Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Obamahan on kanssa ex-tupakoitsija, jolle spaddu joskus maistuu.
Nykäsmasakin saattoi ottaa tervat keuhkoihin ennen HS-pisteelle laskeutumista
Obamahan on kanssa ex-tupakoitsija, jolle spaddu joskus maistuu.
Oli kuulemma nähty vetämässä aamukättelyitä kadettien kanssa neljä tuntia putkeen tänään, joten ei ammattilaisella jää asenteesta ainakaan kiinni.Ihmekös tuo, ihan rapakunnossa ja paskalla asenteella tullut vaan jäähdyttelemään. Kilojakin taitaa olla 20 kg liikaa, naamasta näkee. Tämänkö piti olla joku kova äijä?
Mitään en lupaa.Laita nyt edes housut jalkaan.
Ellen väärin muista, niin myös vihreä spaddu maistunut myös.Obamahan on kanssa ex-tupakoitsija, jolle spaddu joskus maistuu.
Olikos entisillä pääministereillä vapaalippu tuonne? Eli tuleeko Marin tässä ns. julkkisjonossa vai siitä toisesta.
Olikos entisillä pääministereillä vapaalippu tuonne? Eli tuleeko Marin tässä ns. julkkisjonossa vai siitä toisesta.
Muistaa jättää viikset osin ajamatta, nenän alle vähän.Laita vielä leopardisuikka päähän, niin olet kuin Mobutu Sese-Seko.
Joo eli Sanna-aika on vasta uutisten jälkeen.Ex-pääministerit tulevat kättelyn toisessa vaiheessa.
Mikäs Ed Gein te olette?Mä pukisin päälleni tuonne tutun, piispa Desmond Tutun.
Itse iseäni lainatakseen. Hyviä ystäviä on saksasta,puolasta, irlannista, kosovosta, tsekeistä yms.Tiedä sitten onko ketjun kamaa mutta yks kaverini on Kosovosta ja asunut Suomessa jo toistakymmentä vuotta. Puhuukin melkein täydellistä Suomea. Duunikaveri.
Hänelle on Suomen itsenäisyyspäivä tärkeä. Muistaa aina mainita mm. Ahtisaaren. Kuulemma on tärkeä jätkä edelleen jutuissa kotimaassaan.
Mutta mukava kuulla että muunkinmaalaiset pitävät tätä päivää tärkeänä.
Pekka ja Antonio tsekkailee mestoja jos vaikka ens vuonna sais itse isännöidä juhlia
Tekisi mieli heittää jotain emännöinnistä mutta se ei olisi soveliasta.Pekka ja Antonio tsekkailee mestoja jos vaikka ens vuonna sais itse isännöidä juhlia