Isis-Sanna

  • 9 390
  • 60

Pitäsikö Isis-Sanna ja lapset hakea takaisin Suomeen?

  • Kyllä

    Ääniä: 3 1,9%
  • Ei

    Ääniä: 156 98,1%

  • Äänestäjiä
    159
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miltä tuntuu mollata viattomia lapsia joista esim. yksi on naitettu 13-vuotiaana aikuiselle miehelle? Tuleeko siitä voimaantunut olo?
Lapsia on kumminkin aivopesty vuosikausia, joten voiko heitä enää "aivopestä" normaalisti ajatteleviksi nuoriksi? Onkohan tuollaisesta asiasta tehty minkäänlaisia tutkimuksia?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tämä on todella tärkeä huomio. Verot pitää estottomasti saada viimeistä senttiä myöten. Ja jos pelataan kameleilla tai jollain Syyrian rahayksiköllä, vaihtokurssin tulee hyödyttää Suomea.
Jos lähdetään siitä, että Isis-Sannan ylkän auto-onnettomuudessa räjäyttämä auto oli vuoden -89 Nissan Primera, montako kamelia kattaa autoveron. Siinäpä verottajalle taateli purtavaksi.
 

Animal

Jäsen
Siellä on kumminkin kymmeniätuhansia lapsia samoissa olosuhteissa. Pitäisikö nekin kaikki hakea pois? Toki ne ovat tottuneet länsimaiseen elämään hopealusikka suussa toisin kuin ne sinne syntyneet, jotka voivat vain haaveilla ja kuvitella minkälaista olisi elämä Suomessa.

No jos puhutaan teoreettisella tasolla, niin lapsethan ne on ketä tuolta barbarialta pitäisi pelastaa, mutta käytännössä se lienee niiden lähtömaiden ongelma.

Suomi auttoi aikanaan ne kaksi hinttapulia Jolon saarelta pois, kun olivat vapaaehtoisesti lähteneet seikkailemaan ja joutuivat panttivangiksi. Nämä lapset (oletettavasti Suomen kansalaiset) on tuonne vienyt mielisairas / henkisesti epävakaa äiti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos lähdetään siitä, että Isis-Sannan ylkän auto-onnettomuudessa räjäyttämä auto oli vuoden -89 Nissan Primera
Primera ensiesiteltiin syksyllä 1990. Kyllä, ei herunu tänään niin nussin pilkkuja kukonlauluun asti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sannasta puhutaan mutta montako ISIS-taisteijaa meillä on maassa jo nyt? Kunhan tokaisin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Primera ensiesiteltiin syksyllä 1990. Kyllä, ei herunu tänään niin nussin pilkkuja kukonlauluun asti.
Tarkka huomio ja paikallaan. Itsellä ei aavistustakaan Primeran syntyvuodesta joten aika lähelle arvasin, saattaa olla paikallinen limusiini ja liian arvokas tuhottavaksi. Poliitikon sulavuudella vaihdan auton merkin Datsuniksi ja mallin Cherryksi, vuosimalli sopiva, sillä on mukava karauttaa kohti neitsyiden lämpimiä syleilyjä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sannasta puhutaan mutta montako ISIS-taisteijaa meillä on maassa jo nyt? Kunhan tokaisin.

Jaa, mietitäänpä.. Oisko 14? Vai 2? Vai 83? En minä tiedä saatana! Kerro heti oikea vastaus!
 

Baldrick

Jäsen
Kuten tuossa jo aiemmin tänään sivu-kaksi sitten väännettiin, niin kannatan kyllä lasten palautusta valtion toimesta. Sanna itse on valintansa tehnyt ja hänellä on sukulaisia, joille lapset voidaan ohjata huollettavaksi. Jollei, niin sosiaalihuolto saa pitää mukuloista huolen. On se kumma ajatella, mutta lapsikotikin kasvattaa todennäköisemmin heistä yhteiskunnan jäseniä kuin salafisti-äiti. Näen siis erottamisen vanhemmasta tässä tapauksessa jopa parempana ratkaisuna, vaikken hyvänä. Toivo lepää siinä, että isovanhemmat/muut lähisukulaiset ovat perusjärkeviä ihmisiä ja kasvattavat nuo lapset.

Lapset eivät ole tähän tilanteeseen omasta tahdostaan ajautuneet (ja vaikka olisivatkin, ovat silti lapsia), joten heille soisin kaikki mahdollisuudet ja tarvittavat resurssit Suomeen palauttamiseksi. Sen jälkeen toki toivoisin, että heidän etujansa ajettaisiin myös niin, että heistä tulisi mahdollisimman hyviä yhteiskunnan jäseniä. Olkoon se sitten lastenkoti, isovanhemmat tai omilla rahoillaan matkustava ISIS-Sanna itse, mutta sen arvion saavat tehdä lastenpsykologit ja muut minua paremmin lapsen kehitystä tuntevat tahot.

Edit. Itse Sanna voi puolestani haistaa vaikka pitkän vitun. Vain ja ainostaan noista lapsista olen tässä tapauksessa huolissani.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Aikanaan ei taidettu hakea Neuvosto-onnelaan lähteneitä Siperiasta, joten ei varmaan kannata hakea maanpettureita vieläkään.
Yritettiinhän niitä hakea tuomiolle, mutta naapuri oli ehtiny rangaista valitettavan montaa jo ensin ja itse hakureissukin meni miten meni. Ja itse asiaan niin ei pitäisi hakea.
 

MegaForce

Jäsen
Tämä ihmisperse ei todellakaan ansaitse omaa ketjua edes täällä. Paras olisi jos kyseinen henkilö ei enää koskaan tule Suomeen. Myös hänen kantasuomalainen ystävättärensä "Fatima" pitää karkoittaa maasta tai viedä kansalaisoikeudet pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös