Luultavasti Jenikin osoitteen päättää ensikädessä Arizona.
Kyllä. Se on juurikin näin.
Ja sinne mies myös palaa.
Ei ollut pitkä visiitti, mutta värikäs ja tehokas.
Taitava poika.
Koronaa turpaan
Linkki vie Ketterän kotisivulle.
No nyt Ketterä ja JoKP lähtevät yhteistuumin vetämään Koronaa lättyyn.
30.12 pelataan Ketterän ja JoKP:n välillä 3vs3 tukiottelu, Karjalasta kajahtaa.
Päätös ei vaikuta ammattimaiseen kilpaurheilutoimintaan, eli Ketterän edustus ja A-juniorit voivat jatkaa harjoittelua ja tukiottelu pystytään onneksi järjestämään. Tästä oli juttua ainakin Uutisvuoksessa.Mikähän mahtaa olla tukiottelun kohtalo?
(Linkki vie Imatran kaupungin nettisivuille)
Imatra sulkee sisäliikuntatilansa loppuvuodeksi
Hyvää joulua kaikille läpi Mestis-kartan! Ensi vuonna palataan entistä vahvempina ja voittajina, selätämme koronan se on varma.
Tietoo ei minulla ole , mut Saipalla Kuopiossa peli niin luulen et Juho Kokko selostaa.Onko tietoa, kuka selostaa keskiviikon ottelun?
Tietoo ei minulla ole , mut Saipalla Kuopiossa peli niin luulen et Juho Kokko selostaa.
Ai että, nyt ollaan jännän äärellä.Tiedä vaikka selostaja löytyisi tällä kertaa ns. omasta takaa Ketterän leiristä? Siellähän on useampikin potentiaalinen vaihtoehto :)
Kultakurkkupa hyvinkin, kun Google kertoo äijän olevan oopperalaulaja. Mikäs siinä ottelua seuratessa viskibasson säestämänä.Ylläri pylläri huomisen pelin selostuksen hoitaa kultakurkku V Rusanen, ei muuta kun sulosäveliä kuuntelemaan.
Onhan tuo surkee tulos jos se tuohon jäi. Palstoilla kirjoitellaan ja valitetaan kun ei nähdä pelejä. No täs oli nähtävää ullin kullin. Jos ei olla valmiita uhraamaan muutamaa kymppiä joukkueiden hyväksi niin sit on paras pitää turpa kiinni ja sormet pois näppäimistöltä.Karjalaisessa lukee, että runsaat 200 lippua myytiin. Ja 20 yrityspakettia. Ihan lyhyellä matikalla voi laskea, että persneton puolelle meni. Surkeaa, että ihmisiä ei kiinnosta tukea tuon enempää.
Onhan tuo surkee tulos jos se tuohon jäi. Palstoilla kirjoitellaan ja valitetaan kun ei nähdä pelejä. No täs oli nähtävää ullin kullin. Jos ei olla valmiita uhraamaan muutamaa kymppiä joukkueiden hyväksi niin sit on paras pitää turpa kiinni ja sormet pois näppäimistöltä.
Sitä on joulukuussa ihmisillä muutakin rahan menoa, kuin ostella lippuja tyhjänpäiväiseen läpsyttelyyn. Eikä tuo näkynyt nappaavaan pelaajiakaan yhtään sen enempää.Ei pelastustalkoisiin lähde kuin kovimmat fanit, yhteistyökumppanit ja mahdolliset entiset seuran pelaajat. Gloryhinttereita ei paljoa kiinnosta nämä.
Joo näinhän se on. Ehkä meikältä turhan kova kommentti.Ei pelastustalkoisiin lähde kuin kovimmat fanit, yhteistyökumppanit ja mahdolliset entiset seuran pelaajat. Gloryhinttereita ei paljoa kiinnosta nämä