Vilma Alina. Se on muuten tehnyt itse ton biisin ja tekee käsittääkseni muutkin biisinsä itse, ei ole kuitenkaan ihan tavallista näille parikymppisille naislaulajille.Kuka tää naislaulaja on? Eipä kovin kummonen ole. Ei hirveesti saundia ja vireestä ei tietoakaan. Biisi toki ihan menevä mutta taustabändi tekee siitä kyllä ison osan.
Tästä plussaa. Ei silti kovin kummoinen laulaja ollut mutta se taas on tyypillistä näille poplaulajille, joille muut asiat (siis levy-yhtiön näkökulmasta) on tärkeämpiä. Ja kun kaupallista poppia tehdään ensisijaisesti epämusikaalisille ihmisille niin se on ihan fine.Vilma Alina. Se on muuten tehnyt itse ton biisin ja tekee käsittääkseni muutkin biisinsä itse, ei ole kuitenkaan ihan tavallista näille parikymppisille naislaulajille.
Vois esittää Lauri Tähkää kohta. Vetäis varmaan paremmin kuin Late itse.Tää Jarkko Tamminen on kyllä on huikea monikasvo. On nykyään myös taitava lauluimitaattori.
Kattooko kukaan Iltalehden live-lähetystä? Heikki Lampelan muija aivan naamat :D
En nimeä nyt muista. Joku blondi joka oli tosiaan aivan ympäripäissään.Mikäs muija sillä tällä hetkellä on? Ehkä muutaman päivän sisällä voidaan taas lukea kohu-uutisia aiheen tiimoilta.
Mikäs muija sillä tällä hetkellä on? Ehkä muutaman päivän sisällä voidaan taas lukea kohu-uutisia aiheen tiimoilta.
Ärsyttävin ihminen tv:ssä -viestiketju avattiin Jatkoajassa yli kymmenen vuotta sitten juuri Sykön innoittamana.Onko tää Sami Sykkö mies vai nainen?
Vissiin vieläkin sen Hanna Kärpäsen kanssa, jonka kanssa se tappelee aina kirveen kanssa ja sitten ne menee oikeuteen käsi kädessä.En nimeä nyt muista. Joku blondi joka oli tosiaan aivan ympäripäissään.
Kyllä Sykkivä Sami vie voiton tässä kategoriassa.Ärsyttävin ihminen tv:ssä -viestiketju avattiin Jatkoajassa yli kymmenen vuotta sitten juuri Sykön innoittamana.
Ei, mutta paremmalta nuo sen imitaatiot kyllä kuulosti kuin mimmin omat biisit.Ihan ei Voutilaisella pyöri lantio samalla tavalla kun Shakiralla
Erittäin kuuma MILFFI ja voisi kyllä tehdä kaikki ne juttunsa mulle mitä se vihjailee noilla sen biiseillään.En olis uskonut koskaan että sanon tämän, mutta tuo Voutilainenhan on nykyään aikas hotti mamma. Kiitos ja anteeksi.