Kiitos, löytyi. Jos joku muu haluaa katsoa Ismon haastattelun, niin Ylen aamun tallenteen kohdasta 2:24 alkaaOli siis Ylen Aamutv:n haastattelussa vajaa tunti sitten. Areenasta löytynee.
Kiitos, löytyi. Jos joku muu haluaa katsoa Ismon haastattelun, niin Ylen aamun tallenteen kohdasta 2:24 alkaaOli siis Ylen Aamutv:n haastattelussa vajaa tunti sitten. Areenasta löytynee.
No. Käsitän niin, että nuo imitoijat on joko aloittelijoita tai itse urallaan ns. epäonnistuneita luomaan omaa. Sitten tehdään vaikka parodiaa menestyneen artistin valokehässä. Lahjakkuutta on mutta miksi hukata se sitten tuollaiseen?On toi kyllä huima muusikko. Aivan mahtava biisi, jonka voisi ihan yks yhteen kuvitella kuulevansa jossain Ismon levyllä. 10/10
Käy kuuntelemassa herran bändiä Water For Dogsia Spotifysta ja anna sitten tuomio, onko lahjakuutta valunut ainoastaan laulupastisseihin vai nou.No. Käsitän niin, että nuo imitoijat on joko aloittelijoita tai itse urallaan ns. epäonnistuneita luomaan omaa. Sitten tehdään vaikka parodiaa menestyneen artistin valokehässä. Lahjakkuutta on mutta miksi hukata se sitten tuollaiseen?
Käy kuuntelemassa herran bändiä Water For Dogsia Spotifysta ja anna sitten tuomio, onko lahjakuutta valunut ainoastaan laulupastisseihin vai nou.
Tää oli kyllä hieno teos. Rytmiikaltaan, sointuvalinnoiltaan ja laulumaneereiltaan silkkaa Ismoa. Myös teksti vilisi mukavasti alankismeja.Huikeutta jälleen kerran Heikiltä, tällä kertaa kohteena Ismo Alanko
Mitä lahjakkuuden hukkaamista siinä on, että tekee hienoja imitointeja, jotka keräävät hyvin katsojia ja kuuntelijoita? Tässähän on nimenomaan kyse lahjakkuuden hyödyntämisestä ja mitä isommissa määrin.No. Käsitän niin, että nuo imitoijat on joko aloittelijoita tai itse urallaan ns. epäonnistuneita luomaan omaa. Sitten tehdään vaikka parodiaa menestyneen artistin valokehässä. Lahjakkuutta on mutta miksi hukata se sitten tuollaiseen?
Niin on. Ensimmäinen kuuntelu takana ja tulee pyörimään soittimessa useasti.Parasta Ismoa pitkään, pitkään aikaan. Tarkempi analyysi myöhemmin.
Makuasioita tietty, mutta aika helppojahan nuo on tehdä sikäli ettei tarvitse keksiä mitään itse.Mitä lahjakkyuden hukkaamista siinä on, että tekee hienoja imitointeja, jotka keräövät hyvin katsojia ja kuuntelijoita? Tässähän on nimenomaan kyse lahjakkuuden hyödyntämisestä ja mitä isommissa määrin.
Jännempi juttu on jos ovat helppoja, niin ainoastaan yksi ihminen on noita tehnyt...Makuasioita tietty, mutta aika helppojahan nuo on tehdä sikäli ettei tarvitse keksiä mitään itse.
Makuasioita tietty, mutta aika helppojahan nuo on tehdä sikäli ettei tarvitse keksiä mitään itse.
Niin, ei noi ole munkaan juttuja, mutta ei kannata yhtään myöskään aliarvioida tollaseen vaadittavaa lahjakkuutta, etenkin kun noi taitaa olla pääsääntöisesti hyvin tehtyjä. Jos toi olisi helppoa, sitä tekisi monet tolla tasolla. Ei ole ja taustalla on lahjakkuuden lisäksi paljon työtä.Makuasioita tietty, mutta aika helppojahan nuo on tehdä sikäli ettei tarvitse keksiä mitään itse.
Siinä mielessä juurikin huomion keräämistä.
Ehkä suuri yleisö pitää noita nerokkaina, mutta eihän noissa nyt aidosti mitään oivaltavaa ole.
Kaveri sinänsä taipuu kyllä hyvin moneen kun ei omaa kovin persoonallista ulkonäköä taikka nimeä. Itseluottamustakin selvästi riittää, niin että tuli vähän jo ylimielinenkin vaikutelma.
Toki se on hassua että itsekin oon pitänyt puheimitaatioista mutta musiikilliset taas jättää olotilan jotenkin valjuksi - kuten myös vaikkapa Tarantinon elokuvat. Elviksiä on maailma täynnä.
Parasta Ismoa pitkään, pitkään aikaan. Tarkempi analyysi myöhemmin.
Kuulostaa hyvälle. Viikon päästä lauantaina Savonlinnassa nähdään, mikä on päivän kunto silloin. Ismon eri kokoonpanoissa yli 30 kertaa nähneenä tiedän, että täysillä mennään. Niinkuin kaikilla tähän mennessä nähdyillä keikoilla, joista ensimmäinen oli vuonna 1978.Kovan keikan Ismo ja bändi taas taikoivat. Ismo spiikkasi koko bändin olevan innoissaan, kun pääsee pitkästä aikaa soittamaan yhdessä, enkä epäile tuota tyhjäksi puheeksi. Melkein kaksi ja puoli tuntia jaksoivat vetää ja ilo välittyi yleisön puolellekin. Pistän jutut biisilistasta varmuuden vuoksi spoilereihin.
Niinkuin kaikilla tähän mennessä nähdyillä keikoilla, joista ensimmäinen oli vuonna 1978.
The Sight oli vielä voimissaan ja olivat silloin rokin SM kisoissa Lappeenrannassa. Ismo jäi jo silloin positiivisesti mieleen, ja sitten joskus myöhemmin opin, että sama kaveri on Hassisen Koneen ja Siekkareiden sielu. Pitkä on fanitus ollut.Mikäs kokoonpano Ismolla oli tuolloin? The Sight oli varmaan jo kuopattu? Joku Hassisen Koneen esiaste?