Pressiboxi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Palloseura
Suoranta ja Lukka tuskin ovat jäämässä Turkuun. Kaverit tunnistaa Chiquitasta otsassa.
Samaan aikaan, Kun Kaskinen on suuren vyörytyksen kohteena, niin ovatpahan nämä meidän "avainpelaajatkin" järjestäneet sellaisen jytkyn, että hetken saa oloaan tasoitella, kun tilastoja lukee. Maskimies Wirtanen 12 peliä ja ihan 1+0, Suoranta 10 peliä ja 1+0, Änäri - Sund 9 peliä ja kiikareilla....jatkanko?
Kalle on vastuussa isosta kuvasta, mutta vittu hänen rooliin ei käsittääkseni kuulu maalinteko tai puolustaminen. Välillä mietin, että kyllä on tuntipalkka kohdallaan nähdyn työmäärän suhteen. Ihan ei nyt ole kuntoisuuslomien tarpeessa nämä suuret peli-presidenttimme.
Ennätys on tappioiden määrä kotiotteluissa ja niitä olen päässyt paikan päällä todistamaan 13 ottelussa 12 kertaa, ei vittu ole todellista.
Kyllä se nyt on niin, että se on suuri vääryys jos tepsi tällä touhulla sääleihin pääsee. Ässät olisi pitänyt kylvettää näissä peleissä, tai ainakin sen yritys olisi pitänyt näkyä. Nyt poijjaat punttisalille ja Kuuvuoren portaille vuoroiltoina, jotta syksyllä olis jerkkua pohkeissa..Taitaa olla kannattajat ainoat keneltä katkesi selkäranka. Huomenna uusi peli ja sieltä 3p niin edelleen on kaikki mahdollista. Tottakai unelma olisi ollut viedä se 6p, mutta huominen voitto pitää vielä homman elossa.
Nyt on lihava tyttö laulanut.
Nyt on lihava tyttö laulanut.
Hävitty on mutta lohtua tuo että muistan kun vielä oltiin helvetin kovia. Juu, en ole enää ihan junnu..
Täytyy kompata, en tosiaan ole itsekään junnu, Ilveksen kaadosta Kupittaalla alkoi tepsin isompi kannatus, ja värien puolesta huudeltiin koko 90-luku.. jortsu ja jursi teki pojista pelimiehiä, joita oli hienoa käydä katsomassa. Ikävä noita aikoja, kun tepsiin tosiaan oli tunkua ja saatiin oikeasti valita joukkue..Hävitty on mutta lohtua tuo että muistan kun vielä oltiin helvetin kovia. Juu, en ole enää ihan junnu..
Voin lohduttaa, että yhtä paljon v.....ttaa vaikka olen nähnyt Tepsin lihavatkin vuodet. Meno on ollut jo vuosia kädetöntä touhuamista. Jos Ansaksen saisi takaisin niin seisoisin viikon käsilläni. Itse olen ekan pelini nähnyt katottomalla Kupittaan areenalla 1968 pienessä pakkasessa ja lumisateessa. Ukko osti mulle makkaran tauolla. Silloin ei vi.....ttanut :)Minua harmittaa eniten se, että olin ihan junnu 90-luvulla ja teini 2000-luvun alussa, enkä kunnolla päässyt kokemaan esim. paikanpäällä hallissa sitä aikaa, kun Tepsi oli menestyvä ja uskottava suurseura, josta muut ottivat mallia ja jota kaikki kunnioittivat. Vastustajat tulivat Turkuun jo valmiiksi häntä koipien välissä ja pelosta kankeina. En tuohon aikaan asunut Turussa, niin muutaman kerran kaudessa pääsin hallille. Kotona tietenkin katsoin Tepsin pelit, mitkä telkkarista näkyivät. Mutta en tosiaan kunnolla päässyt kokemaan Tepsin menestysvuosien huumaa ja aikaa, jolloin joukkue oli täynnä laadukkaita pelimiehiä. Oli taitoa, oli tunnetta, oli kaikkea, jota menestyvä joukkue tarvitsee. Olisi ollut kiva olla tämän ikäinen kuin nyt olen, niin silloin 20-30 vuotta sitten. Nyt sitä voi vain miettiä, että silloin joskus neljännesvuosisata sitten Tepsi oli menestyvä suurseura.
Vai voitettiinko alkukaudella muutama peli, vaikka ei sitä ihan ”ansaittu”? Näinhän Miettinenkin totesi hävityn Lukko-ottelun jälkeen lehdistötilaisuudessa. Tällä hetkellä ollaan sarjataulukossa( 8.), sijoitus johon monet Tepsiä ennen sarjaa veikkasivat.Mitäköhän sen Turussa pelatun Ässät - pelin jälkeen tapahtui? Kauden ensimmäinen suora häviö silloin ja sen jälkeen alkoi tämä helvetin velttoilu, jolle ei loppua näy. Ikään kuin suututtiin, että yhyy nyt joku meidät voi voittaakin. Vai laitettiinko ns. rautaa tankoon ja innostuttiin ”treenaamaan”? Vai nostettiin vain jalat pöydälle, että näinkö helppoa tämä onkin? Epäilen viimeksi mainittua.