Invasion JaffaARENA

  • 12 018
  • 62

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti rapster
... joten sitähän vois kuvitella seurueidemme vaikka viihdyttävän toisiansa erätaukolimpparin ja miksei muidenkin viihdykkeiden äärellä. Rai rai.

Ei muuten kuulosta paskemmalta. Sitähän voi vaikka soitella ennen peliä. Tullaan varmaan hyvissä ajoin estämään nestehukan syntymistä...
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäs pelin jälkeen?

Itse olen jopa kahden tai kolmen kotijoukkueen kannattajan kanssa pelissä, joten ei tuu oleen helppoo niillä kun me viimein otetaan se voitto Ilmalasta.

Onko porukkaa jäämässä Helsinkiin pelin jälkeen?
Voisin liittyä porukkaan siinä vaiheessa kun juopottelu pelin jälkeen jatkuu?!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Kiitos sponsorille, neljä lippua katsomoon 119, riville 18. Paikalla minä, Sphere, HIFKin tuleva maalivahti ja joku muu.

op777

edit:numero kuntoon
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas vaihtoaitioitten takana jossain rivillä 15. Luultavasti minä olen joukun humaltunein
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
POIKKI, MIKKI KUVASSA!

Hohoo! Minä oon nyt kyllä yhtä invaa koko jannu ja otan yhet jaffat erään aikakauden päättymisen kunniaksi. Jos tästä jotain huonoja puolia pitää hakea, niin ehkä se, että naistenpäivän kunniaksi jätin menemättä paikan päälle.

Tämän ketjun voisi puolestani pistää vaikka huomenna lukkoon.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Mitäs nyt?

Tässä kyllä väkisin herää mieleen kysymys että mikä on nimim. Rontin osuus tässä voitossa ja tulisiko/uskaltaako miestä enää päästää ko. areenalle?
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Missä olit silloin, kun...?

Viestin lähetti mikkoz
Tässä kyllä väkisin herää mieleen kysymys että mikä on nimim. Rontin osuus tässä voitossa ja tulisiko/uskaltaako miestä enää päästää ko. areenalle?

Nimimerkki Rontti oli peliä katsomassa kaikista ennakkotiedoista huolimatta. Ja niin olin minäkin. Maistuu makialta.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Mitäs nyt?

Viestin lähetti mikkoz
Tässä kyllä väkisin herää mieleen kysymys että mikä on nimim. Rontin osuus tässä voitossa ja tulisiko/uskaltaako miestä enää päästää ko. areenalle?
Näinkö helpolla se "taika" saatiin murrettua? Vähäsen kun laittaa disinformaatiota liikkeelle, niin jo alkaa hommat toimia niin kuin olisi pitänyt toimia aina.

Meitsille kolme tähteä!
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se on nyt siinä! Aikamoinen apina tippu harteilta.
Mites Jomppa se Turun reissu, josta jo puhuttiin?
Mulla 20.3. parit futsal-matsit aamulla, joten se 19.3. reissu ei muodostu tarpeeks kosteeks eli voitais mennä 23.3. jolloin ratkaistaan jo välieräpaikkakin.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Onpa tuokin murju sitten viimein valloitettu ja mikä hienointa, sain itseni ensimmäistä kertaa raijatuksi paikalle! On se silti vaan perseestä, että suomalaista hokia on paikan päällä seuraamassa liki 10 000 (ilmoitettu määrä) katsojaa, mutta meininkiä on vähemmän kuin, mitä 76 katsojaa saa Valkeakosken jäähaliin... No, minkäs teet...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Re: Mitäs nyt?

Viestin lähetti Rontti
Näinkö helpolla se "taika" saatiin murrettua? Vähäsen kun laittaa disinformaatiota liikkeelle, niin jo alkaa hommat toimia niin kuin olisi pitänyt toimia aina.

Meitsille kolme tähteä!
No niinno, kysessä olikin vasta ja pelkkä epäillys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös