Isomäen jäähalli – ladosta liigahalliksi

  • 1 141 564
  • 5 510

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Tämä. Leikkuupuimuri ja lato.

Comia-arena. Eiköhän se tässä ole. Sampo-Rosenlewin hitsarit tukevat navettaa/latoa. Jali Prihti saa korkeimman jakkaran areenalla, Timo juputtaa kotona rahan tuhlauksesta ja tekee entistä innokkaammin itse trukkilavoja.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Comia-arena. Eiköhän se tässä ole. Sampo-Rosenlewin hitsarit tukevat navettaa/latoa. Jali Prihti saa korkeimman jakkaran areenalla, Timo juputtaa kotona rahan tuhlauksesta ja tekee entistä innokkaammin itse trukkilavoja.
Tälle ehdoton peukku.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei taida nimi tulla teollisuudesta, vahvasti haiskahtaa "raha" tässä..
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
OP-Pohjola Areena?
OP:kin tosin on ennestään Ässien pääyhteistyökumppaneita, eikä täten olisi uusi kumppani...

Pidetään tämä veikkauksena;)
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Itse veikkaan Lähitapiola-areenaa. Ihan vain siitä syystä, että tj Antikainen on kova kiekko ja Ässä-fani ja hänen ollessaan toimarina L-T on oman mutun mukaan lisännyt vuosittain paukkuja Ässien suuntaan.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saattaa se yhtähyvin olla toki myös tämä... Tokkopa tämä kumppani nyt kokonaan uusi tulokas on Ässien sponsori-markkinoilla.
Jättäähän tuo uutisointi toki tilaa tulkinnoille, mutta siinä kerrottiin Ässien julkaisevan hallin uuden nimen ja uuden pääyhteistyökumppanin. Voihan nuo tietysti olla kaksi toisistaan erillistäkin asiaa, mutta tuskinpa.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mihis Rovio on keskusteluista kadonnut? Tosin tuon tyylisestä firmasta ei tiedä, onko sitä enää ensi vuonna olemassa edes.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
10.15.

Paljonkohan muuten tulee yleisöä perjanain matsiin? Nyt on vielä paljon paikkoja jäljellä. Itseäni kiinnostaa paljon nämä yleisömäärät, pitäisikö avata ihan oma ketju niille?
Voisi olla ihan paikallaan. Saataisiin erotettua keskustelu hallista ja itse yleisömääristä. Vaikkei sitä täällä nyt liikaa olekaan.

Jos alle 5 tuhannen jäädään perjantaina niin se on pettymys. Jos menee yli 5,5k rikki niin se on todella hienosti.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Oiskohan viime kaudesta opittu sen verran ettei alle 100 vierasfanille varata 300 katsojan paikkaa. Eipä sillä oo silloin niin väliä jos katsomo on tyhjillään, mutta nyt saattaa vielä olla jonkin verran väkeä paikalla.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Oiskohan viime kaudesta opittu sen verran ettei alle 100 vierasfanille varata 300 katsojan paikkaa. Eipä sillä oo silloin niin väliä jos katsomo on tyhjillään, mutta nyt saattaa vielä olla jonkin verran väkeä paikalla.
Onko nuo vieraspaikat muuttuneet? Itse ostin lipun tulevaan Ässät-Lukko matsiin vanhojen fiilarien mukaan. Toki normi katsomonosaan, mutta vähän vanhoja paikkoja peilaten. Aika hyvin oli jo nyt myynyt matsi.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin vierasfanit ovat seisomakatsomossa raumantien päädyssä, oman joukkueen maalivahdin kohdalla. Omasta mielestä tuo on väärä pää, mut nää on näitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös