Edelleen olen sitä mieltä, että 4 ottelun tappioputki ei ole vielä maailmanloppu. Mutta, pian pitää tapahtua ryhtiliike ja saada taas juonesta kiinni.
Tästä olen täysin samaa mieltä. 4 ottelun tappioputki ei ole pitkässä juoksussa mitään, kunhan ryhti palaa takaisin. Olen jopa sitä mieltä, että tällaiset putket tekevät joukkueelle ihan hyvää. Hyvässä lykyssä pari tappiota kasvattaa luonnetta parempaan suuntaan, kun joutuu paiskimaan vähän enemmän töitä.
Mutta tässä hemmetisti jännittää se, että näin surkeaa tepsiä ei ole nähty sitten kaskiskallen jälkeen. Tai no, on tottakai jopa Helmisen ja Ahokkaan ekalla kaudella on tullut nähtyä sellaisia ohipelejä että oksat pois ja on tullut huudettua telkkarille, että kävelkää kaikki kotiin. Nyt kuitenkin ollaan sen luokan näytöksien äärellä, että rehellisesti voidaan tunnustaa ettei tämä riitä lähellekkään sääleihin asti. Sarjan huonoin joukkue tällä hetkellä ja sellaista tasoa ei oltu edes Ahokkaan kanssa toisella kaudella vaikka meininki oli keväällä todella munatonta ja halutonta.
Nyt pitää todellakin saada niitä suoria 3 pisteen voittoja. Vaikeeta on.