Inhottavin/epämiellyttävin ammatti ?

  • 14 443
  • 69

Inhottavin/epämiellyttävin ammatti ?

  • presidentti

    Ääniä: 3 1,2%
  • poliisi

    Ääniä: 19 7,7%
  • siivooja

    Ääniä: 28 11,3%
  • jäteautonkuljettaja

    Ääniä: 15 6,1%
  • patologi

    Ääniä: 37 15,0%
  • gynekologi

    Ääniä: 19 7,7%
  • opettaja

    Ääniä: 9 3,6%
  • pappi

    Ääniä: 8 3,2%
  • hautausurakoitsija

    Ääniä: 21 8,5%
  • verovirkailija

    Ääniä: 16 6,5%
  • pankkivirkailija

    Ääniä: 3 1,2%
  • postinjakaja

    Ääniä: 9 3,6%
  • myyjä/kassa

    Ääniä: 18 7,3%
  • joku muu, mikä ?

    Ääniä: 42 17,0%

  • Äänestäjiä
    247

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Kyllähän se prostitoituna olis aika paskamaista olla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Opettajana varmaankin on aika paskamaista toimia, kun luokka metelöi, eikä tottele opettajaa ollenkaan.

Siivojana olisi myös epämielyttävä olla.

Vastaan kuitenkin prostitoitu.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Kyllä se epämiellyttävin ammatti taitaisi olla astronautti. Näin ahtaan- ja suljetunpaikankammoiselle lyhytkin aika pienessä sukkulassa keskellä tuntematonta olisi painajaismaista... Saati sitten, jos siellä pitäisi viettää kuukausia tai vuosia syöden kaiken maailman ravintolisiä... Hyi hemmetti! Pelkkä ajatuskin ahdistaa!

Nimim: -Tahtoo itse päättää minne mennä ja milloin.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ammatti, jota arvostetaan, mutta on kuitenkin inhottava/epämiellyttävä ammatti, Poliisi.

Kaikkee sitä kuulee ja näkee.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onhan noita epämiellyttäviä ammatteja ,vaikka kuinka paljon.Täytyyhän ne jonkun tehdä ja respektit sinne.
Mutta kaikkein karmein ammatti on just joku mäkkiduunari tai kaupan kassa.Ei pystyis,eikä onneksi tarvitsekaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Listalla on paljon epämiellyttäviä ammatteja, mutta gynekologin ammatin mukanaoloa tässä vähän ihmettelen.

Itse en haluaisi olla kaupan kassalla töissä. Hermothan siinä menisi kun joku mummo kaivaa puoli tuntia rahoja lompakosta ja yrittää puhua siinä samalla jotain säästä. Ei olisi kovin hyvää asiakaspalvelua kun meikäläisen naama olisi vittuuntuneisuudesta kun norsun perse.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Kinke-13
Kyllähän se prostitoituna olis aika paskamaista olla.

Viestin lähetti Frankie
Vastaan kuitenkin prostitoitu.

Mitä ikinä se "prostitoitu" sitten tarkoittaakaan. Liekö pelkkä virhe vai joku lääketieteellinen termi?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Gynekologin hommiin ei kyllä hirveästi olisi hinkua.Aivan vitummoisia karvareuhkoja päivästä toiseen.
Mieluummin möisin vaikka lähikaupassa maitoa ja leipää.

Eipä tuo porton hommakaan kovin hohdokasta varmaan ole.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti goldenawe
Mitä ikinä se "prostitoitu" sitten tarkoittaakaan. Liekö pelkkä virhe vai joku lääketieteellinen termi?
:) En itse ollut ollenkaan varma, että miten se kirjoitetaan. Päätin katsoa viestistä ylempää ja päin persettähän se meni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Frankie
:) En itse ollut ollenkaan varma, että miten se kirjoitetaan. Päätin katsoa viestistä ylempää ja päin persettähän se meni.

Hahaha...ei se mitn. Mikään kielipoliisi en ikinä halua enkä saa olla, mutta oikea kirjoitustapa on "huåra".
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ensiapuklinikan laakari nyt ekana tulee mieleen. Ei siina mitaan, erittain arvokasta ja kunnioitettavaa duunia kaverit siella tekee toki, mutta itseani en voisi kuvitella vetamassa pitkaa vuoroa paivasta toiseen kun "asiakas" asiakkaan peraan on puoliksi kuollut ja ties miten repeytynyt, poikki, halki, murjoontunut, osittain kadonnut jne.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Siivoojana oleminen ei kyllä todellakaan houkuttele. Herätä aamulla aikasin jynssäämään vessoja, pytty tukossa, kustu lattialle ym. ym..

Eikä viemärisukeltaja ammatti mitään mannaa olisi.. ;D
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti 1Timer
Ensiapuklinikan laakari nyt ekana tulee mieleen. Ei siina mitaan, erittain arvokasta ja kunnioitettavaa duunia kaverit siella tekee toki, mutta itseani en voisi kuvitella vetamassa pitkaa vuoroa paivasta toiseen kun "asiakas" asiakkaan peraan on puoliksi kuollut ja ties miten repeytynyt, poikki, halki, murjoontunut, osittain kadonnut jne.

Tää menee vähän samaan sen hautausurakoitsijani kanssa ja patologinkin.
Kolmanneksi voisin luetella EA- lääkärin. Voin sanoa että tämä ei todellakaan sovi kaikille, mutta arvostan todella suuresti niitä jotka kykenevät.
Kuten myös jo aikaisemmin mainitsemiani.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tortun tuoksua

Niin, kun asiaa tarkemmin miettii, on mainittava, että gynelogin työ saattaisi olla myös pidemmän päälle jokseenkin vistoa hommaa.

Kyllähän sitä varmaan nuorempien naisten värkkejä jaksaisi ropeloida päntiönään, mutta koska myös ikäihmisillä on samainen värkki, näkisin, että pitäydyn sittenkin mieluummin nykyisissä hommissani.

Muutenkin uskon, että kohtuus myös tortun ropeloinnissa on enemmän kuin paikallaan. Koska kukapa sitä jatkuvasti jaksaa tortun tuoksussa olla? Ma kusun vaan.

Täältä tähän
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Vastaan gynekologi.

Ei se pillun räpläys aina herkkua ole, varsinkin jos 45-vuotias hoitamaton katiska levitetään auki nenäsi päähän ja sitä pitäisi vielä sörkkiä. Hyihyi! Ei minun hommaa...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti dee_snyder
Vastaan gynekologi.

Ei se pillun räpläys aina herkkua ole, varsinkin jos 45-vuotias hoitamaton katiska levitetään auki nenäsi päähän ja sitä pitäisi vielä sörkkiä. Hyihyi! Ei minun hommaa...

Jotenkin jäi noi ammatin varjopuolet miettimättä, kun ihmettelin edellisessä viestissä gynekologin ammatin mukanaoloa listalla. Ei sellaista visvaista vittua kyllä tekisi hirveästi mieli hiplata. Mä näin päässäni ainoastaan, miten nuoria ja hyvännäköisiä naisia posliinipimppeineen tulee mun ammattimaiseen käsittelyyn.

Eikä sitten vedetä herneitä nokkaan näistä rivouksista ;).
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Kaikki duuni, missä joutuisi päivittäin kuuntelemaan ihmisten valitusta ja itkua, voisi olla aika vittumaista.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On monta paskaa duunia, yksi mitä kokeilin joskus pari viikkoa oli puhelinmyyjä. Hyi hitto, ei voi suositella kenellekään.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Tulipahan tässä vielä jälkeenpäin kaksi muutakin ammattia, joita en ikinä voisi tehdä. Toinen on teurastaja ja toinen eläinkokeiden tekijä. Huh, puistattaa !
 

vellinaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuli tuossa viikonloppuna risteily tehtyä. Kyllä niiden laivojen hyttien siivous olisi jokseenkin vastenmielistä.
Siivoojat suunnilleen joutuvat juosten siirtymään hytistä toiseen siivoilemaan dokaajien jälkiä. Palkkauskaan tuskin on parhaimmasta päästä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Re: Inhottavin/epämiellyttävin ammatti ?

Viestin lähetti mysteeri
Ruumiita olen toki livenä nähnyt
Night of the living dead. Tuon pelottavampaa ammattia ei voi olla.

Itse en tahtoisi olla keskustelupalstan moderaattori. Lukea viisasteluja päivästä toiseen ja miettiä mikä on hauskaa ja mikä mukahauskaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Inhottavin/epämiellyttävin ammatti ?

Viestin lähetti Twite

Itse en tahtoisi olla keskustelupalstan moderaattori. Lukea viisasteluja päivästä toiseen ja miettiä mikä on hauskaa ja mikä mukahauskaa.

Pitää kuitenkin muistaa, että modet eivät tee sitä työkseen. Sehän on vaan harrastelijoiden puuhastelua.

Puhelinmyyjän ammatti voisi olla aika hirvee. Ihmisethän suorastaan vittuilee niille, tai ainakin melkein.

Edit: Väärinkäsitysten välttämiseksi pitää huomauttaa, että en tarkoittanut vittuilla tuolla modeille. Kunhan vaan korjasin epäkohdan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Re: Re: Re: Inhottavin/epämiellyttävin ammatti ?

Viestin lähetti Blackie
Pitää kuitenkin muistaa, että modet eivät tee sitä työkseen. Sehän on vaan harrastelijoiden puuhastelua.
Uskallan väittää että maailmasta löytyy palkkaa tienaavia moderaattoreita.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mä en kyllä haluaisi tehdä päivääkään reikämiehen hommia. Se on aika vittumainen ammatti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös