Pakko kyllä tykittää Sentencediä heti tämän jälkeen vastapainoksi.HIFK-bändi ruudussa.
Paitsi Elli itse kannattaa SaiPaa.HIFK-bändi ruudussa.
Siksi laulukin ihan vituillaan.Paitsi Elli itse kannattaa SaiPaa.
Elli Haloon laulutapa muuttuu vuosi vuodelta ärsyttävämmäksi. Sääli sinänsä.
Routasydän !Pakko kyllä tykittää Sentencediä heti tämän jälkeen vastapainoksi.
Paitsi Elli itse kannattaa SaiPaa.
Joo niin tekee. Haha sikäli mielenkiintoista, miten Haloo Helsingistä voi "ifk:laisuus" suorastaan huokua. Onhan niitä tunnettuja kannattajia muitakin ja kaikilla joukkueilla.Paitsi Elli itse kannattaa SaiPaa.
Omasta mielestäni linnan juhliin voitaisiin kutsua pelkästään sotaveteraanit, lotat sekä diplomaattiset edustajat. Säästyneet rahat voitaisiin käyttää köyhien avustamiseen.
Meiltähän loppuisi kohta vieraat kesken...Omasta mielestäni linnan juhliin voitaisiin kutsua pelkästään sotaveteraanit, lotat sekä diplomaattiset edustajat. Säästyneet rahat voitaisiin käyttää köyhien avustamiseen.
Ei, vaan Elisa Katariina Tiilikainen.Onko sen nimi oikeasti Elli Haloo? En siis seuraa tällaista musiikkia.
Elli MonroeOnko sen nimi oikeasti Elli Haloo? En siis seuraa tällaista musiikkia.
Tämä se olisikin. Voi kuinka saataisiin tämä pelkkänä radiolähetyksenä. Joku Vode Liukkosmainen harvasanainen pohtiva puhetyyli tai sitten Linkkumaista kevyttä hakemista nimissä ja vuosissa. Tai sitten Bubimaista inttämistä lähinnä itsensä kanssa. Olisi mukava kuulla kuuntelijaluvut.Linnan juhlien kättelyitä ei kyllä tarvitsisi televisioida.
No sen jälkeen sotaveteraanien ja lottien tilalle Suomen vähävaraiset perheet. Tiedän, että on utopistinen ajatus.Meiltähän loppuisi kohta vieraat kesken...
Tämä on aivan totta. Asiaa varmasti edesauttaa paljon sekin, että yhtyehän on esiintynyt kaiken maailman IFK:n järjestämissä tapahtumissa ja Nordiksen keskiympyrässä oli ainakin jossakin vaiheessa pitkään heidän bändinsä logo.Haha sikäli mielenkiintoista, miten Haloo Helsingistä voi "ifk:laisuus" suorastaan huokua.
Joo. Michaelin tytär.Elli Monroe