Mikä lie se elämän eliksiiri. Koko ihmiselämän kirjo iloineen ja suruineen, ja yli satavuotiaana virkeänä kuin parikymppinen. Uskomaton persoona.Terävä akka 102-vuotiaaksi.
Monasti tullut mietittyä mitä kaikkea sitä on kerennyt nähdä, saanut ja joutunut kokemaan noin pitkäikäisenä. Suomalaisena tai kansalaisuudesta riippumatta.
Introvertti kun olen, niin näkisin viikkoja etukäteen painajaisia Linnaan menosta.
Ja lisätään jonon jatkoksi tietenkin Kaisa Mäkäräinen, jolla MM-kulta ja MC-voittoja, mutta olympiakisoissa ei ikinä natsannut.Ja joukkoon liittyy Sari Essayah, jolla EM- ja MM-kulta, mutta paras olympiasijoitus 4. Kovin lähellä olympiakulta ei tosin tainnut ikinä olla.
Onkohan linnaan kutsuttu yhtään Ukrainan taisteluiden vieras”veteraania”?Kun oikeat veteraanit loppuu, jatkossa kutsutaan somesodissa loukkaantuneita someveteraaneja, niitä on ihan vitusti.
Introverttiys on vain synonyymi sille, ettei ole ottanut rohkaisua.Introvertti kun olen, niin näkisin viikkoja etukäteen painajaisia Linnaan menosta.
On mukana jatkoilla tänäkin vuonna.Vetikö Sex Mane sen Gettomasa-biisin vuos takaperin jatkoilla? Mahtaako saada enää kutsua?
Behm löi itselleni läpi vuosi sitten. Tokkopa näkyy ja kuuluu vastaavaa tällä kertaa.
Ihmettelin kanssa mitä Niinistön pojat tuolla teki enää? Vai oliko heillä joku kausikortti vielä voimassa...Oliko tuonne kutsuttu myös Marko Ahtisaari, Assi Koivisto, Halosen tytär? Missä Aaro Niinistö?...Ja voi olla että olivatkin tai ainakin kutsuttu, kun koko lähetystä en katsonut. Silloin otan vähän takaisin Saulin "junnujen" dissausta.En kyllä muista, että aiemmin olisi presidentit pyytäneet noin paljoa omia kavereita. Toisena omituisuutena Kultarannan rempparyhmä kokonaisuudessaan?
Sanna Marinhan teki viime vuonna näin, tosin ei himaan poistunut, vaan privabileisiin Kämp-hotelliin.Itse kättelisin presidenttiparin ja painuisin saman tien takaovesta ulos ja kotiin.
Marko Ahtisaari on tuolla ollut ainakin melkein joka vuosi, myös tänään.Ihmettelin kanssa mitä Niinistön pojat tuolla teki enää? Vai oliko heillä joku kausikortti vielä voimassa...Oliko tuonne kutsuttu myös Marko Ahtisaari, Assi Koivisto, Halosen tytär? Missä Aaro Niinistö?...Ja voi olla että olivatkin tai ainakin kutsuttu, kun koko lähetystä en katsonut. Silloin otan vähän takaisin Saulin "junnujen" dissausta.
Mutta ei näillä kellään ex-presidenttien lapsilla tuonne mitään kiintiöpaikkaa pitäisi olla...
Hyvin veti jälleen, mutta samalla harmittaa kun Paula Vesala vetää Finlandian nykyisin, eikä ainut oikea, Sakari Kuosmanen.Paula Vesala ja ihokarvat pystyyn.
Stubb voisi vetää koko jengille kuntopiirin! Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat polvet varpaat.
On mukana jatkoilla tänäkin vuonna.
Linnan juhlat 2024 | Telkku | Ohjelman aikataulut
Täältä löydät "Linnan juhlat 2024"-ohjelman aikataulut, juonipaljastukset ja tuoreimmat uutiset. Sukella syvemmälle!www.iltalehti.fi
Kuullut eräältä linnan juhlien entiseltä vakikävijältä, että tämä ei ole kovin tavatonta.Itse kättelisin presidenttiparin ja painuisin saman tien takaovesta ulos ja kotiin.