... PAsilan SKA:lle luontainen kumppani on sitten KUparisaaren SporttI.
Nyt täytyy kysyä, että keksitkö ihan itse?
... PAsilan SKA:lle luontainen kumppani on sitten KUparisaaren SporttI.
Nyt olen viimeistään varma ettei Sport tule kokoamaan Joukkuetta, vaan kasan kalliita yksilöitä.
Valoja nyt päälle. Jutut alkaa olemaan samaa tasoa kuin aikoinaan Irakin ulkoministerillä. Spokerit on tosiasia ensi kaudella sanoi Busterkauppia mitä tahansa. Parempi vaan valmistautua Jokerifarmiksi. Nyt voitte sitten pitää yhteisiä lauluiltoja eteläpäädyn kanssa!Koita nyt jo tajuta, että Sportin identiteettiin ei kuulu farmina toimiminen, eikä sitä tule koskaan tapahtumaan.
Ihan mielenkiintoinen hankinta, jos pitää kutinsa. Tästä on hyvä jatkaa!
Valoja nyt päälle. Jutut alkaa olemaan samaa tasoa kuin aikoinaan Irakin ulkoministerillä. Spokerit on tosiasia ensi kaudella sanoin Busterkauppia mitä tahansa.
Ymmärrän, että tietyillä nimimerkeillä on kova tarve tehdä Sportista Jokereiden farmia...
Valoja nyt päälle. Jutut alkaa olemaan samaa tasoa kuin aikoinaan Irakin ulkoministerillä. Spokerit on tosiasia ensi kaudella sanoin Busterkauppia mitä tahansa.
Valoja nyt päälle.
...Montakohan asiayhteyttä pitää vielä paljastua, ennen kuin säästytään siltä, että jatkossa joka toinen kirjoitus on tässä(kin) ketjussa teikäläisen jankkausta.
Haha, loistavaa. On tä kyllä hienoa! Mun puolesta Virmanen on tervetullut koska tahansa. Muutama Oilersin jätkiä vielä mukaan vaan samantien.Kaikki kunnioitus Jukka Suutarille, mutta jos Matti Virmanen on kummelihahmo, niin Suutari on suoraan Simpsoneista.
Nyt täytyy kysyä, että keksitkö ihan itse?
Kertoisiko nyt joku vielä miten Jokereissa puolivuosikymmentä sitten toimineen henkilön palkkaus liittyy farmaamiseen?..
Valitettavasti joudutte hyvät Sport-kannattajat huomaamaan, että pelkkä Jokerit-tausta tulee hankintojenne osalta vaikuttamaan erittäin negatiivisesti ihmisten mielipiteisiin. Täysin riippumatta siitä, mikä on totuus hankintojen takana. Toisaalta Vaasassa on totuttu jo 70-luvulta asti eräänlaiseen "häirikön" leimaan, ainakin Red Armyn osalta, joten oletettavasti tämä ei ole mitään uutta eikä juurikaan hetkauta Sportin kannattajia.
Jo, mulle aivan sama vaikka Sport saa (jos saa) vähän negatiivinen imago jossain Kuopiossa, turha mennä sinne Liigaan "hankkimaan uusia kavereita" vaan kyllä ykkös-prioriteetti pitää olla että Sport myös jotenkn pärjää.Valitettavasti joudutte hyvät Sport-kannattajat huomaamaan, että pelkkä Jokerit-tausta tulee hankintojenne osalta vaikuttamaan erittäin negatiivisesti ihmisten mielipiteisiin. Täysin riippumatta siitä, mikä on totuus hankintojen takana. Toisaalta Vaasassa on totuttu jo 70-luvulta asti eräänlaiseen "häirikön" leimaan, ainakin Red Armyn osalta, joten oletettavasti tämä ei ole mitään uutta eikä juurikaan hetkauta Sportin kannattajia. Tsemppiä sinne Vaasaan, saatte ainakin yhden stadilaisen symppaajan ensi kaudeksi, riippumatta sidoksista Jokereihin.
Valitettavasti joudutte hyvät Sport-kannattajat huomaamaan, että pelkkä Jokerit-tausta tulee hankintojenne osalta vaikuttamaan erittäin negatiivisesti ihmisten mielipiteisiin.
Sportille väläytellään jo uutta logoa: Twitter / RadioCitySuomi: Tomek valmentajaksi, Virmanen ...