Ismo Lehkonen

  • 100 763
  • 396

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun Ikaa tulee vähän joka tuutista, niin tästä pientä Ika-bingoa kuunteluhetkiä viihdyttämään:

- Ei vuoda puolustussuuntaan
- Pelin vaade
- Myskääminen
- Runkosarja on yksi kausi, playoffit toinen kausi
- Olympiadi
- Kamppailupelin nostaminen keskiöön
- Viivelähtöjen tai träpin haukkuminen
- Liiga auki
- Pää munissa
- Steriili tussuttelu
- Bednar, Cooper tai Sutter- ylistys
- Coloradon treenaamisen ylistys
- Parkkila ja maalivahdit
- (Jääkiekko) Liitto tekee kaiken väärin
- Junnukoutsin tärkein tehtävä on olla rikkomatta pelaajaa
- Tiia Hurme ja/tai Viljo Niemeläinen gurut, muut ei
- Kesäjäät NHL-miesten kesken, armoa ei anneta
- Yleinen MikkoRantas-ylistys
- Frölunda-ylistys


Siitä vaan rukseja paperille :)

Muutama lisäys:

- Uudet mailat. Rannelaukauksien kovuudet lisääntyvät Ikan puheissa noin 10 km/h per kausi.

-Tampereen joukkueet karkaavat jokaisessa Kalju Cornerissa ja Urheilucastin vierailussa. En ole varma kuinka kaukana jo ovat. Viimeksi ei tainnut näkyä enää edes perävaloja. Ja muiden pitää herätä tähän. Hei oikeesti!
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Vitsi miettikää kun Ismo olis itse jonkun liigaseuran valmentaja. Minkälainen dynastia meillä olisi kasassa vaikka IFK:ssa.
Laadunvalvonta toimis. Kärkipelaajat ei fuskais puolustussuuntaan. Kikkapojat pantais kuriin ja karvapersejätkät nousisi arvoon arottomaan.

Harmi vaan kun Ismon osaaminen ei riitä edes mestis tasolle...

No mutta se on kiva nyt poikansa kautta elää omaa unelmaansa. Saa kesällä höntsäillä änärijätkien kanssa ja Arsin kautta uskoa kuuluvansa joidenkin NHL seurojen sisäpiiriin.
 

Knap

Jäsen
Nyt kun Ikaa tulee vähän joka tuutista, niin tästä pientä Ika-bingoa kuunteluhetkiä viihdyttämään:

- Ei vuoda puolustussuuntaan
- Pelin vaade
- Myskääminen
- Runkosarja on yksi kausi, playoffit toinen kausi
- Olympiadi
- Kamppailupelin nostaminen keskiöön
- Viivelähtöjen tai träpin haukkuminen
- Liiga auki
- Pää munissa
- Steriili tussuttelu
- Bednar, Cooper tai Sutter- ylistys
- Coloradon treenaamisen ylistys
- Parkkila ja maalivahdit
- (Jääkiekko) Liitto tekee kaiken väärin
- Junnukoutsin tärkein tehtävä on olla rikkomatta pelaajaa
- Tiia Hurme ja/tai Viljo Niemeläinen gurut, muut ei
- Kesäjäät NHL-miesten kesken, armoa ei anneta
- Yleinen MikkoRantas-ylistys
- Frölunda-ylistys


Siitä vaan rukseja paperille :)
"Kikkapoika" puuttuminen tästä listauksesta on lähes häväistys. Laadunvalvoja mainittiinkin, sekin tärkeä. Hyvä listaus muuten, jospa ei ole yhdestä bingo-osumasta kovin pahat rangaistukset.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eikä tosiaankaan myöskään sanaa "soturi" ole vielä mainittu. My God.

Soturi runttaa ja tinttaa. Ilmeisesti soturi on myös kova myskäämään, mutta sehän olikin jo mainittu.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Pulunsilmällä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Vitsi miettikää kun Ismo olis itse jonkun liigaseuran valmentaja. Minkälainen dynastia meillä olisi kasassa vaikka IFK:ssa.
Laadunvalvonta toimis. Kärkipelaajat ei fuskais puolustussuuntaan. Kikkapojat pantais kuriin ja karvapersejätkät nousisi arvoon arottomaan.

Harmi vaan kun Ismon osaaminen ei riitä edes mestis tasolle...

No mutta se on kiva nyt poikansa kautta elää omaa unelmaansa. Saa kesällä höntsäillä änärijätkien kanssa ja Arsin kautta uskoa kuuluvansa joidenkin NHL seurojen sisäpiiriin.
Jännä kommetti, kun Ikan kesätreenit kelpaa yli kymmenelle änärijätkälle ja usealle liigapelaajalle.
Ja jos nyt IFK:ta kattelee viimiset 20 vuotta, niin ihan sama kuka siellä on huseerannut, hiljaista on ollu resursseihin nähden. Joku onnenkantamoinen siellä täällä ei paljon naurata. Mun mielestä Ika vetää tölsyssä ihan hyvin ja taustat on kunnossa. En ainakaan mä kaipaa studioon mitään hymistelyä ja että kaikki on koko ajan posia. Mut nää on näitä. Lista paremmista kommentaattoreista on lyhyt.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Vitsi miettikää kun Ismo olis itse jonkun liigaseuran valmentaja. Minkälainen dynastia meillä olisi kasassa vaikka IFK:ssa.
Laadunvalvonta toimis. Kärkipelaajat ei fuskais puolustussuuntaan. Kikkapojat pantais kuriin ja karvapersejätkät nousisi arvoon arottomaan.

Harmi vaan kun Ismon osaaminen ei riitä edes mestis tasolle...

No mutta se on kiva nyt poikansa kautta elää omaa unelmaansa. Saa kesällä höntsäillä änärijätkien kanssa ja Arsin kautta uskoa kuuluvansa joidenkin NHL seurojen sisäpiiriin.

Hei nyt aikuisten oikeasti mä toivoisin, että tää keskustelun taso nousisi sinne eliittitasolle. Mä ihan oikeasti päästin alleni kuin luin tään tekstin ja nyt ollaan vielä foorumilla missä laadunvalvonnan pitäisi toimia.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aika hillitön tuo bingolista. En tiedä onko tämä toistunut, mutta nuorten MM-kisoissa kuultiin varsinainen Captain Obvious, kun Suomi täräytti maalin nopeasti hyökkäyspään yv-aloituksen jälkeen.
- Mä niin tykkään kun tehdään nopeasti yv:n alettua se maali
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Jännä kommetti, kun Ikan kesätreenit kelpaa yli kymmenelle änärijätkälle ja usealle liigapelaajalle.
Ja jos nyt IFK:ta kattelee viimiset 20 vuotta, niin ihan sama kuka siellä on huseerannut, hiljaista on ollu resursseihin nähden. Joku onnenkantamoinen siellä täällä ei paljon naurata. Mun mielestä Ika vetää tölsyssä ihan hyvin ja taustat on kunnossa. En ainakaan mä kaipaa studioon mitään hymistelyä ja että kaikki on koko ajan posia. Mut nää on näitä. Lista paremmista kommentaattoreista on lyhyt.

Mun mielestä Ika ei valvo laatua täysin tuolla YLE:n studiossa. Viimeksikin siellä oli joku Karri Rämö aisaparina jolka on täysin nollatason asiantuntija.

Siitä Ikalle pisteet jos hän on omalla panoksellaan saanut ulostettua Simo Leinosen selostuskopista, mutta epäilen sitä vahvasti.

Mun nenätuntuman mukaan Ikan peräpää vuotaa.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mun mielestä Ika ei valvo laatua täysin tuolla YLE:n studiossa. Viimeksikin siellä oli joku Karri Rämö aisaparina jolka on täysin nollatason asiantuntija.

Siitä Ikalle pisteet jos hän on omalla panoksellaan saanut ulostettua Simo Leinosen selostuskopista, mutta epäilen sitä vahvasti.

Mun nenätuntuman mukaan Ikan peräpää vuotaa.
Kiitos asiantuntemuksen tuomisesta mukaan keskusteluun.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Ole hyvä.

Äläkä nyt ota itseesi jos tässä vähän Ismo Lehkosta herjataan humoristisin sanankääntein.
Eiks hän oo jo sunkin mielestä vähän nähty?
Mertaranta on vetäny vuodesta -95 samaa paskaa eikä edes ymmärrä lajista hevon kuttua, niin onhan Ismolla tässä aikaa vaikkei selostaja olekaan. Ja en todellakaan ota itseeni, kun en ees tietäisi miksi, mutta listaa ihmeessä ne jääkiekon asiantuntijat/kommentaattorit joil on aina taustatyö tehtynä ja tuo lisäarvoo lähetyksiin? Jos totta puhutaan, niin minulle ei juuri selostaja ja/tai kommentaattori tuo sitä lisäarvoa, kun en niitä tarvitse silloinkaan jos olen katsomassa livepeliä Suomessa tai kattelen Ruotsin tai Ameriikan sarjaa.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Joo no jos nyt otat tän aiheen noin vakavasti, niin en jaksa edes kommentoida aihetta.

Kunhan haluaisin lukea lisää Ismoilua tässä topicissa.
Sovitaan, että hän on asiantunteva ja analyyttinen kommentaattori.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Muutama lisäys:

- Uudet mailat. Rannelaukauksien kovuudet lisääntyvät Ikan puheissa noin 10 km/h per kausi.

-Tampereen joukkueet karkaavat jokaisessa Kalju Cornerissa ja Urheilucastin vierailussa. En ole varma kuinka kaukana jo ovat. Viimeksi ei tainnut näkyä enää edes perävaloja. Ja muiden pitää herätä tähän. Hei oikeesti!
Taattua Ikaa.

Tosta Tampereen joukkueiden karkaamisesta olen kyllä samoilla linjoilla jos verrataan Liigan tasolla. Sellasia yleisömääriä ja toimintaa, että millä ilveellä pienemmät seurat pysyy jotenkin mukana. Ilveksen 1 kotipeli on 3 SaiPan kotipeliä pelkästään katsojamäärässä.

Mielenkiintosta seurata miten asia etenee vaikka ensi kaudella.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ikassa tulee esiin se sama ongelma kun kaikkien muidenkin vastaavissa rooleissa olevien kanssa. Naama alkaa kulua. Se on helppo listata bingolistoja, näitä saa aivan kaikista selostajista ja kommentaattoreista, podcastien pitäjistä, meteorologeista ym.. Tietyssä pisteessä näihin vaan menee maku. Kukaan ei ole vielä tältä välttynyt. Parhaat kommentaattorit ovat niitä, jotka ovat viihtyneet pestissä vain hyvin vähän aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Tietyssä pisteessä näihin vaan menee maku.

Ja tämä pätee moneen muuhunkin asiaan: alussa pidin kovasti esim. vaikkapa Kimi Räikkösestä, Mika Aaltolasta ja Lauri Markkasesta. Sitten kun naama alkaa esiintymään mediassa joka saatanan päivä niin tulee fiilis että viekää jo saunan taa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ikassa tulee esiin se sama ongelma kun kaikkien muidenkin vastaavissa rooleissa olevien kanssa. Naama alkaa kulua. Se on helppo listata bingolistoja, näitä saa aivan kaikista selostajista ja kommentaattoreista, podcastien pitäjistä, meteorologeista ym.. Tietyssä pisteessä näihin vaan menee maku. Kukaan ei ole vielä tältä välttynyt. Parhaat kommentaattorit ovat niitä, jotka ovat viihtyneet pestissä vain hyvin vähän aikaan.
Aappapappappap.

Arvi Lind, Pentti Salmi. Mette Mannonen, Eva Polttila...

Eivät. Kulu. Ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös