Viestin lähetti Kinke-13
Kyllähän se prostitoituna olis aika paskamaista olla.
Viestin lähetti Frankie
Vastaan kuitenkin prostitoitu.
:) En itse ollut ollenkaan varma, että miten se kirjoitetaan. Päätin katsoa viestistä ylempää ja päin persettähän se meni.Viestin lähetti goldenawe
Mitä ikinä se "prostitoitu" sitten tarkoittaakaan. Liekö pelkkä virhe vai joku lääketieteellinen termi?
Viestin lähetti Frankie
:) En itse ollut ollenkaan varma, että miten se kirjoitetaan. Päätin katsoa viestistä ylempää ja päin persettähän se meni.
Viestin lähetti 1Timer
Ensiapuklinikan laakari nyt ekana tulee mieleen. Ei siina mitaan, erittain arvokasta ja kunnioitettavaa duunia kaverit siella tekee toki, mutta itseani en voisi kuvitella vetamassa pitkaa vuoroa paivasta toiseen kun "asiakas" asiakkaan peraan on puoliksi kuollut ja ties miten repeytynyt, poikki, halki, murjoontunut, osittain kadonnut jne.
Viestin lähetti dee_snyder
Vastaan gynekologi.
Ei se pillun räpläys aina herkkua ole, varsinkin jos 45-vuotias hoitamaton katiska levitetään auki nenäsi päähän ja sitä pitäisi vielä sörkkiä. Hyihyi! Ei minun hommaa...
Night of the living dead. Tuon pelottavampaa ammattia ei voi olla.Viestin lähetti mysteeri
Ruumiita olen toki livenä nähnyt
Viestin lähetti Twite
Itse en tahtoisi olla keskustelupalstan moderaattori. Lukea viisasteluja päivästä toiseen ja miettiä mikä on hauskaa ja mikä mukahauskaa.
Uskallan väittää että maailmasta löytyy palkkaa tienaavia moderaattoreita.Viestin lähetti Blackie
Pitää kuitenkin muistaa, että modet eivät tee sitä työkseen. Sehän on vaan harrastelijoiden puuhastelua.