Isänpäivä

  • 13 650
  • 80

armand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotiseudun joukkueet
Isänpäivää!

Nostetaas tämä aiheen ajankohtaisuuden vuosi ylös:

Aamulla tuli kahvit ja lahjat sänkyyn vaimon ja lasten toimesta. Kyllä on hienoa olla isä!!

Onnittelut kaikille isukeille ja erityisesti ensimmäistä isänpäiväänsä viettäville!
 

Kyle

Jäsen
Pitkään kelasin minkätakia täällä on vietetty isänpäivää eri päivinä, kunnes tajusin tämän olevan vuoden vanha aihe.

Minä en ainakaan tietääkseni ole vielä isä. Mutta meidän isä ei saanu mitään muuta kun onnittelut helvetisti viinalta haisevalta pojalta tänä aamuna, ehän minä mitään muistanu ostaa, kohta muorilaan kuunteleen vaarin vittuilua.

Ps. meiän isä on parempi kuin teijän isä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Eka isänpäivä tässä menoillaan. Tyttö on 9,5 kk vanha. Lahja tuli ja hieno korttikin aamulla heti herättyäni. Paras lahja tuli kuitenkin jo eilen launtaina, kun tyttö otti ensimmäiset horjuvat askeleet olohuoneen poikki. Aivan mahtava fiilis!!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämä on myös oiva päivä narauttaa ystäviänne jotka mahdollisesti salailevat jotain.

Kaveripiirissämme on eräs soturi, joka on viettänyt villiä sinkkuelämää hurmaten naisen jos toisenkin. Erään kerran toisen kaverini soittaessa tälle kyseiselle henkilölle kuului taustalta kuitenkin melua ja lapsen itkua! Heräsi kysymys onko tällä soturilla kuitenkin sitten pehmeäkin puolensa, onko hänellä salaa muija ja pari lasta jossain lähikunnassa? Ei kaveri ole sitä kyllä suostunut myöntämään.

Jos tänään pirautatte vastaavanlaiselle pehmoiluaan salaavalle saatatte narauttaa hänet! "Isi...isi!" "Oota isi tulee ihan kohta..." "Niin, öh, mä oon lätkämatsissa."

Ei uppoa tuo selitys enää.

Hauskaa isänpäivää! Itte soittelin juuri Poho Joseen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tänään sain vaimolta esi-isänpäivälahjaksi Baby Blues -sarjakuva-albumin. Sitä lukiessa sai kyllä muutamat mojovat naurut ja monet pienet hihitykset - kunnes tajusin, että moni noista asioista muuttuu todellisuudeksi keväällä. Ensi isänpäivänä lupaan kertoa tässä ketjussa, vieläkö ne samat asiat naurattavat..
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Designer
Ensi isänpäivänä lupaan kertoa tässä ketjussa, vieläkö ne samat asiat naurattavat..

Heh, tuo nimenomainen sarjakuva on hauska koska se on niin totta.
Onnea odotukseen!
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On se hienoa olla Isä!

Ja jos vähänkään oikein tulkitsin noiden kuuden (juu - ihan oikein luit - se oli siis 6) muksuni (ja totta kai noiden muksujen äidin eli rakkaan vaimoni) onnitteluja ja lahjoja tässä aamusella niin ei tää nyt ihan ojaan ole mennyt tää isänä ja perheen päänä olokaan.

Kortteja on tuossa pöydällä kymmenkunta ja veistoksia, piirroksia, painotöitä ja muuta niin ettei tiedä mitä näille taideaarteille taas tekis.

Ja kirjafriikki kun olen niin olihan siellä paketissa myös Kainuun suuren ajattelijan Veikko Huovisen 50 vuotta vanhaan esikoisromaaniinsa tänä vuonna kirjoittama jatko-osa "Konsta Pylkkänen etsii kortteeria". Viitisenkymmentä sivua olen tässä päivän mittaan ehtinyt lukea ja tuon perusteella kirja on taattua Huovista! Suosittelen!

Nyt lähdetään suorittamaan iltatoimia ja iltasatuja. On hienoa olla isä!

Old TJ
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isään ei ole kovin läheiset välit, kukkakimpun ostin ja käytiin syömässä siskojen, veljien ja isän kanssa.

Pitäkää isät huolta lapsistanne, osallistukaa lasten elämään, olkaa kannustavia, pitäkää läheiset välit lasten kanssa. Tekisin mitä vaan jos itselläni olisi hyvät ja läheiset välit isään.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänä aamuna oli niin ihana herätä oman pikku prinsessan vierestä, joka oli väsännyt niin ihanan kortin ja ostanut hienon paidankin isukilleen. Hienon kakunkin vielä väsäsi aamupäivällä. Siinä oli sitten mukana syömässä myös oma isäni ja oli todella loistavaa kaakkua. Kyllä ne lapset vaan ovat elämän rikkaus.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Vaikka en itse olekaan Isä, niin velipojalle syntyi pieni tyttö 13.11.2004 klo 21.29 eli broidi pääsi viettämään isänpäivää aika mahtavissa merkeissä. Synnytys oli kestäny 22 tuntia, joten ei käy naisia kateeksi, mutta sitä varten on toki myös Äitienpäivä. Onnittelut koko perheelle vielä täältä töistäkin uudemman kerran :) Mahtavaa olla myös setä :)
 

Luiro

Jäsen
Tulipa pitkään aikaan käytyä hautuumaalla. Pitäisköhän se isäukko siirtää raatopuistoon niin sekin jäisi kaupungin kontolle. Mitä helvetin väliä on kuolleilla sukulaisilla.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Perinteiset pullakahveet tietenkin otetaan aamusta ja eiköhän se muuten samanlainen isänpäivä ole kuin yleensäkin. Ei kait tänä vuonna mitään kummempaa.

Onnea kaikille isukeille täältäkin.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Ensimmäinen isänpäivä aamun osalta takana. Sai nukkua pitkään(ihan kymmeneen) ja aamupalaakin oli valmiina :) Muuten päivä varmaan etenee ihan tavallisen sunnuntain mukaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Golden AWe kirjoitti:
Tämä on myös oiva päivä narauttaa ystäviänne jotka mahdollisesti salailevat jotain.

Kaveripiirissämme on eräs soturi, joka on viettänyt villiä sinkkuelämää hurmaten naisen jos toisenkin. Erään kerran toisen kaverini soittaessa tälle kyseiselle henkilölle kuului taustalta kuitenkin melua ja lapsen itkua! Heräsi kysymys onko tällä soturilla kuitenkin sitten pehmeäkin puolensa, onko hänellä salaa muija ja pari lasta jossain lähikunnassa? Ei kaveri ole sitä kyllä suostunut myöntämään.

Jos tänään pirautatte vastaavanlaiselle pehmoiluaan salaavalle saatatte narauttaa hänet! "Isi...isi!" "Oota isi tulee ihan kohta..." "Niin, öh, mä oon lätkämatsissa."

Ei uppoa tuo selitys enää.

Hauskaa isänpäivää! Itte soittelin juuri Poho Joseen.

Olen kokeillut juuri samaa kikkaa! Taidan testata tänäänkin...kyllä me se jannu vielä nalkkiin saadaan.

Soittelin Poho Joseen ja siellä oli renkaiden puhdistus menossa. Katotaan jos Päivän Triosta saisi kimppaan petattua isänpäivälahjaa Davidssonin yv-osumien kautta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ensimmäistä isäinpäivää tässä vietetään, tosin töissä. Noh aamulla oli sentään kahvit pistetty minulle valmiiksi, ja korttikin oli tehtynä.
Saahan nähdä mitä on sitten illalla tarjolla, kun pääsee kotia.

Eniten kyllä harmittaa koko päivässä se, että todennäköisesti en näe tyttöä hereillä koko päivänä.
Ennen seitsemää olen aamulla kotoa lähtenyt, ja tyttö nukkui vielä silloin. Kotona olen töiden jälkeen noin yhdeksän aikaan illalla, ja todennäköisesti tyttö on silloin jo nukkumassa.
Tosin pitää ottaa ensi viikolla vähän takaisin sitten isä - tytär aikaa, kun tarviaa vasta perjantaina tulla seuraavan kerran töihin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minäkin lähdin aamulla jo viiden jälkeen töihin joten mitään kahveja ei sänkyyn tullut, mutta auta armias kun tulin töistä siinä oli koko pesue ovella vastassa kortit ja itsetehdyt lahjat käsissä. Aika hieno tunne tulla kotiin, kun odotetaan.

Nyt tarvitsisi vielä soitella omalle isälle. En taida jaksaa lähteä käymään siellä kun huomenna on vielä aamuvuoro.
 

Anton

Jäsen
Saakelin hyeenat! Varasimme isänpäivän kunniaksi pöydän eräästä oululaisesta tunnetusta kellariravintolasta. Ruoka oli suurenmoisen hyvää ja buffetista eli sitä oli siis huomattavasti enemmän kuin riittävästi. Koska paikka on asunnon lähellä käymme siellä vähintään pari kolme kertaa kuussa. En märise palvelua, itse ateriaa tai mitään miljööstä, vaan hintaa, joka oli liki kaksinkertainen tavanomaiseen verrattuna. Näinkö sitä isänpäivää käytetään keppihevosena, jotta päästään riistämään muita riistäjiä?

Eukkohan tuon kylläkin maksoi, mutta tuntui hieman kohtuuttomalta… silläkin ylimääräisellä rahalla olisi saanut häpi hauerin aikana kaksitoista ”isänpäivän stobea”.
Paljonko olette valmiit itse vuorostanne maksamaan esim. äitienpäivän ateriasta?

Ei se harmita, ettei saanut aamukahveja vuoteeseen. Illanriennoissa sai eräskin iskä drinkin naamalleen.

Ai niin, vi[SENSUROITU]un hyvää isänpäivää muillekin!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ensimmäinen isänpäivä isänä oli eilen, ja ihan kiva päivähän se oli. Kahdeksan aikaan lähmäistiin pienellä kädellä naamaan, ja kun silmät sain auki, niin virnistettiin oikein leveästi. Lahjaksi sain taikataikinasta tehdyn sydämen, johon oli painettu kuva pojan kädestä ja jalasta. Sain myös kirjan, jossa on hieman omituisia runoja. Yksi niistä kertoo siitä, miten siili-isän pitää opettaa lapsiaan halaamaan niin ettei piikit pistele. Mikä parasta, poika oli vielä normaaliakin paremmalla tuulella koko päivän.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jo 12. isänpäivä oli... Ja mukavana yllätyksenä lahjaksi Kummeleiden "Onko nyt hjuva fiilis?" -dvd. Perinteiset kakut ja poikien tekemät lahjat siihen sekaan... Pahvista kravattia joissa kultaisia tähtiä ja naru... :-)
 

Kiekkojuristi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meillä alkoi kamala hölötys 8.30 ja vaimon sihahdukset, että hiljaa, isi nukkuu. No nukuin ja nukuin...

9.00 kuulosti siltä, että seinät kaatuu kun käytäväralli sänkyyn alkoi. Vaimo, lapset (4 ja 2) ja molemmat koirat. Aamiainen tarjottimella sänkyyn ja kaupan päälle Mankell:in uusin kirja.

Parasta oli varmaankin perjantain isänpäivä-aamiainen päiväkodissa, jonne satuin pääsemään mukaan. En ollut asiaa enempää ajatellut, mutta työjutut sattuivat sopivasti. Tytär tuijotti koko päiväkodissa olon ajan minua hymy huulillaan ja kahvien jälkeen molemmat toivat lahjat. Tytär (2v) oli tehnyt tuikkualustan, eli liimannut alustaan tuikkuastian ja erilaisia kiviä. Poika taas oli itse leiponut pikkuleipiä ja tehnyt niille kupin.

Molemmat tulivat halaamaan ja siinä sitä yritti pitää isoimpia kyyneliä poissa. Hieno aamu! Tajusin vasta silloin, kuinka tärkeä tuo päivä oli lapsille. Mitähän olisivat tuumineet, jos juuri mun isä ei olisikaan tullut ja hartaasti valmisteltu lahja jäänyt antamatta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mulla meni ilta sitten loppujen lopuksi silleen, että minua yllättäen ihan odotettiin kotiin.
9kk vanhalla tytöllä oli juhlamekko päällä, ja kotona oli pistetty kynttilöillä tunnelmavalaistusta.
Kakku oli minulle leivottu, lahjoiksi sain axen lahjapaketin jossa oli suihkushampoota ja dödöö, sekä kahvikupin.

Kaikkein parasta kuitenkin oli se, kun tulin kotiin. Menin istumaan sohvalle avovaimon ja tyttären viereen. Tytär sitten kovasti yritti isiä suukotella, ja halia.
Tuntu hyvältä, kun saa noin pieneltä ihmiseltä tuomoista huomiota.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Rubeb Stilleriä (Radio City -90 luvulla) lainaten: älkää naiset ostako sille miehellenne mitään tohveleita vaan antakaa sille kunnon teeskennelty orgasmi. Siitä se oikeasti pitää.

Tämä saatu ja lisäksi pusero.
 

M10

Jäsen
Hyvää isänpäivää Designerille ja muille jatkiksen isille!

Omalle isälle ostin J.Karjalaisen Lännen Jukka -levyn ja taisi osua oikeaan. Pari kertaa se on jo levyn kuunnellut läpi..
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meikä sai lahjaksi aluspaidan, itsetehdyn isänpäiväkortin , ja... lipun Tampereen keikalle Iron Maidenia katsomaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös