Inhottavin urheilulaji

• 4 022
  • 30

Inhottavin urheilulaji

• Pesäpallo

Ääniä: 22 29,7%
  • Suunnistus

Ääniä: 4 5,4%
  • Curling

Ääniä: 6 8,1%
  • Naisten jääkiekko

Ääniä: 3 4,1%
  • Golf

Ääniä: 4 5,4%
  • Kestävyysjuoksu

Ääniä: 11 14,9%
  • Potkupallo

Ääniä: 0 0,0%
  • Esteratsastus

Ääniä: 16 21,6%
  • Hiihto

Ääniä: 3 4,1%
  • Jäätanssi

Ääniä: 5 6,8%

• Äänestäjiä
    74
  • Poll closed .

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Mikä on milestäsi inhottavin urheilulaji? Listassa on myös lajeja, joita ei urheiluksi voi edes kutsua. Itse inhoan suunnistusta eniten. Hyi ***tu!

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Miten määritellään inhottavin? Noista vaihtoehdoista sanon golf.

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Itse sanon että inhottavin laji olisi ehkä paini tai judo, koska olen kohtalaisen kevyt.

Voi olla että olisi paikat kohtuu hellänä, jos heiteltäis ympäri seiniä :( .

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Pesäpallohan se. Sitä pelataan vain Suomessa (muualla harrastaminen todella vähäistä, suomalaissiirtolaisten touhua lähinnä) ja pelien tuloksetkin on tiedossa - tosin vain harvojen - etukäteen :cool:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekä seurattuna että itse harrastettuna - kestävyysjuoksu. Kaikkia muita lajeja pystyisi ainakin tv:stä jotenkin katsomaan, mutta pitkän matkan juoksuja tylsempää katsottavaa ei ole.

Nooh ehkä Salatut Elämät...

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
No kyl määki tota pesistä äänestin

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pesäpallo ja suunnistus, yöörgh! :eek:

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Potkupallo?

Siis mikä on potkupallo? Jokin uusi laji vai? Jokin jalkapallosta kehitetty uusi versio? :confused:
Jalkapallo se ei voi olla, koska sitä pelataan ja katsotaan aika laajasti ja sen suosio on hurja, verrattuna vaikka jääkiekkoon.

Äänestin sopu... ööh anteeksi pesäpalloa. Samat perustelut kuin Designerilla.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TELINEVOIMISTELU!!!!! :mad: :mad: :mad: Noista vaihtoehdoista äänestän tyhjää...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suunnistus on kyllä kamalin harrastaa. Kouluaikoinakin vain seurattiin ainoata joka osasi suunnistaa.
Naisten lätkää, curlingia, luistelua tahi ratsastusta en kyllä tajuissani menis kattomaan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Pesäpallo...

... jota myös sopupalloksi tai hukkapalloksi kutsutaan! Karmeita kokemuksia kouluajoilta kun jumppamaikka oli muuan sälli joka pelasi pesistä SM-sarjassa... silloin MELKEIN sitten pelattiin urheilutunnilla pesistä jopa talvihangilla... hyi helevetti! :mad:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
En inhoa

mutta esim ns lajeja joita ei voi katsoa ovat miesten teline/tanko/rekki ja muu turha voimistelu, kaunokkiluistelu, baletti, toisaalta naisten harrastamina saatan näitä seurata.
Ja naisten kuula/kiekko/painonnosto ei kiinnosta, mutta miesten kisoja taasen voi seurata.

kyllä esim suunnistus on telkkarista seurattuna surkea laji. jenkkifudis vaikuttaa myös tyhmältä baseballin ohella, tosin sääntöjä tullu vähemmän seurattua. listaa vois jatkaa pitkälle...

starshaped

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiihto

Kaikki liikunnanopettajat joita meikäläiselle on siunaantunut, rakastivat hiihtämistä. Heti ensilumien jälkeen vietiin väkisin hangille ja rääkkiä kesti kevääseen asti. Traumoja syntyy vähemmästäkin.
Lisäksi hiihtoa on tylsä seurata. Varsinkin jotain 50 kilometrin ähräämistä ei yksinkertaisesti pysty katsomaan.
Yääh.

Mutta eipä hurraamisen arvoisia urheilulajeja ole nuo muutkaan listalla olevat. Huh.

-starshaped-

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Lenkkeily on tylsää ja kestävyysjuoksua ei erkkikään jaksa töllöstä seurata.

Toinen vahva ehdokas olisi taitoluistelu. Siinäkin on penkkiurheilijan perslihakset kovilla.

Ike

G

Guest

hiihto nykyisin

Lahden Dopingskandaalin jälkeen olen inhonnut hiihtoa yli kaiken. Vieläkin olen suuttumusta ja pettymystä yhtä aikaa täynnä suomalaista hölmöilyä kohtaan. Ensi talvena suolakaupungista taidan katsoa suorana vain lätkän, mäkihypyt ja nauhurilla pikakelaten parhaat palat ehkä luistelusta ja taitoluistelusta. Mutta hiihtoa en katso!:mad: :mad: :mad:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
HÖH !!!!

Eihän mun suosikkia edes näkynyt listassasi.Ylivoimainen voittaja (ainakin mun mielestä)on.....KYYKKÄ!!!!!!!

Nimi sanoo kaiken tarpeellisen,hyvänä kakkosena tuleekin sitten tämä Itä,Länsi,siperia Pesäpallo joka on TODELLA kypsä urhelulaji myöskin.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Myös..

..vesipallo on jäänyt listalta pois..

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jostain syystä kehäkolmosen sisäpuolella vannotaan tässä pesiksen nimeen. ;) Johtuisiko kenties siitä ettei lajin ole koskaan onnistunut ottaa kunnon jalansijaa pääkaupungissa? Toki myönnän pesäpallon omaavan tietynlaisen juntti-imagon, pelaataanhan suurin osa taistoista keskellä peltoja ja niittyjä, jossain muualla kuin ruuhkasuomessa. Mielestäni pesis on kuitenkin lätkän, salibandyn ja futiksen ohella yksi mielenkiintoisimmista lajeista paitsi seurata myös pelata.
Ja vaikka joskus pelejä onkin sovittu niin eihän tuloksia ole katsojille kerrottu, joten siksikin pesiksen seuraaminen vetää vertoja esim. elokuvan katsomiselle :D Pesis on lajina harvinainen. Vaatii sekä puhdasta fyysistä taitoa että pään sisällä liikahtelevan massan käyttöä. On markkinamiesten häpeä ettei lajia ole saatu levitettyä suuremmille markkinoille....mutta se nyt ei minua taas pahemmin edes haittaa....
Oma suosikkini inhokkilajeista on -totta kai- esteratsastus...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Re: HÖH !!!!

Viestin lähetti reds1897
Ylivoimainen voittaja (ainakin mun mielestä)on.....KYYKKÄ!!!!!!!
No mutta, ainakin akateeminen kyykkä on sangen miellyttävää ajanvietettä, tosin vain itse pelattuna. Katsojissa kyseinen touhu aiheuttaa lähinnä myötähäpeän makuista kiemurtelua :)

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ilman muuta

Umpitylsä formula 1 kera kaikkien typerien hehkutusten / lieveilmiöiden.= Formula Cafe , vapaat harjoitukset , pakolliset harjoitukset , joihin osallistuminen on vapaaehtoista , aika - ajojen lämmittelykierros , vapaa lämmittelykierros , vapaan lämmittelykierroksen , johon on pakko osallistua ,vapaa pitstop............. Olen ollut paikanpäälläkin katsomassa ( Hockenheim ja Zandvoort ) tätä hölynpölyä ja voin todeta , että livenä se on vieläkin tylsempää

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy