Ensiksi posia: Ylltyin miten kivasti 50v -juhlissa halli toimi ns. lava&konserttikonseptilla. Tässä on kyllä potentiaalia! Ja muutenkin konseptina juhlava joukkueen ensi esiintyminen vuositain hallille + pari halpaa remix-bändiä soittamaan musiikkia.
Vahva sama täältä. Toimi yllättävän hyvin keikkapaikkana tuo halli (vaikka oli kyllä helvetin kylmä, kun tarpeeksi palloili siinä jäällä vähän märissä kengissä, yllättäen). Vilkuna taustajoukoissa auttoi varmaan myös osaltaan järjestelyissä, jotka toimivat myös hyvin. Porilaiseksi tapahtumaksi tuo oli yllättävän vähäeleisen toimiva ja vailla suurempia sekoiluja.
Pelaajiston käyttämiseen lavalla harjoitustarkoituksissa ei ainakaan ollut tällä kasausaikataululla mahdollisuutta. Juontajien kanssakin harjoittelu olisi tarkoittanut Frangenin raahaamista paikalle jo useita tunteja aikaisemmin, joten ei siihenkään oikein ollut mahdollisuutta.
Kuinka hyvin Jullen ja Simon spiikeistä sai selvän sinne olutkarsinan puolelle?
Also - halvat remix-bändit kunniaan! Onhan tietty nämä "tuu esiintymään, saat näkyvyyttä"-tarjoukset jo vähän kulunut vitsi, mutta kyllä sitä kerran ihan uteliaisuudesta paikalle menee. Hamassa tulevaisuudessa olisi kiva saada edes yksi seisomalippu, tai heijastin kotiinviemisiksi.
Mä siis lähinnä, että jos junnuilla on heittää muutama huntti
musiikintekoon (ÄssäJunnut, YouTube) artistin kanssa, niin mä haluan enskerralla mun flunssasta vastineeksi edes t-paidan. <3
- Seuraavaa omaa tapahtumaa järjestettäessä pieni konsultaatio joltain kokeneelta tapahtumanjärjestäjältä voisi olla tarpeen. Ei tämä meidän pikkumusta nähtävästi näitä asioita hallitse.
Mä en oo ihan varma, että kuka tuon tapahtuman lopulta järjesti ja junaili, mutta siellä pyöri kyllä useampikin kokenut tapahtumanjärjestäjä mestoilla. Vai onko jossain lukenut, että hää nää hois? Vai spekuloiksää?
Itsekin kyllä ihmettelen yhdistelmää Mikael Gabriel + Ässät + K-18 -keikka (joka myöhemmin muutettiin toki teiniystävällisemmäksi). Tiedän huonosti kuka on koskakin pinnalla, mutta jotenkin en yhdistä tätä ÄmGeetä Porin lätkäskeneen, tai vetäisi yhtäläisyysviivoja artistin ja Äsä!-fanien kanssa noin muutenkaan. Joku perinteisempi bändi (vaikka Yö) olisi voinut vetää enemmän väkeä.