Iron Maiden

  • 409 628
  • 2 266

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Redditissä vuodettu juliste. Run for Your Lives Tour, from Iron Maiden to Fear of The Dark. Toivotaan että mahdollinen keikkapaikka olisi Nokia Areena.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Redditissä vuodettu juliste. Run for Your Lives Tour, from Iron Maiden to Fear of The Dark. Toivotaan että mahdollinen keikkapaikka olisi Nokia Areena.
Eli pääpaino Golden erassa 1982-1988 ja sitten stuffia myös 1990-1992. Niin ja parilta ekalta myös jotain. Näin tuosta ymmärtäisi. Tän tyylistä kiertuetta moni fani on odottanut. Se nyt on selvää että Number of The Beastin biisit tulee olemaan aika varmasti Hallowed, Run, Number of ja Children. Tulispa setissä mm. Moonchild, The Clairvoyant, Rime, Flight of The Icarus...
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli pääpaino Golden erassa 1982-1988 ja sitten stuffia myös 1990-1992. Niin ja parilta ekalta myös jotain. Näin tuosta ymmärtäisi. Tän tyylistä kiertuetta moni fani on odottanut. Se nyt on selvää että Number of The Beastin biisit tulee olemaan aika varmasti Hallowed, Run, Number of ja Children. Tulispa setissä mm. Moonchild, The Clairvoyant, Rime, Flight of The Icarus...
90-92 biisit tulee olemaan Fear of The Dark. Afraid to Shoot Strangers olis kans kova. Holy Smoke ässäbiisinä.
 

diavolo

Jäsen
Mulle on aivan sama millä teemalla mennään, mä olen paikalla. Maidenin kohdalla kun jokainen kiertue voi olla viimeinen. Harmi vaan että ainakin ton vuotaneen julisteen keikka on ulkostadionilla. Toivottavasti Suomessa mennään Nokialle eikä Olympiastadionille, saati mihinkään festareille.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mulle on aivan sama millä teemalla mennään, mä olen paikalla. Maidenin kohdalla kun jokainen kiertue voi olla viimeinen. Harmi vaan että ainakin ton vuotaneen julisteen keikka on ulkostadionilla. Toivottavasti Suomessa mennään Nokialle eikä Olympiastadionille, saati mihinkään festareille.
Juu no viimeksi 2023 osa oli ulkona ja osa sisällä, joten julisteesta ei vielä voi mitään sen suhteen päätellä. Itse tosin tiedän että jengi on laittanut painetta Live Nationille sen suhteen että Maiden saataisiin Olympia Stadionille lähivuosina joten mahdollista on että keikka on kesäillassa ulkona.
 

diavolo

Jäsen
Juu no viimeksi 2023 osa oli ulkona ja osa sisällä, joten julisteesta ei vielä voi mitään sen suhteen päätellä. Itse tosin tiedän että jengi on laittanut painetta Live Nationille sen suhteen että Maiden saataisiin Olympia Stadionille lähivuosina joten mahdollista on että keikka on kesäillassa ulkona.
Näinhän se taitaa olla. Ja luulisi myös Rockfestin olevan kiinnostunut. Jäädään odottelemaan.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kesäkuun 16. ja Helsingin olympiastadion!

Edit. Kiertue ilmeisesti pyörii varhaisten vuosikymmenten tärkeimmistä biiseistä.
Voi vittu. Paskin mahdollinen ajankohta stadikalla. Eikä voi käyttää firman virikekorttiakaan kun pelkkää nettimyyntiä. 0/5.
 
Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Voi vittu. Paskin mahdollinen ajankohta stadikalla. Eikä voi käyttää firman virikekorttiakaan kun pelkkää nettimyyntiä. 0/5.
Juu valoisaa tulee olemaan ja vieläpä maanantai niin porukka ei kovin paljoa riehaannu kun jos olisi pe tai la jolloin jengi on enemmän pierussa ja nousuhumalassa uskaltaa bailaa.
 

Ferris

Jäsen
- 50 vuotta Iron Maidenia, joista minä olen kokenut 46! Yli 100 miljoonaa myytyä albumia ja lähes 2500 keikkaa 64 maassa miljoonille faneille, ja rakastamme edelleen jokaista sekuntia. Pidämme yhä jokaista kiertuetta uutena mahdollisuutena tuoda jotain erilaista ja jännittävää faneillemme. Seuraava kiertue on hyvin spesiaali ja aiomme panna kaiken peliin. Biisilistassa tulee olemaan klassikoita ja fanien suosikkeja yhtyeen yhdeksältä ensimmäiseltä albumilta. Näistä biiseistä monia ei ole soitettu vuosiin, eikä todennäköisesti soiteta enää koskaan tulevaisuudessa. Olemme työskennelleet jo kuukausia luodaksemme entistä näyttävämmän show:n, joka herättää kappaleet henkiin entistä paremmin. Seuraavat pari vuotta tulevat olemaan valtavia sekä Iron Maidenille että Eddielle, ja olemme innoissamme siitä mitä meillä on tarjota faneillemme koko 50-vuotisvuotemme ajan. Lupaan, että tulette kaikki olemaan todella onnellisia, sanoo yhtyeen manageri Rod Smallwood.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
27 May 2025Budapest, HUNGARYBudapest ArénaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
31 May 2025Prague, CZECH REPUBLICLetnany AirportTickets on sale
27 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm

June 2025​

1 Jun 2025Bratislava, SLOVAKIATIPOS ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
5 Jun 2025Trondheim, NORWAYTrondheim Rocks (Festival)Tickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
7 Jun 2025Stavanger, NORWAYSR-Bank ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
9 Jun 2025Copenhagen, DENMARKRoyal ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
12 Jun 2025Stockholm, SWEDEN3ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
13 Jun 2025Stockholm, SWEDEN3ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
16 Jun 2025Helsinki, FINLANDOlympic StadiumTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Halestorm
21 Jun 2025Birmingham, ENGLANDUtilita ArenaTickets on sale
27 Sep 2024 12:00 pm
Special Guests:
The Raven Age
22 Jun 2025Manchester, ENGLANDCo-op LiveTickets on sale
27 Sep 2024 12:00 pm
Special Guests:
The Raven Age
25 Jun 2025Dublin, IRELANDMalahide CastleTickets on sale
27 Sep 2024 12:00 pm
Special Guests:
Halestorm + The Raven Age
28 Jun 2025London, ENGLANDLondon StadiumTickets on sale
27 Sep 2024 12:00 pm
Special Guests:
Halestorm + The Raven Age
30 Jun 2025Glasgow, SCOTLANDOVO HydroTickets on sale
27 Sep 2024 12:00 pm
Special Guests:
The Raven Age

July 2025​

3 Jul 2025Belfort, FRANCEEurockéennes FestivalTickets on sale
15 Oct 2024 11:00 am
5 Jul 2025Madrid, SPAINEstadio Cívitas MetropolitanoTickets on sale
24 Sep 2024 11:00 am
Special Guests:
Avatar
6 Jul 2025Lisbon, PORTUGALMEO ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Avatar
9 Jul 2025Zurich, SWITZERLANDHallenstadionTickets on sale
26 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
11 Jul 2025Gelsenkirchen, GERMANYVeltins-ArenaTickets on sale
27 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
13 Jul 2025Padova, ITALYStadio EuganeoTickets on sale
26 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
15 Jul 2025Bremen, GERMANYBürgerweideTickets on sale
27 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
17 Jul 2025Vienna, AUSTRIAErnst Happel StadiumTickets on sale
25 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
19 Jul 2025Paris, FRANCEParis La Défense ArenaTickets on sale
26 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
23 Jul 2025Arnhem, NETHERLANDSGelreDomeTickets on sale
27 Sep 2024 9:00 am
Special Guests:
Avatar
25 Jul 2025Frankfurt, GERMANYDeutsche Bank ParkTickets on sale
27 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
26 Jul 2025Stuttgart, GERMANYCannstatter WasenTickets on sale
27 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar
29 Jul 2025Berlin, GERMANYWaldbühneTickets on sale
27 Sep 2024 8:00 am
Special Guests:
Avatar

August 2025​

2 Aug 2025Warsaw, POLANDPGE NarodowyTickets on sale
27 Sep 2024 8:00 am
Special Guests
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Halestorm on lämppärinä Stadikan keikalla, eivät ole tainneet aiemmin Suomessa käydä. Pitää laittaa harkintaan.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nythän olisi mahdollista yllättää esimerkiksi ottamalla näitä settiin:

Deja-vu, Sea of Madness, Infitine Dreams, Wasting love, No Prayer for the Dying, The Loneliness of the Long Distance Runner, Rime, Sun and steel, To Tame a Land, Still life, Die with Your boots on, Flight of Icarus, Where Eagles dare, 22 Acacia avenue, Total Eclipse, Invaders, Wrathchild, Remember tomorrow jne.

Veikkaan kyllä että pääpaino enemmän hittejä vähemmän spessuja meiningillä. Johtuu ihan puhtaasti Harrisista ja Nickosta mä luulen.

Toki Bruce kertoi haastattelussa että olisi luvassa jotain sellaista mitä ei ole soitettu aikoihin tai ollenkaan ikinä. Show kuulemma vielä näyttävämpi kuin Legacy of the beast-rundit ja siksikin se vedetään stadioneilla.
 
Viimeksi muokattu:

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nythän olisi mahdollista yllättää esimerkiksi ottamalla näitä settiin:

Deja-vu, Sea of Madness, Infitine Dreams, Wasting love, No Prayer for the Dying, The Loneliness of the Long Distance Runner, Rime, Sun and steel, To Tame a Land, Still life, Die with Your boots on, Flight of Icarus, Where Eagles dare, 22 Acacia avenue, Total Eclipse, Invaders, Wrathchild, Remember tomorrow jne.

Veikkaan kyllä että pääpaino enemmän hittejä vähemmän spessuja meiningillä. Johtuu ihan puhtaasti Harrisista ja Nickosta mä luulen.

Toki Bruce kertoi haastattelussa että olisi luvassa jotain sellaista mitä ei ole soitettu aikoihin tai ollenkaan ikinä. Show kuulemma vielä näyttävämpi kuin Legacy of the beast-rundit ja siksikin se vedetään stadioneilla.
Kusisin hunajaa jos noista biiseistä edes puolet olisi setissä. Mutta kun vedetään stadioneilla niin settilista tulee olemaan sellainen minkä peruspenat tuntee. Pari ylläriä varmaan mahtuu mutta muuten tulee perus Trooperit ja muut.
 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu valoisaa tulee olemaan ja vieläpä maanantai niin porukka ei kovin paljoa riehaannu kun jos olisi pe tai la jolloin jengi on enemmän pierussa ja nousuhumalassa uskaltaa bailaa.
Silloin on hyvä pitää kesäloma, sitten ei ole väliä viikonpäivästä. Parempi pitää hanat auki koko keikan ajan, ettei käy kuten Somewhere back in time rundilla. Tuolloin anniskelu lopetettiin heti kun Maiden aloitti ja heinäkuun(?) paahtava helle painaa päälle.
 

diavolo

Jäsen
Jos nyt oikein katsoin niin Iron Maiden - Fear Of The Dark -väliseltä ajalta näitä ei ole koskaan soitettu livenä:

Killers: Prodigal Son
NOTB: Invaders, Gangland
Peace Of Mind: Quest for Fire, Sun and Steel
Powerslave: Flash Of The Blade, The Duellists
Somewhere In Time: Deja Vu
Seventh Son: The Prophecy, Only The Good Die Young
No Prayer: Fates Warning, Run Silent Run Deep, Mother Russia
FOTD: Fear Is the Key, Childhood’s End, The Fugitive, Chains of Misery, The Apparition, Judas Be My Guide, Weekend Warrior

Onhan siinä melkoisia helmiä mistä valita.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kusisin hunajaa jos noista biiseistä edes puolet olisi setissä. Mutta kun vedetään stadioneilla niin settilista tulee olemaan sellainen minkä peruspenat tuntee. Pari ylläriä varmaan mahtuu mutta muuten tulee perus Trooperit ja muut.
Jep ja Trooper esimerkiksi ilman legendaarisia rumpufillejä kun ne ei Nickolta enää valitettavasti laakin jälkeen lähde.

Setin pituus luultavasti 14-16 biisiä ja 1.30-2h. Tuolla kaavalla menty varmaan jo yli viisitoista vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös