Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Humlin takia ollaan nyt hävitty 2 pistettä. Vittu että vituttaa..
Jokohan Ivan oppisi tästä pelistä jotain?
Jokohan Ivan oppisi tästä pelistä jotain?
Huml: ”Olen oppinut läksyni”
Kärppien runkosarjan paras pistemies Ivan Huml nousi otsikoihin Villi kortti –kierroksen toisessa ottelussa Turussa, kun tšekkihyökkääjä lensi suihkuun päähän kohdistuneen taklauksen takia.
− Olen oppinut läksyni.
Ivan Huml vahvistus? Ehkä 2:stä pelistä 10:stä. Aivan idioottimaisia jäähyjä, jotka sotkevat koko joukkueen pelin.
En vaihtaisi Humlia keneenkään, koskaan.
Sanon saman kuin otteluketjuun. Huml ottaa aivan liikaa tyhmiä jäähyjä, mutta tuossa tilanteessa ei minusta ollut juuri muuta kuin normaalia jääkiekkoilua plus sitten Tukion jarkkoruutumainen ratkaisu. Jarkko Ruutu tietysti ei olisi onnistunut jäähyä hankkimaan, kun temput ovat kaikkien tiedossa. Siellä sohittiin paljon ennen tilannetta, ja sitten Tukio luisteli tahallaan Humlin eteen, joka päätti jatkaa aiempaa nokkapokkaa. Tämä siis niillä kuvamateriaaleilla, mitä Urhosta sai irti.
Tyhmää tietenkin pisteiden kannalta, fiksua Tukiolta. Vaan pisteet ovat pisteitä ja lätkä lätkää. Se on sitten kunkaisenkin silmässä, mitä arvostaa eniten.
Pudottais perkele vaikka hanskat sillon ku alkaa noin paljon vituttaan pelaaminen. Tämä jätkä on niin turha, että ennemmin kattelisin Jason Dawen velttoilua, kun koko joukkeen pelin sekottamista näillä idioottimaisilla jäähyillä.
Minusta tuommoinen pelaaja on kaukana loistavasta, olipa sitten kuinka taitava tahansa. Joukkuepelissä on pikkuisen muitakin arvoja kuin vain oma ego. Joukkue voittaa ja häviää aina joukkueena, vaikka joku yksilö ne pelit aina ratkaiseekin, joko tekemällä maaleja tai kuten nyt, hankkimalla typerääkin typerämmän ulosajon.
Minä en Humlina paljoa viitsisi katsetta kopissa nostaa tuollaisen aivopierun jälkeen. Kaveri vei kipeästi tarvittavat pisteet KOKO joukkueelta, ei itseltään.
Kehua voi Ivania toki, kun on aihetta, mutta mikään yksittäinen hyvä suoritus ei pyyhi tällaisia huonoja suorituksia pois - ne ovat eri vaakakupeissa koko ajan näkösällä.