Brunberg kirjoitti:Perkele! Ei toimi minulla tuo jokerit.haisee.net
Haha. Olishan toikin hyvin nimetty urli :) Kokeiles silti kuitenkin tätä http://jokerit.rotkoon.net/
Cannibal kirjoitti:Kuka oli pelaaja, joka tuossa ekassa "jäähyaitio_demossa" heittää kielen poskeen ja huutaa vastustajan aitioon: "Fuck you"? :) Erittäin hyvä klippi siihen väliin.
Cairns kirjoitti:Se oli Aaron Downey, voin lähettää clipin e-maililla jos pistät yhteystiedot yv:n kautta.
Kyllä.mazapp kirjoitti:Eikös tää ketä Lennu taklas ole se Chicago Blackhawksissa nykyisin pelaava Michal Barinka. Näin ainakin olin kuulevinani. Se oli hieno taklaus.
Iker kirjoitti:Kyllä.
Lennu laittoi Barinkalta ns. nenän poskelle. Taklaus oli aidon IFK-hengen mukaisesti suoritettu, eli n. 40 metrin vauhdilla suoraan päin uhria. Vittu miten nättiä toimintaa, sinä iltana Lennusta tuli aito IFK-ikoni.
#61 kirjoitti:Koskas muuten sitä Vopattia on tulossa jäähyaitoon?
Shayne kirjoitti:Todellakin, Timo Willman haastatteluun, ehkä jopa Heiskanen? Mitä Oikein Tapahtui?
bisnesman kirjoitti:Itselläni tuo clippi tilttasi, kun videota oli jäljellä 20:13. Vika kuitenkin korjaantui kun siirsin muutaman sekunnin eteenpäin.
Cairns kirjoitti:Mitä keksisimme Kukkahattu-Corneriin seuraavaksi? Eräät tietyt poliittiset vaikuttajat eivät ole vastanneet haastattelupyyntöihin...
Ei nyt välttämättä huonompi idea, että laitetaan korvan taakse.Vinyl kirjoitti:Vaikka palkinto lieneekin jo mennyt, niin voisiko penaltyboxin porukka ottaa kukkatäti-cornerin aiheeksin aikuisten miesten visiirit. Nythän on että kaikkien ompi tuota saatanan kätyriä käytettävä mutta jos saisi nopean gallupin pelaajilta että ollakko vai eikö olla. Ihan vaan hirveä määrä nimiä ja Puh.Nro:ta että painaisko visiirittä vai nou.
Cairns kirjoitti:No, tuskin naiset tuota muutenkaan katsovat, vaikkakin ''Rystyset'' saisikin varmasti ihailua osakseen.
Lakaisija kirjoitti:Oli kyllä hyvä jakso taas, kiitokset tekijöille.
Ja off-topiciksi menee, mutta Cairns, olenko ignoressa vai voitkos vastailla meikäläisen YV:hen? :(
Cairns kirjoitti:- M.O.T. - tähän on useita vaihtoehtoja... Noutaja-tapaus... Chris Allenin junnu-uran tappelut... Ben-Amor & Nickerson... Laine & Malmivaara... Kyle Rossiterin junnu-ura...
Toivomuksiahan saa aina esittää!
Cairns kirjoitti:- Esittelyssä Derek Boogaard
Ollaan mietitty tätäkin, todennäköisesti jossain vaiheessa tulee jonkinmoista juttua Littlestä, Nurmisesta tai vaikka Jari Kaarelasta.Emilio kirjoitti:Ja semmoinen kyssäri vielä, että onko arkistoissa juttua jostain paljon tapelleesta veskarista tai yleensä maalivahtien välisistä nujakoista?