Itsenäisyyspäivän vastaanoton liveseuranta 6.12.2016

  • 31 521
  • 406

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Harmi että Eija-Riitta itse ei ole kemuissa. Sarvamaa on sen sijaan näkynyt. ..minä, minä, minä....heehehee minä säädin linnanlistaa.
 
Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Näin nokialaisena kiva nähdä oman kylän urheilijoita Linnassa. Vaikkei Potkonen nyt alkujaan nokialainen ole, mutta Välimäki Pyryn kasvatti. Varsinkin nyt, kun Asellin Markoakaan tualla ei enää näe (onko sitten huono juttu...).

Ylen selostajat ei selvästi maikkaria seuraa, kun luulivat, että Ketonen on vielä Putouksessa. Ei sillä, että sitä itsekään jaksaisin katsoa.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt siis voin jälleen todeta että tasa-arvon kanssa on vielä hieman tekemistä tuon uskonnon saralla. On se ihme ettei edelleen voida maassa mennä maan tavalla.
Mitäpä luulet että jos presidenttiparina olis ollut Pekka ja Antonio niin olisko harras muslimi kätellyt niistä kumpaakaan. Enpä usko.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei saatana mikään ei taida olla ikuista, Katariina Kaitueessakin alkaa jo vähän ikä näkymään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ketonen oli pettymys. Olisi nyt vain sanonut uunituoreena läppänä että sketsihahmona Suomi olisi huippuhauska Aimo Sonni, koska jytkypersut.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vierikko juovuksissa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan Ruonansuu käynyt Ahtisaaren luona imitoimassa häntä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitäpä luulet että jos presidenttiparina olis ollut Pekka ja Antonio niin olisko harras muslimi kätellyt niistä kumpaakaan. Enpä usko.
Olisin aivan samalla tavalla tyrmistynyt asiasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On tää meininki mielestäni muuttunut rennnommaksi tässä Salen aikana.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En vastannut kysymykseesi, joten virhetägäys. Arvostan silti kiitosta, sillä kotitaloudessa sitä saa niin harvoin.
Pahoittelen erhettäni ja siis kiitä nimimerkkiä @pikkuvaimo. Mitään toki ottamatta pois hyvinsyöneeltä kissalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös