Noista haastatteluista olen paljolti samaa mieltä, varsinkin nyt kun Kahilan tekemiä haastiksia on tullut kuunneltua useampia. Englanniksi tehtävät haastattelut ovat selkeästi niitä hankalimpia, kuten esimerkiksi Clendeningin plus-haastiksesta voi todeta. Minkäänlaista vuorovaikutusta ei tunnu olevan, vaan jokaisen vastauksen jälkeen pistetään täysin uutta kysymystä kehiin edes reagoimatta vastauksiin. Muuten Kahila vaikuttaa ihan symppikseltä tyypiltä.
Noin muuten en osaa olla ihan noin kriittinen mitä yllä, konsepti on edelleen aika tuore ja todennäköisesti ideana on ollut enemmän "jokaiselle jotakin". Uskon myös, ettei tarkoituksena olekaan missään kohtaa tehdä erityisen asiapitoista ja analyyttistä jääkiekkosisältöä. Ilves Livessä on mielestäni muutamaan kertaan ollut ihan hyviä juttuja ja kyllä mä sen ihan mielelläni pyöritän läpi ennen alkavaa peliä, jos ei ole muuta tekemistä. Podcast ei toimi mullekaan, mutta uskoisin tällaiselle selkeästi kevyemmälle kontentille olevan myös tilausta joissakin piireissä. Kaikista eniten toistaiseksi ovat kuitenkin ärsyttäneet itse ottelulähetyksen ääniongelmat, joita tuntuu olevan lähes jokaisessa lähetyksessä ajoittain.
Itseltäni kuitenkin edelleen peukku ylöspäin Ilves+:lle, eiköhän homma vielä tästä parane kauden edetessä ja vuosien varrella.