Re: RUIKUN, RUIKUN...
Saatat olla oikeassa, jossakin. Mutta tietysti keskustelupalstan tarkotuksena on...keskustella. Tietysti pitemmän päälle on hedelmällisempää miettiä kommenttejaan eikä vaan heitellä niitä hetken mielijohteesta, kuten minä nyt. Mutta mielipiteiden ilmoille tuominen on suotavaa, joskus jopa nautinnollista.
"Onhan se rasistinen, mutta onhan sillä toisaalta pitkät perinteet"
"Onhan sillä pitkät perinteet, mutta onhan se rasistinen"
"Se on rasistinen, sillä on pitkät perinteet, toisaalta..."
Viestin lähetti Artsi
Nyt tehtävä teille jokapaikan valittajille. Tehkää lista, mitä muutoksia liigaan pitäisi tehdä ja perustelkaa muutoksenne ja selvittäkkä, miten se parantaa liigan tasoa. Minä koitan sitten todistaa, miksi esityksenne eivät olisi toimivia, tai eivät tuottaisi haluttua tulosta. Teen sen kuitenkin vasta sitten kun näen nuo teidän perutellut esityksenne, pelkkiin epämääräisiin "heittoihin" en viitsi edes vastata.
Saatat olla oikeassa, jossakin. Mutta tietysti keskustelupalstan tarkotuksena on...keskustella. Tietysti pitemmän päälle on hedelmällisempää miettiä kommenttejaan eikä vaan heitellä niitä hetken mielijohteesta, kuten minä nyt. Mutta mielipiteiden ilmoille tuominen on suotavaa, joskus jopa nautinnollista.
"Onhan se rasistinen, mutta onhan sillä toisaalta pitkät perinteet"
"Onhan sillä pitkät perinteet, mutta onhan se rasistinen"
"Se on rasistinen, sillä on pitkät perinteet, toisaalta..."