Kettumainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
En jaksa lukea onko aiemmin jo mainittu, mutta Kettumaisen mielestä Vellun jäälle tulo pojan luovutukseen on oltava vuoden sykähdyttävin urheiluhetki.
Ei silti poista sitä tosiasiaa, että VP:n virallinen mukaantulo Ässiin on tottakai iso ja positiivinen asia!
Jos Toivola ei jatka, niin Vellu ei korvaajana olisi todellakaan sieltä huonoimmasta päästä. Valmentajavalinnat epäonnistuivat hieman aikoinaan, joten joukkueet olivat väärissä käsissä. Tamminen itse asiassa onnistunein valinta, vaikka Tamikaan ei kiitettävää arvosanaa saa millään.Ajetaanko tässä Vellua sisään UTJ:n hommaan?
Jos Toivola ei jatka, niin Vellu ei korvaajana olisi todellakaan sieltä huonoimmasta päästä.
...tai mistäs minä sitä tiedän kuinka viriili pappa Vellu on? Tiedä vaikka twiittaisi ja facettaisi niin maan perkeleesti jollain nimimerkillä *hymiö* Ennen hommat hoidettiin faxeilla ja vhs-videoilla.
Mitäköhän tällä haetaan?
Velluhan kävi omin silmin scouttausreissuilla Keski-Euroopassa. Steiner ja Kratoska olivat hyviä vähän nimettömämpiä hankintoja, jotka valitettavasti pelasivat muun joukkueen kanssa väärän valmentajan alaisuudessa.Onko Vellulla tarpeeksi tuoretta näkemystä nykyisestä pelaajamateriaalista ja joukkueen kasaamisesta? Toivola on kuitenkin ihan eri sukupolven edustajia ja omaa ehkä hieman tuoreempaa näkemystä tämänpäivän kiekkomaailmaan liittyvistä asioista.... tai mistäs minä sitä tiedän kuinka viriili pappa Vellu on? Tiedä vaikka twiittaisi ja facettaisi niin maan perkeleesti jollain nimimerkillä *hymiö* Ennen hommat hoidettiin faxeilla ja vhs-videoilla.
Mitä tuosa Vellun haastattelusta kuuntelin rivien välistä, niin osallistuu myös valvemennukselliseen toimintaan.
En tiedä, muuttuuko se yksilöiden ominaisuuksien tunnistaminen mihinkään vuosien kuluessa.
Typerä temppu jälleen kerran. Palkattiin sitten Vellu hiillostamaan Pekka Virtaa, luuletteko, että tämäkään tekee yhtään mitään muuta kuin pahentaa vain joukkueen olotilaa. Jos Virta on kiusaaja ja pelaajat kiusattuja niin hankittiinko kiusaajalle kiusaaja, Vellu? Vellu kitisee Virralle ja Virta kitisee vielä pahemmin pelaajille, profit?