Viestin lähetti Man with no name
Ajatellaan loppuun asti sielä.
Ylimääräistä kolahti kirstun pohjalle sellaiset vajaa 10 000€.
Onkohan asia mietitty loppuun asti myös Ässien toimistolla. Tiedoitus kahden euron lisästä on ilmeisesti ollut sen verran huonoa, että monille asia tuli lipun oston yhteydessä yllätyksenä. Tiedän myös, että monet olivat hieman "näreissään" tästä nostosta.
Toivottavasti Ässät ei tällä menettänyt kovin montaa maksavaa asiakasta seuraavista peleistä. Jos, joku jättää tulematta seuraavaan peliin juuri tämän takia niin silloin Ässät menettää keskimäärin 12 euroa (lipun keskiarvohinta) per poisjäänti. Saattaa hyvinkin olla, että tuo ylimääräinen 10 000 € kostautuu nopeasti. Esim. seuraavista 10 kotimatsista jokaisesta sata pois tämän takia tarkoittaa 1000 poisjääntiä. 1000*12€ = 12 000€, joten jo tällöin ollaan häviöllä.
Asiakas meinaa on sellainen, että jos se tuntee itsensä kusetetuksi (niinkuin moni eilen), niin se ei ihan nopeasti samaa tuotetta tule kuluttamaan.
Itseäni tuo korotus ei häiritse, mutta monia häiritsee.