Itsellenikään ei nimellä niin väliä ole, mutta en kuitenkaan aivan sitä vähättelisi. Turussa huomaa että ikäjakaumasta riippuen on montaa väkeä. Vanhalle kansalle se on Typhoon, mutta nykyisin 20-30 vuotiaat puhuvat paljonkin Elyseestä, mahdetaanko tuota millenium vuosina suosittua juomaa enää edes valmistaa? Nuoret nassikat sitten puhuvat HK-Areenasta. Osa porukasta saattaa puhu Turkuhallista, en tiedä ovatko puhuneet koko ikänsä. Pointti oli vaan se että kyllä nämä kaikki kolme sponsoria ovat saaneet mainoksensa iskostettua aikanaan kävijäkantaan, nimenomaan siihen uuteen katsojakuntaan joka on alkanut matseissa silloin käydä, on jäänyt mieleen se nimi joka silloin on käytössä ollut.
En tiedä tuoko se esim OP:lle asiakkaita että joku ajattelee että haetaan se laina nyt tuolta kun niiden nimi on ässien hallissa, mutta kyllähän se markkinointia helpottaa tapahtumissa. Turussa ainakin mainostetuimpia eväitä taitavat olla HK nakkimuki ja lihis HK:n nakeilla, näillä konsteilla voi asiakaskuntaa saada laajennettua. Eiköhän OP:kin jollain tavalla tule Isomäen sisällä näkymään muutenkin kuin mainoksin, mikä se tuote sitten on jää varmaan nähtäväksi.
En tiedä tuoko se esim OP:lle asiakkaita että joku ajattelee että haetaan se laina nyt tuolta kun niiden nimi on ässien hallissa, mutta kyllähän se markkinointia helpottaa tapahtumissa. Turussa ainakin mainostetuimpia eväitä taitavat olla HK nakkimuki ja lihis HK:n nakeilla, näillä konsteilla voi asiakaskuntaa saada laajennettua. Eiköhän OP:kin jollain tavalla tule Isomäen sisällä näkymään muutenkin kuin mainoksin, mikä se tuote sitten on jää varmaan nähtäväksi.