Ilves-Lukko Hakametsässä torstaina 29.1. klo.18.30.

  • 18 615
  • 236
Tila
Viestiketju on suljettu.

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti krobbe
Hyvä Petäjä, sinä puupäisin ipanisti, jota vietiin taas 100-0! Kirjoitukseni on suora lainaus Helmisen haastattelusta Uusi Rauma lehdessä. Eli mitä tuossa viestissäni lausutaan on RAIMON kertomaa, miltäs nyt tuntuu? Kovasti alas tunnut arvostavan ikoniasi!! Heh, heh palikka.


Mistähän mahdat puhua? Mikä kirjoituksesi? En minä ole nähnyt kirjoitustasi enkä minä perustele mielipidettäni kenenkään muun sanomisilla. Sanoin oman mielipiteeni. Miten ihmeessä tällä on mitään tekemistä minkään kirjoittamasi kanssa ja miten se voi olla 100-0 jos olen mielipiteeni kertonut.

Lakkaahan sekoilemasta.
 

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ahaa, nyt löysin kirjoituksesi. Miten ihmeessä oletit, että olisin vastannut hyödyttömään provoosi. Ei sentään, nythän se todellinen palikka vasta paljastuikin. Oletpas sinä typerä.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti krobbe
Kyllä täytyy vielä todeta, että asiantuja sanoo tuosta ipa-fanien kahvaitkusta, että turhaa valittamista. Taas kerran oli hyvä peli ja kaikki olivat varmasti tyytyväisiä paitsi ehkä Lukon kannattajat lopputuloksen osalta.

Sepä tässä just ketuttaakin, kun ainakaan henkilökohtaisesti en ole lainkaan tyytyväinen. Peli ei ollu viihdearvoltaan lainkaan hyvä, kun vertaa esim. tiistain Tappara-Ilves -otteluun tai tämän kauden HPK-peleihin. Eikä se ole Lukon tai sen kannattajien vika, vaan yksinomaan SM-liigan tuomarilinjan (ja ehkä vähäsen Ulmerinkin) vika.

Kiekko on muuttunut niin törkeeseen suuntaan viime aikoina, että voitonkaan jälkeen ei aina tunnu mukavalta. Toki pisteet lämmittää, mutta "voitto millä hyvänsä" -asenne vituttaa. Ilves on vielä sellainen joukkue, että se vastaa nuhjaukseen nuhjauksella, varsinkin, kun pääsee alussa parin maalin johtoon.

Se kuvaa paljon SM-liigan asennetta touhuun, kun jäähyn saa herkemmin se pelaaja, jota koukataan, syynä vastustajan mailasta kiinnipitäminen. Onneksi on sentään junnumatseja, joissa pelaajat eivät tajua vielä harrastaa suunnatonta mailahäirintää. Mailahäirinnän ymmärtääkin toisaalta, sillä kukapa nyt mieluummin lähtisi totaalisesti kahville. Kyllä ihan normielämässäkin työpaikan eteen tehdään hieman koiruuksiakin.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Petaja
Ahaa, nyt löysin kirjoituksesi. Miten ihmeessä oletit, että olisin vastannut hyödyttömään provoosi. Ei sentään, nythän se todellinen palikka vasta paljastuikin. Oletpas sinä typerä.

Kerro sitten ketä tarkoitat tällä
ja puusilmäisinkin porkkanakannattaja on otettu mukaan keskusteluun
? Kirjoituksesi tuli hetimmiten sen jälkeen kun olin viestini, johon uskoinkin ainakin sinun käyvän kiinni kuin sika limppuun, kirjoittanut.

Ei taida tulla vastausta, uskoisin!

Petäjä hyvä, se nyt vaan on myöhäistä rypistellä kun on jo jöötit pöksyissä, peli on menetetty kun kiekko on jo maalissa jne.

Se nyt vaan on silla lailla, että sokeakin näkee, että nielaisit täkyn ja nielaisit tosi syvälle, mahtaa harmittaa?
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Liian suuret luulot ????

Viestin lähetti krobbe
Kerro sitten ketä tarkoitat tällä ? Kirjoituksesi tuli hetimmiten sen jälkeen kun olin viestini, johon uskoinkin ainakin sinun käyvän kiinni kuin sika limppuun, kirjoittanut.

Ei taida tulla vastausta, uskoisin!

Ettei vaan Petäjä arvostaisi kuitekin TM:n tässä hierargiassa sinua korkeammalle.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Liian suuret luulot ????

Viestin lähetti Artsi
Ettei vaan Petäjä arvostaisi kuitekin TM:n tässä hierargiassa sinua korkeammalle.

Minkäs neronleimauksen Artsi nyt sai? Petäjän viestit muuten onkin Jatkoajan tasokkaimpia vai mitä. Etkä itsekään paljon parempaan pysty, lyhyestä virsi kaunis.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Re: Liian suuret luulot ????

Viestin lähetti Artsi
Ettei vaan Petäjä arvostaisi kuitekin TM:n tässä hierargiassa sinua korkeammalle.

Ihan vain pienenä kuriositeettina tiedustelisin, mikä mahtaa olla hierargia?
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Hayha
http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=7416

Pistetään nyt vielä tuo ur:n juttu pelistä tänne.

Niin mitäpä sanoikaan Raimo Helminen - tuo ilvesläisen kiekkoilun Ukko-Ylijumala, taitokiekon Pyhä Pietari ja Messiaiden Ruhtinas:

"– Turhaa valittamista. Taas kerran oli hyvä peli ja kaikki olivat varmasti tyytyväisiä... Paitsi ehkä Lukon kannattajat lopputuloksen osalta, Helminen sanoi.

– Rautakorven ympärillä näyttää olevan aika vahvasti tuo kahvajoukkueen maine. Jos Lukko pelaa kuten tällä kertaa, niin eiköhän se siitä karise, Helminen veikkasi."

Onko Raimo puusilmä, vai perseennuolija?

Vai onko Raimo kenties oikeassa?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Raimo vain sanoi sen minkä jokainen ennakkoluuloton näkee...lukon peli perustuu ihan johonkin muuhun kuin kahvaan. Mutta sitä kahvaa on niin helppo huudella kun sille idealle saa monilta muilta sopuleilta niin paljon kannatusta, ja se on ihan mukava tekosyy mahdolliselle häviöllekin. Jääkiekkkofanit usein pitävät yhdistävistä tekijöistä, pitää laumassa huutaa jotain kannustuslaulua tai sitten pilkkaa. Tämä kahvahomma menee samaan sarjaan.

Ei siinä paljon paina jos Mr. Ilves Raimo Helminen sanoo oman kokeneen ja objektiivisen näkemyksensä asiaan. Ei siinä paina sekään jos toinen SM-liigan ikoni Erik Hämäläinen vakuuttaa että asia ei näin ole. Fani on aina oikeassa. Sellainenkin fani, joka on jo ennen peliä tehnyt lakanan jossa lukee jotain kahvaamisesta. Hänhän on äärettömän objektiivinen, ja varmasti tullut avoimin mielin seuraamaan ottelua. Senhän kertoo jo valmistautuminen lakanalla..
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti psychodad
Ei siinä paljon paina jos Mr. Ilves Raimo Helminen sanoo oman kokeneen ja objektiivisen näkemyksensä asiaan. Ei siinä paina sekään jos toinen SM-liigan ikoni Erik Hämäläinen vakuuttaa että asia ei näin ole. Fani on aina oikeassa. Sellainenkin fani, joka on jo ennen peliä tehnyt lakanan jossa lukee jotain kahvaamisesta. Hänhän on äärettömän objektiivinen, ja varmasti tullut avoimin mielin seuraamaan ottelua. Senhän kertoo jo valmistautuminen lakanalla..

Erilaisia näkemyksiä asioihin on yhtä paljon kuin on ihmisiä maailmassa. Totuus on se, että SM-liigan jääkiekon viihdyttävyys on huonontunut rankalla kädellä, ainakin siltä se tuntuu. Vika voi olla säännöissä, tuomarilinjassa, pelaajissa, ottelumäärässä, jne. Itseäni ottaa päähän myös mailahäirintäpeli, jota jokainen joukkue suorittaa. Vieraissa tietysti enemmän kuin kotona, kun ei tarvi omiaan miellyttää.

Hakametsässä nähdyistä otteluista Ilves-HPK -matsit ovat olleet todellakin erilaisia muihin verrattuna: niistä tulee mieleen luistelukilpailut, kun muissa kaikki ratkaistaan rankan väännön seurauksena. Itse pidän juuri tuollaisesta vauhdikkaasta kiekosta ja olisin enemmän kuin kiitollinen, jos kaikenlainen kiekottoman (ja toki myös kiekollisen) pelaajan mailahäirintä kiellettäisiin. Tai ohan se nytkin kielletty, mutta eipä siitä sakoteta. Toinen vaihtoehto olisi kaukaloiden suurentaminen, niin nopeilla kavereilla olisi tilaa mennä ohitse. Nyt ulottuvat, vahvat ja pitkämailaiset, mutta hitaat pelaajat hyötyvät aivan liikaa.

Minua ei myöskään kiinnosta, mitä pelaajat kentällä sanovat. Minua kiinnostaa vain se, että itse pidän näkemästäni. Katsomosta näkee kokonaisuuden, ja se todellakin on menossa huonompaan suuntaan.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Hayha
http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=7416

Pistetään nyt vielä tuo ur:n juttu pelistä tänne.

Niin, tuossa jutussa asiaa käsitellään "hiukan" eri kantilta kuin täällä keskustelupalstalla, jossa viime vuosista katkeroituneet Ilves-fanit koettavat loppuun asti purkaa suurta katkeruuttaan ja vihaansa Jukka Rautakorpea kohtaan. Toisaalta nuo kahvasyytökset kertovat myös asiantuntemattomuudesta lajia kohtaan ja kuten Eepikin sanoi niin "juuri ne ihmiset puhuvat kahvakiekosta, jotka eivät edes tiedä, mistä on kyse" ja jatkaa samassa jutussa "Kun jokin tietty vaikuttaja on jotain mieltä ja mukamas huolissaan, niin sitten on kai trendikästä olla samaa mieltä". Eräät Ilves-fanitkin voisivat siis hieman miettiä mitä roskaa tänne palstalle kirjoittavat. Jo tuo yltiöpäinen väritys tuosta Ulmerin huitomisesta antoi osviittaa siitä, että nuo raportit tuosta pelistä eivät todellakaan vastaa tapahtumia. Kun Raipe, Eepi ja Tinke, 3 suomalaisen jääkiekon legendaa, toteavat yhteen ääneen että Lukko ei torstainakaan kahvannut yhtään sen enempää kuin muutkaan liigajoukkueet, niin on heihin helppo yhtyä. Muutenkin alkaa olemaan aika väsyttävää lukea näitä joidenkin henkilöiden peliraportteja, kun sinne ei mitään muuta osata kirjoittaa kuin että "vittu mitä kahvaa". Onneksi poikkeuksiakin löytyy ja ainakin Pelicansin, Saipan, Bluesin, Tepsin ja Tapparan kannattajista suurin osa tuntuu ainakin minun mielestäni kirjoittavan pelien jälkeen itse pelistä eikä jaksa alkaa heittämään tuota aiheetonta ja turhaa kahvajuttua. Siitä isot pisteet heille(noiden joukkueiden fanit tulivat nyt ensimmäisinä mieleen näistä Lukon viimeisen kuukauden aikana olleista peleistä). Osalle Ilves-faneista tämän kauden odotettua parempi menestyminen on noussut selvästi hattuun ja sitten jaksetaan vielä puhua Ilveksen esittämästä mahtavasta "taitokiekosta". Otetaan siis edes hetkeksi aikaa ne kaikkein vahvimmat värilliset lasit pois sieltä silmiltä, niin näitäkin juttuja on paljon mukavampi lukea.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Johto
Kun Raipe, Eepi ja Tinke, 3 suomalaisen jääkiekon legendaa, toteavat yhteen ääneen että Lukko ei torstainakaan kahvannut yhtään sen enempää kuin muutkaan liigajoukkueet, niin on heihin helppo yhtyä.

Niin. Mutta kyse onkin siitä, että koko kahvaus saataisiin kitkettyä SM-liigasta kokonaan pois. Itse haluan, että jokaiselle joukkueelle annetaan mailahäirinnästä jäähyjä rankalla kädellä, oli kyseessä sitten Ilves tai joku muu. Uskon ja osin tiedänkin, että eipä se Ilveskään millään yltiöpäisellä hyökkäystaktiikalla kovia joukkueita vastaan vieraissa lähde pelaamaan. Yleensä vierasjoukkue lähtee rikkomaan peliä ja tämä potuttaa kotipelien pääasiallisen katsojan näkökulmasta. Viime vuosi oli poikkeus tässäkin asiassa.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Prosessori
Niin. Mutta kyse onkin siitä, että koko kahvaus saataisiin kitkettyä SM-liigasta kokonaan pois. Itse haluan, että jokaiselle joukkueelle annetaan mailahäirinnästä jäähyjä rankalla kädellä, oli kyseessä sitten Ilves tai joku muu. Uskon ja osin tiedänkin, että eipä se Ilveskään millään yltiöpäisellä hyökkäystaktiikalla kovia joukkueita vastaan vieraissa lähde pelaamaan. Yleensä vierasjoukkue lähtee rikkomaan peliä ja tämä potuttaa kotipelien pääasiallisen katsojan näkökulmasta. Viime vuosi oli poikkeus tässäkin asiassa.

Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Noista peliraporteista saa vain sen käsityksen, että syy olisi yksinomaan Lukon ja Rautakorven. Lukko pelaa ainakin tällä hetkellä kotonaan todella hyvää ja yleisöönmenevää jääkiekkoa. Ilveksen osalta olen esim. tällä kaudella nähnyt syyskuun ja marraskuun Lukko-pelit. Kotonaan Ilveksen peli oli aivan erilaista kuin mitä se oli Raumalla. Suurin ongelma taitaa siis olla tuo vierasjoukkueen pelitapa, mikä harvoin on mitään erityisen kaunista katsottavaa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti ipanmies
Ilmeisesti Lukko suosii tämän kaltaista pelaamista useamminkin kun kerran näette vastaavaa jatkuvasti. Kun sitä koko ajan näkee niin lopulta turtuu ja Ulmerin kaltaiset törkeydet eivät tunnukkaan enää missään. Korostan vielä kerran. Tästä tapauksesta tekee erittäin törkeän se että se on tarkoituksella haettu vahingoittamisyritys. Missä on kanssapelaajan kunnioitus kyseisessä tilanteessa? Ei niinkään se iskun näyttävyys vaan se mikä on tässä tilanteessa sen tarkoitus...se ei voi olla mikään muu kuin yritys vahingoittaa.

Mistähän sinä tämänkin johtopäätöksen sait aikaan:) Jokainen taklaus voidaan siis tulkita tässä vahingoittamisyritykseksi tällä samalla ajattelutavalla... Koukkaaminen hajoittaa polvet... jääkoneenkuljettaja saa syytteen nilkkojen telomisesta, koska eihän voi olla muuta syytä jäässä oleviin railoihin!!!

Viestin lähetti ipanmies
Markku Kruusin tuomarilinja oli eilen sellainen että ensimmäisessä erässä otettiin kaikki hipasutkin pois ja toisessa ja kolmannessa sitten mistään ei vihelletty mitään. Toisen erän lopulla oli jo kuumenemisen merkit ilmassa ja mm. Raipen pää alkoi jo hieman punottaa ja suu käydä siihen malliin että katsomossa voitiin vain toivoa ettei Kruus pistä käsiään lanteille kympin merkiksi. Raipe harvoin turhista valittaa ja ei valittanut turhaan eilenkään. Hieman tarkemmalla linjalla oltaisiin voitu välttää ehkä tämäkin turhautuminen. Oli vain ajan kysymys koska joku tekee jonkun typerän rikkeen.

Voi herranen aika tämänkin kirjoittajaa! Etteikö Raipella menisi hermot helposti? Et ole vissiin paljoa kiekkoa seurannut:) kuinkas monta kymppiä raipe on elämässään saanut... Vaikka mies on siviilissä rento ja huoleton kaveri niin kentällähän ei ole temppu eikä mikään saada Raipelta hermot palamaan... sitä taas kutsutaan vastustajan ärsyttämiseksi ja siksi nykyään pelaajille taotaan päähän että hermoja ei saa polttaa joka tilanteessa, koska joukkueen peli hajoaa silloin kovin helposti... (pakko kirjoittaa, koska en ole varma, että tiedätkö näitä asioita?)
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Tässä(kin) ketjussa on asiallinen joukko ns. kahvakiekosta närkästyneitä henkilöitä. Valitettavaa on, että heidän mielipiteensä hukkuvat siihen suureen joukkoon, jonka on pakko kirjoittaa jotain ja kun ei muuta keksitä otetaan esille jokin populistinen asia. Jos esimerkiksi tämän ketjun ottelu oli pahinta kahvaa mitä on nähty - kuten eräät kirjoittavat - en olisi kovin huolissani tästä kahva-asiasta. Koko Jatkoajan keskustelujen seuraaminen alkaa tuntua typerältä, kun joissain ketjuissa 90% jutuista alkaa olla kaikkea muuta kuin otteluraporttia. En syytä ketään erityisesti, en edes kahvakeskustelun aloittajia enkä edes niistä jutuista provosoituvia vastakirjoittajia, vaikka ehkä juuri heidän kannattaisi muistaa, että on viisautta olla provosoitumatta silloin kun provosoidutaan. Monen kannattaisi miettiä ennen juttujaan, että olisiko tuo vapaan keskustelun vitutus- tai muu ketju oikeampi paikka. Tässä viestissäni oli erityinen vetoomus Lukko-faneille: miettikää kannattaako provosoitua noista kahvasyytöksistä, ehkä teitä itseäkin sitten v.tutaa vähemmän kun aiavn selkesäti ketjut jäisivät lyhyemmiksi. Jahas ja sitten Ramona auki...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Optimisti
Rau... anteeksi, Kahvakorvessa on sentään sen verran miestä, että reilusti tunnustaa tyylinsä. Hän itse on sanonut naapuria valmentaessaan, että peli perustuu vahvaan mailahäirintään. Miksi siis mikään olisi muuttunut Lukkoon siirryttäessä?
Näin täälä on väitetty monesti. Minä olen seurannut ja lukenut suurella mielenkiinnolla tämän taitavan pelaajan kehittäjän ja valmentajan lausuntoja viime vuodet, mutta minun silmiini ei koskaan ole tullut sellaista lausuntoa, missä hän suoraa näin sanoisi.

Minäkin haluaisin nähdä sen haastattelun tms. missä hän suoraa näin tosissaan sanoo. Eli missä hän vastaa suoraan kysymykseen, mihin peli tapa perustuu?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Artsi
Kuinka paljon olet tänä talvena Raumalla pelejä nähnyt???? Olen vakuuttunut, että kyllä pelin viihdyttävyys voidaan vierasjoukkueen pelitavalla aika tehokkaasti tuhota. Toki Raumalainen näkemys viihdyttävästä pelistä voi olla täysin erilainen kuin minulla.

Et kyllä laittanut tätä minulle, mutta noin 20 liigamatsia tällä kaudella nähneenä voin sanoa, että Lukon kotimatseissa pelin viihdyttävyys on ollut usein todella korkealla, ainoastaan viime kertainen tappara peli oli hieman vaatimaton:)

Meillä päin viihdyttävyys tarkoittaa kovia taklauksia. Hienoja kuvioita ja paljon vetoja... osuuko kenties kohdalle?


Jos otetaan sitten vaikka Ässät, niin heidän kotimatseissaan homma kusee yleensä siihen, että yleisö vaatii aivan liian paljon tuon tason joukkueelta. Joukkue yrittää ja omat vittuilee, kyllä Raumallakin vittuillaan omille, mutta ei lähellekään samaan malliin kuin Porriis.. ja yleensä, kyllä vaan, veirasjoukkueen dominointi on katkaissut kahden ensimmäisen erän yrityksen, mutta kolmanteen erään on aina tullut eri joukkue... Sitä kuinka kauaksi aikaa niin se on eri asia:) Raumalla tätä hommien lopettamista ei ole vielä tullut vastaan Rautakorven aikana...

Ihan sama vaikka hävittäisiin joka peli 100-0, mutta jos joukkue kaatuu saappaat jalassa niin minulle se on aivan sama... on meinaan tullut oltua yhtä paljoa hallissa 90-luvun mitaliaikoihin ja saman vuosikymmenen lopulla rämpimisessä.
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti TBK
Minäkin haluaisin nähdä sen haastattelun tms. missä hän suoraa näin tosissaan sanoo. Eli missä hän vastaa suoraan kysymykseen, mihin peli tapa perustuu?

No en ole niin innokas Kahvakorpi-fani, että olisin arkistoinut tuon lausunnon. Joten jääköön sana sanaa vastaan - I don't care!

Sisäpaisti: miksi sen olisi pitänyt olla vastaus kysymykseen? Jos joku tunnustaa olevansa Tappara-fani, niin hän on Tappara-fani. Ei tämän lausunnon tarvitse olla vastaus mihinkään suoraan kysymykseen.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti masaman
Mistähän sinä tämänkin johtopäätöksen sait aikaan:) Jokainen taklaus voidaan siis tulkita tässä vahingoittamisyritykseksi tällä samalla ajattelutavalla... Koukkaaminen hajoittaa polvet... jääkoneenkuljettaja saa syytteen nilkkojen telomisesta, koska eihän voi olla muuta syytä jäässä oleviin railoihin!!!

Mikä tässä on pointtisi? Miten niin jokainen taklaus voitaisiin tuomita vahingoittamisyritykseksi samalla ajattelutavalla..perustele se minulle. Jos Ulmerin huitaisu ei ollut mielestäsi vahingoittamisyritys niin mikä se sitten mielestäsi oli? olisi mukava tietää mielipiteesi eikä vain lukea saivartelujasi.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Optimisti
No en ole niin innokas Kahvakorpi-fani, että olisin arkistoinut tuon lausunnon. Joten jääköön sana sanaa vastaan - I don't care!

Nostat kyllä huikealla tavalla Jatkoajan tasoa kun väität yhden SM-liigan parhaista tämän(kin) hetkisistä valmentajista antaneen sellaisen lausunnon jollaista vain itse mielessäsi kuvittelet. Laitahan vaan lähde esiin joka ei ole oma keksimäsi vaan sellainen lähde joka todellakin on uskottava eikä kaverin kaverisi. Ja linkki kanssa kyseiseen juttuun. Jään odottelemaan.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Optimisti
No en ole niin innokas Kahvakorpi-fani, että olisin arkistoinut tuon lausunnon. Joten jääköön sana sanaa vastaan - I don't care!
Tarkoitukseni ei ollut ruveta kumoamaan kirjoitustasi tai ruveta kiistelemään asiasta. Minä olen törmännyt ainakin kolme kertaa täälä tuohon samaan väitteeseen ja haluaisin tietää, että milloin hän näin on sanonut? Jos hän tosiaan on näin sanonut, mitä vahvasti epäilen, niin minulta se on mennyt totaalisen ohitse. Olen aina esittänyt tämän saman kysymyksen, mutta kukaan ei ole vielä siihen antanut lähdettä, kellään ei tunnu olevan edes muistikuvaa mediasta.

Sisäpaisti: miksi sen olisi pitänyt olla vastaus kysymykseen? Jos joku tunnustaa olevansa Tappara-fani, niin hän on Tappara-fani. Ei tämän lausunnon tarvitse olla vastaus mihinkään suoraan kysymykseen.
Siksi kysyin noin tarkasti koska jos hän näin sanonut, niin tuskin hän on sitä kysymättä huudellut. Ja siksi halusin tietää vastauksen kysymyksineen, että kyseessä ei ole tulkinnalinen vastaus, kuten esim. Saarisen kommentti mikä tulkittiin miten haluttiin.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti masaman

Voi herranen aika tämänkin kirjoittajaa! Etteikö Raipella menisi hermot helposti? Et ole vissiin paljoa kiekkoa seurannut:) kuinkas monta kymppiä raipe on elämässään saanut... Vaikka mies on siviilissä rento ja huoleton kaveri niin kentällähän ei ole temppu eikä mikään saada Raipelta hermot palamaan... sitä taas kutsutaan vastustajan ärsyttämiseksi ja siksi nykyään pelaajille taotaan päähän että hermoja ei saa polttaa joka tilanteessa, koska joukkueen peli hajoaa silloin kovin helposti... (pakko kirjoittaa, koska en ole varma, että tiedätkö näitä asioita?)

Sen verran monta sataa Ilveksen peliä olen nähnyt että voin sanoa sinulle aivan suoraan sen että Raimo Helminen ei YLEENSÄ suutu kaukalossa turhan takia. Siihen tarvitaan painava syy.

Miksi muuten yrität kovasti kyseenalaistaa minun tietämystä lajista? Yritätkö pönkittää tällä omaa egoasi palstalla kun et pysty vastaamaan asioihin mistä keskustellaan ja menet vain henkilökohtaisuuksiin. Kirjoittaisit jonkun mielipiteen asiasta josta täällä on kovasti keskusteltu ja jättäisit saivartelun pois. Näyttää siltä että sinä kuulut siihen ryhmään jotka eivät kestä lukon pelitavan kritisointia ja sinun on yritettävä vain haastaa riitaa täällä palstalla.
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti TBK
Olen aina esittänyt tämän saman kysymyksen, mutta kukaan ei ole vielä siihen antanut lähdettä, kellään ei tunnu olevan edes muistikuvaa mediasta.

Todennäköisesti Aamulehti, ehkä Ilves.com, varauksella tappara.fi (tuskin - koska sitä varmasti seuraat). Enpä osaa kuvitella muita lähteitä. No, ehkä Jatkoaika. Tarkemmin ajateltuna saattaa hyvinkin olla Jatkoaika.

Lausunnon ajankohta sijoittuu muistaakseni toissa kaudelle. Siis kaudelle 01-02. Joka tapauksessa joko viime kaudelle tai sitä edelliselle. Tämän enempää en osaa auttaa, pahoittelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös