Onhan näitä, joita kuullessa tuntee myötähäpeää:
- Huomasitko sen jutun siitä lehdestä?
- Ei sattunut silmään
- Hyvä, se nimittäin tekee kipeää
Piereskellessä voi mainita sen tulleen sydämestä tai olleen ruotsalainen lemmenkutsu.
"Joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee!"
Kun ruoka on hyvää:
- Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi
Tässä viitataan armeijan sapuskoihin. Sanonnan mukaan intissä ruoka oli joko hyvää tai sitä oli riittävästi. Näin ainakin silloin kun minä siellä olin.Ja mikä osa tuossa toisessa on vitsi? Olen monestikin syöynyt riittävästi hyvää ruokaa.
Tykkään kylvää tuollaisia juttuja, kuten ehkä jotkut ovat saattaneet täälläkin huomata, mutta harvoin luulen olevani sen kummemmin hauska. Puujalkaa peliin ja muina miehinä uusiin aiheisiin. Se on tietysti eri asia, jos joku jää tuollaisen jälkeen ns. odottamaan naurua tai jopa alkaa nauraa idioottimaiselle heitolleen itse. Huvittavaa on sen sijaan se, että jotkut ottavat tuollaisten heittelyn vakavalla naamalla jotenkin tosissaan.Tuli tämä taas tänään vastaan ja siitä tulikin mieleeni kuinka ärsyttävä se onkaan.
- Korjasitko jälkesi?
- Ihan ehjät ne olivat..
Ja letkauttaja luulee tietysti olevansa helvetin hauska, mutta tämä on jo niin huono juttu että alkaa lähinnä vituttaa.
Tykkään kylvää tuollaisia juttuja, kuten ehkä jotkut ovat saattaneet täälläkin huomata, mutta harvoin luulen olevani sen kummemmin hauska. Puujalkaa peliin ja muina miehinä uusiin aiheisiin. Se on tietysti eri asia, jos joku jää tuollaisen jälkeen ns. odottamaan naurua tai jopa alkaa nauraa idioottimaiselle heitolleen itse. Huvittavaa on sen sijaan se, että jotkut ottavat tuollaisten heittelyn vakavalla naamalla jotenkin tosissaan.
Tästä ketjusta kieltämättä tulee mieleen Ihmebantun sutkauttelu, kuten edellä jo mainittiin.
Ainakin väitetään, että armeijan ohjesäännössä olisi joskus ollut, että mikäli ylempiarvoinen kysyy ruuan maistuvuudesta, niin siihen kuuluu virallisesti vastata: "Ruoka oli hyvää, ja sitä oli riittävästi, Herra XXX"Ja mikä osa tuossa toisessa on vitsi? Olen monestikin syöynyt riittävästi hyvää ruokaa.
Aina jos joku soittaa kitaraa niin lähistöltä kuulee aina:
- Soita Paranoid!
Aina jos joku soittaa kitaraa niin lähistöltä kuulee aina:
- Soita Paranoid!
... kun joku tyyppi tulee ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa (paitsi aamulla) ja tokaisee iloisesti "huomenta."
En ole varma oliko jo, mutta kun joku tiputtaa kolikoita maahan/lattialle niin joku vitsiniekka laukoo aina, että ei ne kasva.
Mä tajusin! Mä tajusin!Tajusitteko? Hah-hah.