Jääkiekkolehden kansikuvapoika?

  • 9 325
  • 95

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka helsinkiläiset kuulemma huudossa ovatkin, niin toivottavasti kukaan ei vakavissaan kuvittele, että edes Jääkiekkolehden tasoinen instanssi arvioisi Kimmo Kuhdan liigan parhaaksi pelaajaksi kaudella 2006-2007. Hyvä melko varma 25+ maalin mies, mutta liigan paras, ennalta, ei millään.

Jos Kuhta norkoilee kannessa, Solomon lupaa syödä raa'an ahvenen (max. 500g) tai ainakin yrittää tosissaan.

edit. sisuksineen ja ruotoineen
 
Viimeksi muokattu:

Wrister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Marko Kivenmäki. Tuskin nyt sentään, onhan kysymys Jääkiekkolehdestä, mikä tunnetusti arvostaa Ässien pelaajia. Kivenmäki taisi olla viime vuonna 48. lehden listalla, saas nähdä onko nousua tapahtunut...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
narri kirjoitti:
Wrister kirjoitti:
Marko Kivenmäki. QUOTE]

Onko hän joku taitelija tai muusikko?
Hyvin ymmärrän että Jokeri-kannattajaa ei jääkiekon seuraaminen viime kaudella kiinnostanut syyskuun jälkeen.

Itse muiden ketjuun kirjoittaneiden manipuloimana veikkaisin Aki Bergiä.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdoton suosikki on Hannes Hyvönen, mut varasijalla satsaan Kimmo Kuhtaan.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
krobbe kirjoitti:
narri kirjoitti:
Haa, meinasin jo laittaa tämän Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat -ketjuun, mutten sitten taida kuitenkaan.


Mutta "hitaana hämäläisenä" hetken mietittyäsi asiaa päätit avata uuden ketjun "Jatkoajan surkeimmat letkautukset ja läpät yms." ja postata minun kysymykseni sinne ensimmäisenä surkeena läppänä. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Nyt minä olen syvästi loukkaantunut, kun minun kirjoituksiani arvostellaan noin ankaralla kädellä.

Ettei homma menisi aivan OT:si, niin kerron uudestaan, että valintani kiekkolehden kanteen on ruoskaletti ja kaikkien nuorten tyttöjen sankari Kim Hirschovits.
 

krobbe

Jäsen
krobbe kirjoitti:
narri kirjoitti:
Haa, meinasin jo laittaa tämän Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat -ketjuun, mutten sitten taida kuitenkaan.

Pahoittelen aiheeseen liittyvää aukaisemaani (jo suljettua) negaatio-ketjua. Kuten sanottua joskus meille kaikille sattuu lapsuksia. Narrille sen verran, että toivottavsti et ottanut asiaa liian henkilökohtaisesti sellaiseksi se ei ollut tarkoitettu.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti kannessa olisi Aki Berg. Hieno ele mieheltä palata SM-Liigaan, vaikka monia pelivuosia olisi ollut edessä myöskin ison lammen takana.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Ainoa vaihtoehto on Aki Berg. Liigan paras pelaaja joten se riittänee perusteluksi.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hannu Jortikan kadoksissa olleet kengät tai sitten Joe Sakicin Suomeen (Espooseen) tulleet mailat...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veikkaan yllätysvetona Sinuhe Wallinheimoa. Oikea valintahan olisi tietysti Eepi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Boomhauer kirjoitti:
Eiköhän se ole Jari Viuhkola
Veikkaan samaa. Todennäköisesti tämä valtakunnan persoonattomin kiekkoilija siinä kannessa tulee olemaan.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Mikäli Jääkiekkolehti on yhtään hereillä, niin tulevan kauden pistepörssin varmahko voittaja Petri Kontiola on kansikuvapoika.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sami Helenius. Kyllä Helgen pärstää lehden kannessa kattelis, ja hymyssä suin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Antti Pihlström.

Liigan ehdoton valopilkku ensi kaudella, tiedän sen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös