Isis-Sanna

  • 9 390
  • 60

Pitäsikö Isis-Sanna ja lapset hakea takaisin Suomeen?

  • Kyllä

    Ääniä: 3 1,9%
  • Ei

    Ääniä: 156 98,1%

  • Äänestäjiä
    159

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei. Mutta Sannan lapset, aviomies ja kaikki muut Sannan aviomiehen vaimot pitäisi hakea Suomeen, ihan vaan Sannalle vittuillakseen. Vai onks se sen ukko jo kuollut? No, vaikka oliskin niin se pitää silti ehdottomasti hakea Suomeen, mutta Sannaa ei.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei. Mutta Sannan lapset, aviomies ja kaikki muut Sannan aviomiehen vaimot pitäisi hakea Suomeen, ihan vaan Sannalle vittuillakseen. Vai onks se sen ukko jo kuollut? No, vaikka oliskin niin se pitää silti ehdottomasti hakea Suomeen, mutta Sannaa ei.

Mies oli kuollut Sannan mukaan auto-onnettomuudessa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Toisaalta. Juuri tätä varten suurlähetystöt ovat olemassa, kun hommat menevät äärimmäisen vituiksi.

Rajaa on mahdoton määrittää, mutta suurlähetystöjen asiantuntijat varmasti tietävät milloin voidaan auttaa palaamaan Suomeen vaikka hankkimalla liput ja milloin ei.

Tarkkaan etukäteen tuota ei ole helppo määrittää kenelle voidaan paluumatka hoitaa tai maksaa ja kenelle ei. Tai ainakaan minä en pysty siihen.

Minulla on semmoinen kuva, että suurlähetystö (eli UM) voi hätätilanteessa maksaa Suomen kansalaisen kotimatkan Suomeen, mutta tämä pitää maksaa myöhemmin valtiolle takaisin. Jos näin on, niin kyseinen henkilö voi yrittää hakeutua lähimpään Suomen tai jonkun muun EU-maan edustustoon.

Voi olla, että olen väärässä tässä, mutta tämmöinen mielikuva minulla on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla on semmoinen kuva, että suurlähetystö (eli UM) voi hätätilanteessa maksaa Suomen kansalaisen kotimatkan Suomeen, mutta tämä pitää maksaa myöhemmin valtiolle takaisin. Jos näin on, niin kyseinen henkilö voi yrittää hakeutua lähimpään Suomen tai jonkun muun EU-maan edustustoon.

Voi olla, että olen väärässä tässä, mutta tämmöinen mielikuva minulla on.

Voi maksaa, mutta mikään automaatio se ei todellakaan ole. Sillä lailla se ei mene "moikka, niin tulin tähän laitatko noi liput himaan tosta."

Toisen EU-maan lähetystö auttaa, mutta ei myöskään jaa ilmaista rahaa kaikille halukkaille. Silloin, kun hollantilaiset auttoivat minua, niin todella mukavia ja ystävällisiä olivat, mutta omaakin rahaa piti olla monenlaisiin kuluihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Eiköhän tuolla ole jo järjesteillä paikalliset suviseurat, varmasti uusi sulho löytyy ja pääsee toteuttamaan haluamaansa elämäntapaa, vaikka rosvojoukon nimi vaihtuisikin...
 
K

Kiekkokatsoja

Kummallista kyllä on. Kuten myös sekin, että 2 jeesus nimimerkkiä on aktiivisena isis sivulla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Auto pitää takavarikoida valtiolle rikoksentekovälineenä.
Se voi olla vaikee reposessoida jos perälosterissa on ollu "onnettomuus"hetkellä parisataa kiloo TNT:tä...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä tulin vähän toisiin ajatuksiin tosta että Sannaa ei saa ollenkaan eikä ikinä tuoda Suomeen. On se aika julma ja ehdoton ajatus. Semmoseen kompromissiin olisin valmis, että tuodaan Sannasta Suomeen toinen käsivarsi, yksi polvilumpio, munuainen, toinen silmä ja molemmat korvalehdet. Loput Sannasta voisi sitten jäädä sinne Isis-paratiisiin.
 

Animal

Jäsen
Onkohan se auto-onnettomuus ollut vähän räjähtävämpää sorttia?

Mietin samaa. Onkohan onnettomuus sattunut jossain checkpointilla tai telamiinan tms. kanssa? Toivon jälkimmäistä ja että Hiluxin lava olisi ollut täynnä jotain möliseviä rättipäitä.

Sannan lapset surettaa. Jo pelkästään rangaistukseksi tuolle noidalle ne pitäisi hakea pois ja jättää kävelevä jätesäkki sinne. Täysin moraalitonta ja sairasta viedä pieniä lapsia tuollaiseen paikkaan ja olosuhteisiin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mietin samaa. Onkohan onnettomuus sattunut jossain checkpointilla tai telamiinan tms. kanssa? Toivon jälkimmäistä ja että Hiluxin lava olisi ollut täynnä jotain möliseviä rättipäitä.

Sannan lapset surettaa. Jo pelkästään rangaistukseksi tuolle noidalle ne pitäisi hakea pois ja jättää kävelevä jätesäkki sinne. Täysin moraalitonta ja sairasta viedä pieniä lapsia tuollaiseen paikkaan ja olosuhteisiin.

Sannan mukaanhan siellä oli oikein mukavaa ja hienoa aiemmin. Sitten tuli sota ja hajotti kaiken. ISIS hänen mielestään oli ihan ok. Kuulostaa selvästi hyvältä kohteelta joka kotoutuu vaivattomasti ja saumattomasti takaisin Suomeen ja yhteiskuntaan.

Kotimaahan päästyään sekoilemaan lisää muiden salafistien kanssa. Hyvä siitä tulee.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Auto pitää takavarikoida valtiolle rikoksentekovälineenä.

Mites autoverot? Onko maksettu vai ei?
Kyllähän siitä verottaja vois läpsäistä takautuvastikin verot maksuun ensin..
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä mieltä palstan viralliset hyveoletetut @Radiopää ja @Walrus21 ovat tästä asiasta?
No kun näin ystävällisesti pyydetään;

En omaa mitään voimakkaita mielipiteitä asian suhteen. Suomen valtiolla tuskin on intressejä alkaa paimentaa vapaaehtoisesti maasta poistuneita ja todennäköisesti sotarikoksiin syyllistyneitä.

Olen pitkälti Ruotsin linjan kannalla: Mikäli itse tulevat, otetaan vastaan ja pyritään tekemään yhteiskuntakelpoiseksi. Muussa tapauksessa pysykööt siellä, minne ovat menneet.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sannan lapset surettaa. Jo pelkästään rangaistukseksi tuolle noidalle ne pitäisi hakea pois ja jättää kävelevä jätesäkki sinne. Täysin moraalitonta ja sairasta viedä pieniä lapsia tuollaiseen paikkaan ja olosuhteisiin.

Siellä on kumminkin kymmeniätuhansia lapsia samoissa olosuhteissa. Pitäisikö nekin kaikki hakea pois? Toki ne ovat tottuneet länsimaiseen elämään hopealusikka suussa toisin kuin ne sinne syntyneet, jotka voivat vain haaveilla ja kuvitella minkälaista olisi elämä Suomessa.
 

teppana

Jäsen
Siellä on kumminkin kymmeniätuhansia lapsia samoissa olosuhteissa. Pitäisikö nekin kaikki hakea pois? Toki ne ovat tottuneet länsimaiseen elämään hopealusikka suussa toisin kuin ne sinne syntyneet, jotka voivat vain haaveilla ja kuvitella minkälaista olisi elämä Suomessa.

Niistä kymmenistä tuhansista lapsista aika harvan vanhemmat on vieneet lapsensa sinne yhtä turvallisesta ja lapsen oikeuksia kunnioittavasta maasta kuin Sanna.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Hulluhan tuo on tai pakko olla. Silti ei missään nimessä pitäisi koskaan päästää mihinkään sivistysvaltioon, edes Bulgarian tapaiseen. Lapset tarttis hakea vittuun tuolta, ei helvetti mitä höyrypäitä maailmaan mahtuu.

EDIT. Surulliseksi tämmösestä tulee viattomien lasten takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös