Satakunnan Kansassa vertailu mikä ruoka/ juoma on suosituin eri liigapaikkakunnilla? Säälittävää kun Itä-Suomen kiekkoturisti tai etelän lätkäheebo ei löydä Porin Isomäestä edes ”porilaista” jonka voisi syödä nakkimukin sijaan.
On porilaisia ollut pari kertaa myynnissä, Porin päivänä useimmiten.
Ihmiset saadaan ostamaan vaikka TV-shopistsa Abtronic vatsalihaslaitteita tai Aromipesiä, kunhan vain markkinoidaan. Luodaan tarjonta, tehdään se fiksusti niin kysyntä yleensä tulee. Aivan samalla tavalla nakkimuki on markkinoinnin ansiosta saatu myyväksi. Porilaisen pitäisi olla Isomäessä itsestäänselvyys. Onhan Pori kuitenkin suomalaisen autogrillikulttuurin alullepanija. Mikäs sen mukavampaa olisi ostaa porilainen ranskalaisilla jossa kylkiäisenä kokis tai olut,- tarjoiltuna pahvissa jota voi yhdellä kädellä kantaa! Hinta voisi olla vaikka 12:-Olen samaa täällä varmaan itsekin aiemmin ihmetellyt.. miten voi olla mahdollista, että Porin jäähallista ei saa porilaisia. Se tuntuu jotenkin ihan järjenvastaiselta enkä keksi asiaan muuta syytä kuin sen, että nähtävästi sitten kysyntää ei vain ole riittävästi. Mutta jotenkin en oikein usko siihenkään.. en edes muista onko porilaisten myyntiä hallissa ylipäätään kokeiltu kuinka paljon näiden viimeisten noin 30 vuoden aikana, mitä minä olen kiekkoa seurannut
Niinpäs onkin, tosiaan Porin päivän teemaruokana on ainakin joskus ollut
Kuten sanoin, tavallaan ymmärrän ettei porilaisia ole tarjolla, koska jos riittävää kysyntää ei ole niin ongelmaksi muodostuisi äkkiä se makkara, jota aitoon porilaiseen tarvitaan. Jahtimakkaraa (vai metsästäjä vai mikä sen tarkka nimi nyt on), jota tarvitaan ihan oikeaoppiseen porilaiseen, ei sitten voisi hyödyntää mihinkään muuhun. Joten jos menekkiä ei olisi, niin hävikki olisi melkoinen. Ja vaikka porilainen tehtäisiin hallilla soveltaen esimerkiksi gotlerista, niin sama ongelma olisi silti myös sen kanssa..
Vai mitä ajoit takaa tuon jahtimakkaran ongelmallisuuden kanssa vs. Nakit, lihis?
Itse asiassa metsästäjänmakkara taitaa olla nykymakkaroista lähinnä.Se on pojat sipulitee-makkara mitä porilaiseen tulee.
Ei ny pitäisi olla ongelma ostaa menekin mukaan peleihin. Kai noita porilaisia voisi lounasraflassakin tarjoilla, kun burger-päiviäkin on?
Voi reseptiltään ollakin, mutta alkuperäinen Helsinkiläiseen nakkikioskin valikoimiin otettu raaka-aine oli sipuliteemakkara. Nimi tuotteelle tuli makkarapötkön valmistajan leimasta, porilaisesta teurastamosta.Itse asiassa metsästäjänmakkara taitaa olla nykymakkaroista lähinnä.
Sitten kun tämä saadaan ratkaistua,eteenpäin on menty.
Anti-Venäjä. Slava Ukraini!Röökimerkki sponssina?
Voi olla kyllä Porin Ässät niinkin ajattelematonRöökimerkki sponssina?
Olisikin todella fiksua, jos nimeä ei muutettaisi. Liian fiksua? Kai sieltä jokin lontoonkielinen tulee.Itsellä on helvetin hyvä ja kaunis idea uudeksi nimeksi.
Isomäki Arena.
Helvetin hyvä jos toteutuuHuhuilevat 67klubi tapaamisessa uudesta mediakuutiosta.
Kunhan halli kauppa saa lopullisen sinetin, niin uusi mediakuutiokin varmistuu. Näin ymmärsin.Helvetin hyvä jos toteutuu
Mikä nimi tuli?Ihan hyvin nimetty.