Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat & lieveilmiö liveseurantaketju 6.12.2015

  • 69 206
  • 634
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko Aku Ankalle tärkeintä itsenäisyydessä se, että saa kulkea kaiket päivät julkisilla paikoilla housuitta vailla seuraamuksia?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei tuo kyllä poikkea kun positiiviseen suuntaan noista koulunlopetuskekkereistä, jos mittarina käyttää järjestyshäiriöiden määrää. Voi siis todeta, että jatkoaika onnistui taas paisuttelemaan tyhjästä asiaa tapojensa mukaan ja hyvä niin.
Täytyykö koulujen lopun aikaan ampua ryyppääjiä paineilma-aseella? Eikä heitä ainakaan minun kotiseudullani pidätetä kymmenittäin eikä ryyppäjäisiin järjestetä bussikyydityksiä.

Eli ollaan "pikkuisen" eri tasolla kuin joskus koululaisten kesäloman alkaessa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Niin siis tuo Sari Helin on tuon Sarvamaan muija? Eikös Sarvamaa ollut ennen A-studiossa juontajana, ja Helin on pitkän linjan yleläinen kanssa. Kohtuu sisäsiittoiset piirit.

Niin no onhan se todella sisäsiittoista löytää kumppani samalta työpaikalta. Eiku...
 
Hupaisaahan tuo näyttäs olevan ja hyvä niin.
Eiköhän tuo tämän hetken "hupaisuus" johdu siitä, että fasistipoliisilla on homma hanskassaan ja idiootteja on onnistuttu estämään pilaamasta omaa elämäänsä enempää.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Niin no onhan se todella sisäsiittoista löytää kumppani samalta työpaikalta. Eiku...

Kyllä minä ainakin yllättyisin jos joskus työpaikalle mentyäni löytäisin vaimoni sieltä. Jos ei sitten minua olisi etsimässä, mutta useimmiten soittaa tämmöisissä tilanteissa

olinpa hitaus
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllätyskäänne Linnan jatkoilla: Lampela ja Kärpänen palasivat yhteen.

Palkkaako joku vielä tämän mustalaisen asianajajakseen? Täysi vitsi koko jätkä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Yllätyskäänne Linnan jatkoilla: Lampela ja Kärpänen palasivat yhteen.

Palkkaako joku vielä tämän mustalaisen asianajajakseen? Täysi vitsi koko jätkä.

Voisinpa olla Kärpäsenä katossa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Siellä vedettiin coveria Haloo Helsingin hitistä. Mitäköhän Elli tykkäs?
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jos vanhasta punkkavista tulee tämän iltaista matskua vaikka youtubeen, niin voisiko joku linkittää esim. tuonne parhaat youtube ketjuun. Kiitän jo ennakkoon.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Aika jäätävä suoritus tulla maalaamaan ylläoleva syväluotaava analyysi mielenosoituksesta, joka alkoi yli neljä tuntia, joka hyökkäsi viattomien ihmisten päälle lähes kolme tuntia sitten, ja jonka poliisi tämän seurauksena hajoitti ja motitti.

En enää ihmettele yhtään, miksi sinun mielipiteesi ovat mitä ovat, jos sinun todellisuuden taju on tämänlainen.

Itke lisää vaan, kyllä maailmaan kyyneliä mahtuu. En missään vaiheessa ole edes kuvitellut mitään sen suurempaa olevan syntymässä ja oikeassa olin. Suomi ei oikeasti taida olla tilassa, missä sen suurempaa rähinää on mitään syytä odottaa. Sillä varauksella tulevaisuudessa, ettei kaltaisesi luupäät onnistu lisääntymään ja erilaisia vastakkainasetteluja luomaan niin, että ne lopulta eskaloituu. Sitä en tietysti tiedä, mikä sinun kuvitelmasi väkivaltaisesta mielenosoituksesta on, mutta muualla, kun suomessa olen sattumalta sellaisia joutunut todistamaan ja jälki on vielä päivienkin päästä ihan toisennäköistä, puhumattakaan, mitä se on tilanteen ollessa päällä. Koska sulla ei ilmeisesti mitään tajua koko asian todellisuudesta ole, ymmärrän kommenttisi ja jätän sen ansaitsemaansa arvoon: kun ei tiedä mistä puhuu, arvailee mitä sattuu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös