Itsenäisyyspäivän vastaanoton liveseuranta 6.12.2016

  • 31 440
  • 406

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mistäköhän tämäkin on tänne repästy?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eikös tuo ole se sama paikka jossa Soini jytkytti viime eduskuntavaalien tuloksia?
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuka tää naislaulaja on? Eipä kovin kummonen ole. Ei hirveesti saundia ja vireestä ei tietoakaan. Biisi toki ihan menevä mutta taustabändi tekee siitä kyllä ison osan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuka tää naislaulaja on? Eipä kovin kummonen ole. Ei hirveesti saundia ja vireestä ei tietoakaan. Biisi toki ihan menevä mutta taustabändi tekee siitä kyllä ison osan.
Vilma Alina. Se on muuten tehnyt itse ton biisin ja tekee käsittääkseni muutkin biisinsä itse, ei ole kuitenkaan ihan tavallista näille parikymppisille naislaulajille.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vilma Alina. Se on muuten tehnyt itse ton biisin ja tekee käsittääkseni muutkin biisinsä itse, ei ole kuitenkaan ihan tavallista näille parikymppisille naislaulajille.
Tästä plussaa. Ei silti kovin kummoinen laulaja ollut mutta se taas on tyypillistä näille poplaulajille, joille muut asiat (siis levy-yhtiön näkökulmasta) on tärkeämpiä. Ja kun kaupallista poppia tehdään ensisijaisesti epämusikaalisille ihmisille niin se on ihan fine.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kattooko kukaan Iltalehden live-lähetystä? Heikki Lampelan muija aivan naamat :D
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kattooko kukaan Iltalehden live-lähetystä? Heikki Lampelan muija aivan naamat :D

Mikäs muija sillä tällä hetkellä on? Ehkä muutaman päivän sisällä voidaan taas lukea kohu-uutisia aiheen tiimoilta.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mikäs muija sillä tällä hetkellä on? Ehkä muutaman päivän sisällä voidaan taas lukea kohu-uutisia aiheen tiimoilta.
En nimeä nyt muista. Joku blondi joka oli tosiaan aivan ympäripäissään.
 

Bacon

Jäsen
Herranjestas. Selasin nettiä ja kuuntelin samalla, kun joku nainen arvosteli asuja, mutta kun käänsin katseen telkkariin niin yllätyin.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäs muija sillä tällä hetkellä on? Ehkä muutaman päivän sisällä voidaan taas lukea kohu-uutisia aiheen tiimoilta.

Sen Kärpäsen kanssa se taas on. Tää on näitä, että yhtenä päivänä kuljetaan silmä mustana, toisena päivänä viedään eropapereita ja kolmantena taas kaikki kunnossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En nimeä nyt muista. Joku blondi joka oli tosiaan aivan ympäripäissään.
Vissiin vieläkin sen Hanna Kärpäsen kanssa, jonka kanssa se tappelee aina kirveen kanssa ja sitten ne menee oikeuteen käsi kädessä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jarkko Tammisen Vesku Loiri -imitaatio :D

Ai saakeli. Illan paras.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ihan ei Voutilaisella pyöri lantio samalla tavalla kun Shakiralla
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
En olis uskonut koskaan että sanon tämän, mutta tuo Voutilainenhan on nykyään aikas hotti mamma. Kiitos ja anteeksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En olis uskonut koskaan että sanon tämän, mutta tuo Voutilainenhan on nykyään aikas hotti mamma. Kiitos ja anteeksi.
Erittäin kuuma MILFFI ja voisi kyllä tehdä kaikki ne juttunsa mulle mitä se vihjailee noilla sen biiseillään.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Huhhuh kuinka kaunis veto Finladiasta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös