nuorten tyttöjen sankari Kim Hirschovits.
krobbe kirjoitti:narri kirjoitti:Haa, meinasin jo laittaa tämän Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat -ketjuun, mutten sitten taida kuitenkaan.
Pahoittelen aiheeseen liittyvää aukaisemaani (jo suljettua) negaatio-ketjua. Kuten sanottua joskus meille kaikille sattuu lapsuksia. Narrille sen verran, että toivottavsti et ottanut asiaa liian henkilökohtaisesti sellaiseksi se ei ollut tarkoitettu.
Veikkaan samaa. Todennäköisesti tämä valtakunnan persoonattomin kiekkoilija siinä kannessa tulee olemaan.Boomhauer kirjoitti:Eiköhän se ole Jari Viuhkola