Kannattaa muistaa, että uuden (yksityisrahoitteisen) hallin myötä myös käyttökustannukset olisivat nousseet ja oheismyynnit olisivat osittain ainakin menneet muihin taskuihin.
Rahattomuuten on tietysti hyvä aina vedota, ja onhan se tietysti kiistatta tottakin. Muistetaa nyt kuitenkin sekin että Pori on viime vuosina investoinut esimerkiksi uimahalleihin yli 20M€.
..jos stadilaiset rakentavat hallin sadalla miljoonalla, niin kai porilaisilta löytyy rahat 20 miljoonan halliin ;)
Message Penttilän suunnalta oli varsin selvä: toki Ässien kannalta olisi hienoa saada halli Poriin, mutta mitkään taloudelliset laskelmat eivät tue tätä ajatusta, tai siis sen järkevyyttä.
Jep. Makkara oli kalliimpaa ja sinappi aika tujua. Eiköhän ne tuon sinapin ainaki laimenna ennen kauden alkua.
Se taitaa olla se inflaatio kun siellä jäähallin "ravintoloissa" jyllää. Makkarapaketin (4 kpl) hintakin Lidlissä on nuossut jo melkein euroon!
Eipä ollut mikään vielä muuttunut. Makkara ja sinappi on ihan hirveetä kuraa. Säästyypähän rahat.Olipas makkaran hinta noussut, 2 makkaraa ja trip 5 euroa. Ennen nuo on saanut kolmella ja puolella eurolla. Sinappi oli vaihtunut, maistui aivan kamalalta.
Mikä idea oli järkkäreiltä ettei seisomakatsomosta saanut kulkea istumakatsomoon kaupungin puoleisessa päädyssä? Ketä sekin muka haittasi.
Ja sieltä alhaalta ei saanut tulla enää seisomakatsomoonkaan. Eikä lähteä pelin jälkeen ulos sen kautta. Oli kuulemma käsketty kieltää kulku siitä kohtaa kun järkkäri nappasi kädestä kiinni.
Harkkapelien aikaan sieltä on päässyt aina kulkemaan. Kauden aikanakin on tainnut päästä lähtemään pois sen kautta.Eihän sieltä päädystä päässyt viime kaudellakaan, jos siis siitä kaljakatsomon alaosasta puhut? Ei kannattaisi mieltänsä noin helposti pahoittaa...
Harkkapelien aikaan sieltä on päässyt aina kulkemaan. Kauden aikanakin on tainnut päästä lähtemään pois sen kautta.
Vitu**aa vaan tollanen turha kielto mistä ei ole kuin haittaa.
Harkkapelien aikaan sieltä on päässyt aina kulkemaan. Kauden aikanakin on tainnut päästä lähtemään pois sen kautta.
Vitu**aa vaan tollanen turha kielto mistä ei ole kuin haittaa.
Kyllähän sen jaksaa kiertää, enemmän vit*tti katsella niitä lapsiperheitä jotka joutuivat kiertämään. Mä en nyt vaan ymmärrä että jos on tehty kulkureitti josta ei ole kenellekkään haittaa eikä vaaraa niin siihen pitää laittaa yks eläkeläinen seisomaan portin kanssa.
Älä nyt vaan sano että viime kautinen systeemi jää pysyväksi. Eikö faneilla ole aina ollut tapana sijoittua siihen päähän mihin oma joukkue hyökkää kahdesti? Itse olen ainakin tuon logiikan mukaan hallille mennyt. Viime keväänä oli juttua että JYP olis pyytänyt fanejaan ja Vanhan Vihtahousun keksimää Rumpuryhmää nimenomaan "oman maalin" lähettyville.Minä veikkaan tämän järjestelyn liittyvän vierasfanien sijoitteluun tulevalla kaudella.
Minä veikkaan tämän järjestelyn liittyvän vierasfanien sijoitteluun tulevalla kaudella.
Syystä että?
Älä nyt vaan sano että viime kautinen systeemi jää pysyväksi. Eikö faneilla ole aina ollut tapana sijoittua siihen päähän mihin oma joukkue hyökkää kahdesti? Itse olen ainakin tuon logiikan mukaan hallille mennyt. Viime keväänä oli juttua että JYP olis pyytänyt fanejaan ja Vanhan Vihtahousun keksimää Rumpuryhmää nimenomaan "oman maalin" lähettyville.
Siitä B-katsomon ja seisomakatsomon kulmasta puhun, teidän paikaltanne suoraan alas.Muilta osin on väliin vaikea sanoa mistä tässä keskustellaan, "sieltä alhaalta" on aika laaja käsite.
Siitä B-katsomon ja seisomakatsomon kulmasta puhun, teidän paikaltanne suoraan alas.
Lisätään nyt vielä että teillähän menee homma ihan putkeen jos vierasfanit sijoitetaan siihen suoraan teidän eteenne. Aika kovaa saatte laulaa että ääni tulee paikalle sattuneiden vierasfanien yli.
Hyvä hyvä, mä pelästyin jo. Sinne päähän ne kuuluvatkin.Vierasfanit eivät ole siellä päässä vaan juuri siellä toisessa, seisomakatsomon "D-kulmassa".
Hyvä hyvä, mä pelästyin jo. Sinne päähän ne kuuluvatkin.