Jos tässä nyt ehkä pientä yhteistyötä, tai "starttipaketti"-apua nyt siltä suunnalta olisikin, niin ilolla ja kiitollisuudella otan vastaan kannattamalleni seuralle.
Sitä ei ilmeisesti moni tajua että millainen porras on piskuisella Mestis puudelilla hypätä Dopermannien häkkiin. Virmas uutinen oli minulle ainakin erittäin tervetullut, ja vastaus kysymyksiini siihen mitenköhän meidän organisaatio on valmis liigaan. Onko se sitä vielä tämän jälkeenkään, mutta saadaampahan ainakin sitä knowhowta ja underständiä, eli scouttaus avun lisäksi myös ehkä toivottavasti sitä tuiki tärkeää konsultaatiota, kuinka hommia pyöritetään siellä isossa häkissä. Olin tästä tosissaan huolissani, mutta nyt se hiukan hälveni ja osoitti että Hiltunen&Co:t on hyvällä hajulla, ellei jopa polulla.
Tästä Virmasesta minulla ei ole aikaisempaa hajua eikä makua, mutta jos mies on TJ:nä ollut Jokereissa, niin varmasti omaa hyödyllistä tietoa ja mukavia yhteyksiä sinne sun tänne.
Pieni ja piskuinen Sport saattaa kuin saattaakin olla syksyllä valmis, ärhäkkä terrieri taistelemaan isompiensa kanssa samaan häkkiin.