Melkoisen varmasti pitää muutaman asian muuttua ennen Kettusen paluuta Imatralle. Jos silloinkaan. Olis kyllä kelvannut.Sinne meni Kettus Janne Hokkiin, oisin niin toivonut Ketterä nuttuun harmi.
Melkoisen varmasti pitää muutaman asian muuttua ennen Kettusen paluuta Imatralle. Jos silloinkaan. Olis kyllä kelvannut.Sinne meni Kettus Janne Hokkiin, oisin niin toivonut Ketterä nuttuun harmi.
En tiedä mitä siellä kulisseissa on tapahtunut. Kyllä mielestäni Janne jäi Ketterässä aivan liian pienelle vastuulle. Potenttiaalia ois ollut ottaa todella paljon isompi ruutu mitä silloin sai.Melkoisen varmasti pitää muutaman asian muuttua ennen Kettusen paluuta Imatralle. Jos silloinkaan. Olis kyllä kelvannut.
Kyllä jäi minunkin mielestäni.En tiedä mitä siellä kulisseissa on tapahtunut. Kyllä mielestäni Janne jäi Ketterässä aivan liian pienelle vastuulle. Potenttiaalia ois ollut ottaa todella paljon isompi ruutu mitä silloin sai.
Sinne meni Kettus Janne Hokkiin, oisin niin toivonut Ketterä nuttuun harmi.
Onko joku kuullut huhua Lainion siirtymisestä Imatralle?
Jaa, mistäs tälläinen kyssäri sikiää?Onko joku kuullut huhua Lainion siirtymisestä Imatralle?
Nokun sellaistakin legendaa on liikkunut. Itse olen samaa mieltä Lainion Liiga mahdollisuuksista, eli en usko, että koskaan vakipaikkaa sieltä lunastaa.Jaa, mistäs tälläinen kyssäri sikiää?
Mutta en kyllä pitäs ollenkaan pois-suljettuna. Ois kyllä Ketterä nuttuun sopiva.
Mitä taas tulee tuohon @rice cooker Lainion Liigaan menosta niin oma mielipide on et ottaakohan koskaan sitä paikkaa, saa toki yllättää.
Nyt jos vedetään viisari Imatralta Savonlinnaan niin haluaisin siirtää viisaria hieman oikealle.
Jep jep eihän nuo jutut yleensä issekseen synny, onhan niissä yleensä jonkunlainen totuuden siemen josta lähtenyt itämään.Nokun sellaistakin legendaa on liikkunut.
Ei muuta kuin R.Hämäläiselle vaan pahvia pöytään, siinä olisi meille taas sellainen takuuvarma kenkälaatikon pommittaja. Vaan lieneekö mies tähyämässä isommille vesille, tiedä tuota.
Tuohan olisi tällä hetkellä se toive numero yksi ehdottomasti, mutta pahoin pelkään, että kuikuilee suurempia areenoita.
Pieni korjaus, jos sopii. Toive numero kaksi, ykköstoiveen älykkäämmät tietää ilman, että tarvitsee allekirjoituksestani luntata.
Ei tullut ei, itse odotan kyllä kesän aikana 1-2 pistenikkaria joukkueeseen.Ei tule Lainio Ketterään, vaan jatkaa SaPKossa. Harmi, olisihan tuo hyvin kelvannut. Toivottavasti joku tekijämies tulisi vielä hyökkäykseen, toki taloustilanne huomioiden.
Kyllä SaPKo matsit imevät varmasti aina hallille porukkaa, olipa tilanne mikä tahansa. Sanoisin myös, että Kiekko-Pojat tekevät suurinpiirtein saman, kuin myös KeuPa HT. Peliitat sitten ylivoimaisesti porukan "hmv", joten tuossakohden voi inflaatio iskeä pahemman kerran.
Ymmärtääkseni täälläkin keskustelua aiheuttaneesta U20-säännöstä on luovuttu.
Sinne meni toiseksi viimeinen toivomuskortti: Larinmaa siirtyy Joensuusta Keuruulle!
PERKELE oon muutaman vuoden toivonut ketteränuttuun. Vielä yksi kortti jäljellä, no paskat sekään toteudu. :(