Inhottavin urheilulaji

• 4 023
  • 30

Inhottavin urheilulaji

• Pesäpallo

Ääniä: 22 29,7%
  • Suunnistus

Ääniä: 4 5,4%
  • Curling

Ääniä: 6 8,1%
  • Naisten jääkiekko

Ääniä: 3 4,1%
  • Golf

Ääniä: 4 5,4%
  • Kestävyysjuoksu

Ääniä: 11 14,9%
  • Potkupallo

Ääniä: 0 0,0%
  • Esteratsastus

Ääniä: 16 21,6%
  • Hiihto

Ääniä: 3 4,1%
  • Jäätanssi

Ääniä: 5 6,8%

• Äänestäjiä
    74
  • Poll closed .

SergeiBautin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tuossa on aika hyvä kooste hirveimmistä lajeista: Pesäpallo, Suunnistus.. Mutta kyllä pointsit vie himaan esteratsastus, eihän tuota voi katsoa sekuntiakaan.

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Viestin lähetti Predator
Karmeita kokemuksia kouluajoilta kun jumppamaikka oli muuan sälli joka pelasi pesistä SM-sarjassa... silloin MELKEIN sitten pelattiin urheilutunnilla pesistä jopa talvihangilla... hyi helevetti!

Minun kokemukseni ala-asteelta ovat samanlaiset kuin Predatorilla, joten äänen antamista pesikselle ei tarvinnut kauaa harkita! Terkut Kymenlaaksoon sille entiselle liikunnanopettajalleni, lämpöiset luonnollisesti... :mad:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Re: HÖH !!!!

Viestin lähetti Designer
No mutta, ainakin akateeminen kyykkä on sangen miellyttävää ajanvietettä, tosin vain itse pelattuna. Katsojissa kyseinen touhu aiheuttaa lähinnä myötähäpeän makuista kiemurtelua :)
se himpuran tukki (karttu?) millä niitä kyykkiä (?) heitetään on muuten helkutin painava märkänä. ainakin tällaiselle kokemattomalle viskojalle, eh...

zeitgeist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset pikkuseurat
Kyllä minustakin ne ovat formulat ja hiihto. Periaatteessa tietysti moni muu laji on tautisempaa katsoa, mutta toisaalta marginaalisemmat pikkulajit ovat omalla tavallaan sympaattisia. Nämä minun epäsuosikkinikin kyllä ovat sen verran tylsiä seurata, että niiden katsomista voi lähinnä perustella nationalistisella ideologialla, mikä ei ole minulle läheinen.

Taalari kiteytti hyvin kaiken oleellisen hiihdosta.

Ihan samaa mieltä Musta87:n kanssa. Pesis on ihan huippulaji, käykää vaikka katsomassa...niin mutta eihän ne hesalaiset. Niin vastaus kysymykseen on maratonjuoksu. Ei kertakaikkiaan innosta.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Golf

Golf on kyllä inhottava laji, se vit¤¤taa suunnattomasti kun draivi lähtee slaissina suoraan metsikköön. No joku on sanonut harjoituksen auttavan...

Kaikki urheilu on kivaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy