Onhan noita livelevyjä korjailtu jälkeenpäin. Varmaan eniten Dickinson on korjaillut omaa lauluaan. Harris taisi jossain perustella jotenkin tähän tyyliin, että autenttinen kokemus on ihana ajatus, mutta ei sitä kuitenkaan heikkoa laatua viitsi tarkoituksellisesti julkaista.
Onhan se selvää, että on ihan eri asia olla itse paikan päällä, kuin sitten levyltä kuunnella kaikessa rauhassa. Olen pitänyt aina tätä jälkikorjaus keskustelua turhana nillityksenä. Siis niiden osalta, jotka sitä voimakkaasti kritisoivat.
Jollain julkaisulla oli kai lisämateriaalina joku Maidenin Puolan keikka sieltä kasarilta ja Brucen ääni ei sillä keikalla kulje oikein hyvin. Niinpä en tästä sinänsä mielenkiintoisesta aikansa dokumentaatiosta musiikillisesti hirveästi nauti.
Jos sitten omaa kokemusta muistelee, niin Blazen ajan Helsingin keikka 1998 oli mielestäni mahtava paikan päällä, enkä huomannut Blazen äänessä kauheasti valitettavaa. Johonkin bootleggiin olen tämän jälkeen törmännyt, enkä löydä alkuunkaan sitä samaa fiilistä kuin keikalla ja Blazen äänikään ei niin hyvältä siinä kuulosta jos ei huonoltakaan.