arkunnaula
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit, Ilves, Koovee, Uplakers
Muoviselle höntsäturnaukselle muovinen logo näemmä. Ei näin.
Oon täysin eri mieltä! Mun mielestä toi logo on pirun tyylikäs ja kyllä siitä meidän Ipan tunnistaa!
Muoviselle höntsäturnaukselle muovinen logo näemmä. Ei näin.
Ilves Tampere HC, missä pelaa.Oon täysin eri mieltä! Mun mielestä toi logo on pirun tyylikäs ja kyllä siitä meidän Ipan tunnistaa!
Lueskelin Tamperelaisesta kaikkien aikojen Ilveksen joukkueesta,josta jäin ihmettelemään Jorma Peltosen puuttumista kokoonpanosta.
Oli muuten ilmiömäinen ykkösketju Hakanen,Peltonen,Oksanen.Leimu tuli myöhemmin mukaan tähän ketjuun.Muistelen näin vanhempana partana joskus näitä aikoja.Ymmärrän kyllä,että nuoret haluavat Eemeli Suomen kokoonpanoon,mutta hänellä on vasta muutama kausi takana.No,eipä näitä vanhoja enää olla sen ajan fanit äänestämässä.Hienoja pelaajia kuitenkin kaikki valitut.
IL selvitti: Näin suomalaiset NHL- ja KHL-tähdet ovat sijoittaneet miljoonansa – tilasto paljastaa huimia eroja
Suomalaisten NHL- ja KHL-pelaajien holdingyhtiöissä on yli 87 miljoonan euron edestä sijoitusvarallisuutta.www.iltalehti.fi
Onko Tuukka Raskin reilu 900k sijoituksista miten iso osa tuota Ilvekseen sijoitettua?
Mielestäni otteluraportteja voi hieman tiivistää pelitahdin kiihtyessä. Luultavasti kuulijakunta on ainakin suurimman osan peleistä nähnyt omin silmin. Lyhyet raportit toimivat kuitenkin tärkeinä muistinvirkistäjinä pelitapahtumista. Muutama virke avaintapahtumista, peli-ilmeestä, onnistujista/epäonnistujista sekä lopputulos?Pitäisikö raportteja tiivistää, vai onko hyvä näin? Vai haluaisiko joku jopa pidempiä?
Sticky Wingersin Facebookin mukaan siellä ainakin. Hookissa ei ole tullut käytyä viime vuosina, kuin terassilla kesäisin siivillä, en tiedä miten sisällä on systeemit muuttuneet sen jälkeen, kun VIP-tilat tuli.Onko tietoa, näyttääkö mikään siipipaikka huomista matsia?