-Mitä kello on?
-Pääasiassa metallia ja lasia, ranneke voi olla nahkaa.
Nauran itseni tärviölle...
Ihan justiin tuolla toisaalla ihmettelin tämänkin helvetin sanonnan ideaa. Eikös vaan helpommin kaadu silloin kun on niitä kiviä taskussa, jumalauta!Mika Saukkonen heitti tuossa suorassa lähetyksessä yhden tähän ketjuun kuuluvan sutkautuksen:
"Kiviä taskuun"
Itse olen lapista kotoisin ja menee niin hermot sille murre/lappihuumorille. EI jaksa kun kaikki "stadilaiset" alkaa puhumaan h:n päälle (mitä minä en edes tee) ja kyselevät että menenkö mä porolla kouluun, vittu että on hauskaa.
Oliko jo kaikki nämä syömiseen liittyvät itsestäänselvyydet täällä? "Kävin syömässä" Ai jaa! Henkivakuutus on uusittu! Nyt näkee taas väreissä!!! Eheheheheheheheheheh.
Joo nää jutut menee ehkä sen kerran per henkilö mut sen jälkeen käy jo samantien vanhaksi. Ei oikein vituta/naurata vaan lähinnä kyllästyttää. Toisaalta naurattaa jos jolleki oululaiselle heitetään tota läppää. Ouluhan on vittu suurinpiirtein keskellä Suomea :D
Jos toinen kysyy lainaksi esimerkiksi saksia tai kynää tms ja ei kyseistä tuotetta löydy kuuluu aina kuitenkin kysyä tarkentavana kysymyksenä,että minkä värinen tuotteen pitäisi olla.
Ja jos sitten tästä oppineena kysyt, että kuinka paljon se kello on, niin vastaus on todennäköisesti:
"Saman verran kuin eilen tähän aikaan"
Veikkauksista:
Mies 1: Laitoin Liverpoolin voittamaan ManUa vastaan.
Mies 2: Onnea voitosta, Ite laitoin ManUn voittamaan, niin 100% varmasti Liverpool voittaa.
Heh, sinun viestistäsi tuon viimeisimmän löysinkin, mutta on tunnustettava, että minäkin käytän tuota huomaamattani, ja aivan liian usein.Ihan paikkansa pitävä, mutta olisit nyt malttanut pidempään kuin 10 minuuttia. :)
Heh, sinun viestistäsi tuon viimeisimmän löysinkin, mutta on tunnustettava, että minäkin käytän tuota huomaamattani, ja aivan liian usein.
Tää on vähän sama kun postia jakaessa saa kuulla letkautuksen "laita ne laskut sitten naapurin luukusta sisään, heh heh heh". Älyttömän hauska ja originelli heitto, kun saisi vaikka euron joka kerta kun tuon kuulee niin olisi melko rikas mies.Mitä aiheeseen tulee, niin aikoinaan jouduin asentelemaan tietokoneita muutamalla isohkolla tehtaalla ja sain melko monta kertaa kuulla "asensitko siihen pelejä, hehehe"-lausahduksen. Mutta eipä se mitään kun sen tiesi jo etukäteen kuulevansa kun meni kohteeseen.
- Otatko pihvin raakana vai mediumina?Ravintolassa pihviä tilatessa:
"Mikä kypsyysaste? Raaka, Medium vai Kypsä?"
"joo"
"On, ja kynäkin löytyy. Mitäpä ajattelit piirtää?""Onko papereita?"
Tämmöiselle tuli vastattua, että enpä oikeastaan kun ihmisillä on jo ihan liikaa oikeuksia mutta velvollisuuksia liian vähän, ja niitäkin ne madot vaan väistelee.Amnestyn feissarille kadulla:
"Hei, oletko kiinnostunut ihmisoikeuksista?"
"Ei kiitos, mulla on jo."
- Mitäs täytettä laitetaan?Pizzaa tilattaessa:
- Haluan pohjattoman pizzan ilman täytteitä.
Mites ne mahtuu hedelmäpeleihin?Ja ostoksen maksetaan oravannahoilla.