Invasion JaffaARENA

  • 12 015
  • 62

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Niin, eli ollaankos sitä järjestämässä jonkinlaista invaasiota mandariini halliin 14.2?? Jotta saataisiin se voitto jo ennen pleijareita?
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ollaan

Itse lyön perseeni katsomon 105 riville 9. Eli Kerhon hyökkäyspäätyyn kulmaan. Toivoisin samanhenkistä poppoota ympärilleni
 

Luiro

Jäsen
Yksi ilmoittautuu. Vakaa päätökseni on, että olen todistamassa, kun HPK voittaa ensimmäistä kertaa siinä ladossa jääkiekko-ottelun. Parolan iskuryhmä on valmis muistelemaan tätä ottelua vielä vuosikausia ja jos tulee turpaan, niin se pyritään unohtamaan mahdollisimman nopeasti kiskomalla kaksin käsin viinaa.

Ja mainittakoon, että omatoiminen fanitavaroiden valmistaminen kuuluu asiaan. Rami muistaakseni olisi hametta vailla.

Pukeutumiskoodi: Nappiverkkarit, valkoiset lenkkarit tai purjehduskengät, Koff- tai Suomi maailmanmestari -paita, musta pilottitakki ja olvilippis. Hameeseen pukeutuminen on myös hyväksyttävää.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Luiro
Pukeutumiskoodi: Nappiverkkarit, valkoiset lenkkarit tai purjehduskengät, Koff- tai Suomi maailmanmestari -paita, musta pilottitakki ja olvilippis. Hameeseen pukeutuminen on myös hyväksyttävää.

Nappiverkkareita olin minäkin ajatellut.. Kokeilin mokomia ja Jyväskylässä mutta täysin tuloksetta. Saas nährä.. nyt ku olen ihan yhden kaverin kanssa liikenteessä niin tyytynen fanipaitaan.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Viestin lähetti Luiro
Yksi ilmoittautuu. Vakaa päätökseni on, että olen todistamassa, kun HPK voittaa ensimmäistä kertaa siinä ladossa jääkiekko-ottelun. Parolan iskuryhmä on valmis muistelemaan tätä ottelua vielä vuosikausia ja jos tulee turpaan, niin se pyritään unohtamaan mahdollisimman nopeasti kiskomalla kaksin käsin viinaa.

Ja mainittakoon, että omatoiminen fanitavaroiden valmistaminen kuuluu asiaan. Rami muistaakseni olisi hametta vailla.

Pukeutumiskoodi: Nappiverkkarit, valkoiset lenkkarit tai purjehduskengät, Koff- tai Suomi maailmanmestari -paita, musta pilottitakki ja olvilippis. Hameeseen pukeutuminen on myös hyväksyttävää.

Luirohan se puki ansiokkaasti matkasuunnitelmamme yhdeksi paketiksi.

Abi-risteilyltä tulen suoraan seuraamaan Jaffalaan, kuinka pojat pärjäävät. Rekvisiitaksi ollaan suunniteltu ainakin isoa lakanabanderollia, enkä todella pidä mahdottomana vaihtoehtoa, että meidän poppoolla olisi nappiverkkarit, villasukat, tennarit, pilotti päällä ja lippis vinossa sekaisessa pääkopassamme.

Mitä banderollissa lukee? Säilyköön se yllätyksenä.

Kun Kerho nyt ensimmäistä kertaa matkaa Jaffalaan niin, että on paremmat mahdollisuudet voittaa kuin aikoihin, täytyy varustus olla sen mukainen. Sitä hamettakin voisi vielä harkita....hmm..
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
tommilin

Niin eikös 105 ole se pääty jonne Jokerit hyökkää 2 erää...
Joskus vaan sattumalta on tullut istuttua siinä katsomossa eli menkää ihmeessä 110-113 katsomoihin jos haluatte nauttia Kerhon maaliilottelusta ;)
 

Luiro

Jäsen
No, minäkin olen liikenteessä vain neljän hengen porukassa, mutta kyllä areena vallataan pienelläkin porukalla. Tulipas tässä mieleeni, että toivottavasti paikalla on mahdollisimman paljon omalla kyydillä paikalle saapuneita, sillä Kerhon tehdessä maalin tuo atmosfääri on melkoinen. Kun se melu tulee joka puolelta.

Minä en kyllä tiedä, laitanko päälleni nappiverkkareita tai hametta. Nappiverkkarit kyllä toimisivat Helsingissä... anteeksi... Stadissa. Tyydyn siis siihen lakanaan...

Jukka Jalosta lainatakseni: Olen nähnyt todella hyvännäköisten ihmisten pukeutuvan hameeseen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kai sinne jotain fanimatkaa järjestetään? Olen ihmetellyt Voudissa kahvilla (en siis koskaan kaljalla..) käydessäni, että ne ainakin mainostaa 27.2.(?) Pelicans-HPK -matkaa. Miksi ihmeessä ne sinne menee? Kai Jaffalan peli parempi on.. Mutta kyllä yritän itsekin saapua paikalle 14. päivä, riippuen raha- ja transportaatiotilanteesta. Ikiävä kyllä nappiverkkareita en varmaan laita päälle, mulla ei taida enää edes sellaisia olla. Toivottavasti tämän tunnustuksen jälkeen minua ei aleta syrjimään JA:n HPK:laisten toimesta.

Pelkona on se, että joudun lähtemään peliin kaverini kanssa, jolla on täysin vääristynyt maailmankuva ja pahasti kieroutunut mieli. Hän on jokerifani. Ja tyttöystävänsäkin vielä samanmoinen, kummasti ne löytää toisensa noi vinoutuneet yksilöt...
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: tommilin

Viestin lähetti liigajyrä
Niin eikös 105 ole se pääty jonne Jokerit hyökkää 2 erää...
Joskus vaan sattumalta on tullut istuttua siinä katsomossa eli menkää ihmeessä 110-113 katsomoihin jos haluatte nauttia Kerhon maaliilottelusta ;)

No voihan kökkö.. =D Tuli vissiin jo kaverin toimesta liput hommattua.. Noh, samapa tuo.. ei Hjareenassa huonoja paikkoja liene lainkaan. Ja tiärävvaik joku vaihtaisi =)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hardball haltuun, kyllä

Niin, itsekin ilmoitan kohteliaimmin saapuvani paikan päälle suoraan töistä mesoamaan. Myös vieno humaltuminen astuu kuvaan töistä poistumisen ja pelin alkamisen välitilassa.

Paluuni kotuseen humalaisessa poikaporukassa tapahtunee fanibussilla, mikäli luoja suo.

Ainiin ja nappibyysäni, kuten täällä tzzadissa kansallispukuamme kutsutaan, osallistuvat matkalle.

Täältä tähän
 

M10

Jäsen
Ystävänpäivänä pamahtaa ... maksa.

Jatkoajan Hpk-marttyyrien viralliset alottajaiset vietetään luonani muutaman sadan metrin päässä ilmalasta. Kekkerit käynnistyvät useita tunteja ennen ottelua, aamuvarhain.
Alottajaisissa puhutaan Massey Fergusoneista, Adidaksen uusista hopeisista nappiverkkareista ja siitä, onko Big Show todellakin 500 paunaa vai onko siinä Hollywoodlisää?

Kilju on päivän juoma ja Rymättylän ainayhtäherkullisia kuorettomia nakkeja kastellaan kilpaa sinappiin.

Hallilla todelliset Hpk-marttyyrit tunnistaa Detroitin sekä Dallasin kapteenien vieraspelipaidoista.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulossa ollaan. Edellinen Jaffalassa käynti sijoittuukin muinaishistoriaan, tais olla joku välierä..ei-tahdo-muistaa... Seurueen suuruudesta ei vielä ole tietoa, mutta jonkun sortin ryhmällä(2+) sinne ollaan menossa. Missähän päin hallia vieraskannattajat mahtavat majailla, että tietää hankkia liput samanhenkisten ihmisten lähettyviltä?
Muodista sen verran että itse taidan naamioitua tzad-casual asuun, jotten aiheuttaisi pahennusta ja masennusta narriystävieni joukossa, heille ah, niin katkeran, 1-3 tappion jälkeen. Aion erottua alkuperäisväetön joukosta vain villien "kerho!" ja "aja!" huutojen, sekä armottoman voitontanssin avulla..
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Oksennustautiin Jaffaa tai jääteetä

Expertin mainitsemaa mystistä "sevoittoa" olen käynyt kyselemässä Pasilan hallilta sen valmistumisesta lähtien, joten miksipä tekisin nytkään poikkeusta.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, sontaahan sitä tuli puhuttua. Koska lippuja ostaneen kaverin äo on onneksi suurempi kuin etanalla tahi meikäläisellä, olemme sittenkin oikeassa päädyssä.. Tämä siis informaatioksi edellisiin sekoiluihini. Paikalla siis toki ollaan.. mutta olenko yhtä sekaisin kuin nyt?
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"sevoittoa" eli Espooksi eli insinööriksi the voittoa lähdetään juu taas metsästämään. Vaikka hanmpurilaisten syömiseksi se taas kuitenkin menee. Kun Rinkelinmäeltä ei saa noita "ketju"-hampurilaisia, niin pakkohan se on vetää muutaman kuukauden varasto etukäteen.

Johtuukohan toi Hartwall-areenan taika muuten em. asiasta. Pojat on tottunu syömään HK:n lihapiirakoita ja juomaan lämmintä mehua ja kun Hjallis syöttää niille Amerikan herkkuja, niillä menee "pakki" sekaisin? Jookkereiden salainen ase.
 

ahal

Jäsen
Re: Re: tommilin

Viestin lähetti tommilin
No voihan kökkö.. =D Tuli vissiin jo kaverin toimesta liput hommattua.. Noh, samapa tuo.. ei Hjareenassa huonoja paikkoja liene lainkaan. Ja tiärävvaik joku vaihtaisi =)

Ei haittaa. Kaikkialt näkkee. Kerho tehnee pari per erä ja sil o voitto kotona. Tuun kattoon jo ny suurel orotuksel. Kui henki lyöp materian. Ei silti, Kerhon materiakin on hyvä. Mut kuisse tehrään?
Mihinkähän murteeseen tuli sorruttua? Muttamutta. Veikkaan että, pleijarifinaaleissa ovat Jokerit ja HPK!! Moottoritie on kuuma kun sahataan Stadin ja Hämeenlinnan väliä...
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: tommilin

Viestin lähetti ahal
Ei haittaa. Kaikkialt näkkee. Kerho tehnee pari per erä ja sil o voitto kotona. Tuun kattoon jo ny suurel orotuksel. Kui henki lyöp materian. Ei silti, Kerhon materiakin on hyvä. Mut kuisse tehrään?
Mihinkähän murteeseen tuli sorruttua? Muttamutta. Veikkaan että, pleijarifinaaleissa ovat Jokerit ja HPK!! Moottoritie on kuuma kun sahataan Stadin ja Hämeenlinnan väliä...

No mää jo kattosi et kuisse saipa-fani puhus niinpal hassust..

Toivottavasti sinäkin saat nähdä historiallisen voiton tuolloin (= Kämmenet jo hikoilevat ottelua odotellessa.. Onneksi tauko on ennen matsia, eikä meiltä ole jengiä maajoukkueessa.. päästään takaisin omalle tasolle.

EDIT: Kucharcik tietysti... toivottavasti ei loukkaannu
 
Viimeksi muokattu:

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Syyllinen Mikko "läski" Kivinen

Viestin lähetti tommilin
No mää jo kattosi et kuisse saipa-fani puhus niinpal hassust..
Veikkaan nimimerkin ahal saaneen siemenen epäaitoon murrenäytteeseensä Areenan Jumbotronilta, jossa Mikko Kivinen pari vuotta sitten esitti Rauman murretta puhuvaa Kerho-paitaista fania. "E mää kyl oike tiä, mis kaik Kerho-fani o?"

Ei saa Kivinen eikä muukaan narrilauma minua esityksillään nauramaan, paitsi jos ja kun on lihava ja ammattitaidoton tai pelillisesti heikko.

Kiitokset afalille selkääntaputtelusta. Oppimaasi murretta suosittelen kuitenkin mieluummin käytettäväksi tuolla Lukko-puolella.

Sevoittaa ensimmäisen erän, jee jee Pallokerho!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Syyllinen Mikko "läski" Kivinen

Viestin lähetti Tilatiili
Veikkaan nimimerkin ahal saaneen siemenen epäaitoon murrenäytteeseensä Areenan Jumbotronilta, jossa Mikko Kivinen pari vuotta sitten esitti Rauman murretta puhuvaa Kerho-paitaista fania. "E mää kyl oike tiä, mis kaik Kerho-fani o?"

Niin, Kivismikon jumbotronilla nähdyt lyhyet erikoiset olivat oikeaa kulttikamaa. Harvoin nykyään näkee vastaavaa tahatonta komiikkaa missään, mikä on sinänsä valitettavaa.

Itsekin olin nauraa suorastaan ääneen.

Ainiin, kuka voittaa toisenkin erän, jee jee Pallokerhoo!

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Luiro

Jäsen
Helsingin Jokereita vituttaa, kun niillä ei ole minkäänlaista sikakatsomoon verrattavaa paikkaa ja siksi ne "herjat" piti näyttää Jumbotronilta. Se kyllä ihmetytti, miten Kivisen nahkapallo mahtui siihen. Ei helvetti, siksihän se onkin JUMBOtron.

Ainiin, kuka voittaa kolmannenkin erän, jee jee Pallokerhoo!
 

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Re: Re: Re: Re: tommilin

Viestin lähetti tommilin
Kämmenet jo hikoilevat ottelua odotellessa.. Onneksi tauko on ennen matsia, eikä meiltä ole jengiä maajoukkueessa.. päästään takaisin omalle tasolle.

EDIT: Kucharcik tietysti... toivottavasti ei loukkaannu [/B]

Äläs Tommi unohda uutta "Tapparan laitahyökkääjä-pullotettuna" palkinnon vedonlyönnistä mulle tuonutta Balastikia...

By the way meidän jengi lähtee kannustaan kerholaista maajoukkue-edustuskäskyn saanutta kaksikkoa sinne "muistoja tuovaan golfpalloon" ensi viikon lopulla.
Saattaa äijien ilme olla hämmästynyt, kun sunnuntain päiväpelissä (CZE- RUS) katsomossa nousee julmetun kokoinen lakana kannustaan omaa kaksikkoamme.
Toivottavasti Kuha ja Bala tosiaan palaavat terveinä takaisin Rinkelinmäelle.

Meidän huonoa tuuria tavallaan on , ettei suomalaisia ritareita ole tällä kertaa maajoukkueen mukana. Toisaalta se on kuitenkin Kerholle ihan hyvä asia. Saa rauhassa harjoitella ja keskittyä kevään koitoksiin. Lievää väsymystä/ keskittymisen herpaantumista on ollut havaittavissa jo parissa pelissä.

14.2 perjantaina SE sitten tapahtuu! Historiallinen ja kiivas peli.
Jumbolla törröttää 2 - 3 voittotulos. SMS-ketju palailee tasolleen ja kakkosen koostumus on ?. Niin, kuka pelaa Kuhan ja Pardan kanssa?
Saattaahan tässä vielä viiden tunnin aikana tapahtua mitä vaan...
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Sweden hockey games

Viestin lähetti C5-Jarppa
By the way meidän jengi lähtee kannustaan kerholaista maajoukkue-edustuskäskyn saanutta kaksikkoa sinne "muistoja tuovaan golfpalloon" ensi viikon lopulla.

***
Meidän huonoa tuuria tavallaan on , ettei suomalaisia ritareita ole tällä kertaa maajoukkueen mukana.


Niin, mainittakoon että allekirjoittanut & co suuntaa samaiseen astraalisia piirteitä omaavaan ihmekuulaan. Peli on tosin mallia Suomi-Kanada, mutta kehoitan silti television välityksellä peliä seuraavia tahoja bongaamaan viehkot Kerhopaitamme lehtereiltä.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Määki

Pakko sinne on mennä taas kärvistelemään. Olin omin silmin todistamassa Kerhon viimeis(in)tä tappiota 25.marraskuuta. Toivottavasti maalintekotaito ei unohdu ystävänpäivänä yhtä pahasti kuin silloin.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Itse en valitettavasti pääse jaffalaan johtuen armottoman pahasta appelsiiniallergiasta. Jo pelkkä jaffa tai Hartwall sanan kuuleminenkin saa ihoni punoittamaan ja kutiamaan sekä verenpaineeni nousemaan.
Toivoisin kuitenkin, että kaikki paikallaolevat HPK-fanit muistaisivat Cobolia, "miestä" joka niin söötillä tavalla on huolissaan HPK:n veloista sekä hämeenlinnalaisista veronmaksajista, jollakin nasevalla "kannustushuudolla".

Jos joku tzadilainen tähän ketjuun eksyy, niin laitetaan hymiöitä niin perkeleesti tähän perään.

p.s. ervatsalo. päättyykö ottelu maagisiin 3-5 numeroihin??
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös