Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko Aku Ankalle tärkeintä itsenäisyydessä se, että saa kulkea kaiket päivät julkisilla paikoilla housuitta vailla seuraamuksia?
Olinpas ilmiselvä, kun tuli noin nopeasti oikea vastaus.
Täytyykö koulujen lopun aikaan ampua ryyppääjiä paineilma-aseella? Eikä heitä ainakaan minun kotiseudullani pidätetä kymmenittäin eikä ryyppäjäisiin järjestetä bussikyydityksiä.Ei tuo kyllä poikkea kun positiiviseen suuntaan noista koulunlopetuskekkereistä, jos mittarina käyttää järjestyshäiriöiden määrää. Voi siis todeta, että jatkoaika onnistui taas paisuttelemaan tyhjästä asiaa tapojensa mukaan ja hyvä niin.
Niin siis tuo Sari Helin on tuon Sarvamaan muija? Eikös Sarvamaa ollut ennen A-studiossa juontajana, ja Helin on pitkän linjan yleläinen kanssa. Kohtuu sisäsiittoiset piirit.
Eiköhän tuo tämän hetken "hupaisuus" johdu siitä, että fasistipoliisilla on homma hanskassaan ja idiootteja on onnistuttu estämään pilaamasta omaa elämäänsä enempää.Hupaisaahan tuo näyttäs olevan ja hyvä niin.
No on se vähän hassua. En mä jaksaisi ainakaan katsella muijaa kotona ja töissä.Niin no onhan se todella sisäsiittoista löytää kumppani samalta työpaikalta. Eiku...
Hauska äijä mun mielestä. Pulttibois ei koskaan vanhene.Petelius.. Omituinen höpöttäjä!
Niin no onhan se todella sisäsiittoista löytää kumppani samalta työpaikalta. Eiku...
Ei ole, mutta kelpaako Aku Ankan päätoimittaja?
Yllätyskäänne Linnan jatkoilla: Lampela ja Kärpänen palasivat yhteen.
Palkkaako joku vielä tämän mustalaisen asianajajakseen? Täysi vitsi koko jätkä.
Sano varmaan että hei haloo.Siellä vedettiin coveria Haloo Helsingin hitistä. Mitäköhän Elli tykkäs?
Mökki-iltamissa onkin oltu Kärpäsenä lattialla.Voisinpa olla Kärpäsenä katossa.
Veikkaatko, että Linnaan kutsutaan ihmisiä siksi, että ovat homoja, eikä siksi, että heillä on jotain meriittejäkin?Vastaavasti homoja oli enemmän.
Aika jäätävä suoritus tulla maalaamaan ylläoleva syväluotaava analyysi mielenosoituksesta, joka alkoi yli neljä tuntia, joka hyökkäsi viattomien ihmisten päälle lähes kolme tuntia sitten, ja jonka poliisi tämän seurauksena hajoitti ja motitti.
En enää ihmettele yhtään, miksi sinun mielipiteesi ovat mitä ovat, jos sinun todellisuuden taju on tämänlainen.
Tuollainen pätkä löytyy jo.Jos vanhasta punkkavista tulee tämän iltaista matskua vaikka youtubeen, niin voisiko joku linkittää esim. tuonne parhaat youtube ketjuun. Kiitän jo ennakkoon.
Panisin silti.Susanna Koskella uskomaton 70 000 euron koru Linnassa – katso kuvat! - Linnan juhlat - Ilta-Sanomat
Susanna Koski käänsi päät räväkässä, läpikuultavassa puvussaan - Linnan juhlat - Ilta-Sanomat
Mitähän tuo yksi kokoomuksen tyrkky vielä keksii tälle illalle saadakseen lisää lööppejä? Antaa Hjallikselle poskihoitoa naulakoiden välissä?
No on se vähän hassua. En mä jaksaisi ainakaan katsella muijaa kotona ja töissä.